Det där hjälper INTE. Tror jag skickar din sist nu. Alla som frågar flera gånger om inom 2 dagar kommer jag definitivt göra så ni får dom sist. fakk. Eller så kan ni läsa vad jag sagt typ igår. Du har t.o.m. svarat själv. Så att skriva en fråga om någon fått sin tröja idag är..Koskela skrev:Ingen som fått nått ida??? är inte hemma så jag vet ej men kanske är nyfiken!!!
Swedie skrev:Det där hjälper INTE. Tror jag skickar din sist nu. Alla som frågar flera gånger om inom 2 dagar kommer jag definitivt göra så ni får dom sist. fakk. Eller så kan ni läsa vad jag sagt typ igår. Du har t.o.m. svarat själv. Så att skriva en fråga om någon fått sin tröja idag är..
KANSKE hämtar tröjorna idag och ska isåfall försöka skicka dom flesta idag vartefter jag hinner med.
Nästa person som frågar om när tröjorna skickas eller hämtas eller kommer fram bannar jag fett.
Swedie skrev:Det där hjälper INTE. Tror jag skickar din sist nu. Alla som frågar flera gånger om inom 2 dagar kommer jag definitivt göra så ni får dom sist. fakk. Eller så kan ni läsa vad jag sagt typ igår. Du har t.o.m. svarat själv. Så att skriva en fråga om någon fått sin tröja idag är..
KANSKE hämtar tröjorna idag och ska isåfall försöka skicka dom flesta idag vartefter jag hinner med.
Nästa person som frågar om när tröjorna skickas eller hämtas eller kommer fram bannar jag fett.
SvartR1a skrev:Snart snart
Undra vad Swedie fick betala för att få den där bilden som får oss forumläsare tro att flickan sitter o slavar. Måste varit dyyrt
Swedie skrev:Nu paketeras det...
TurboTorsk skrev:Hm.
Jag som satt och väntade på att brevbäraren skulle komma med min lilla lapp, men det gjorde han ju inte, Så jag vart lite besviken om jag ska vara ärlig, men men får hoppas att man får tröjan på måndag då!
Alicia skrev:Det är många tröjor den här gången, och dom tar ett tag att packa,
tröjan kommer när den kommer
Nä ... menar du det?Alicia skrev:tröjan kommer när den kommer
TurboTorsk skrev:Jaja okej.
Men det var bara för att swedie sa att det kommer sent nästa vecka!!
Men men jag kan vänta inga problem!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |