2005's första SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
Ingen som fått nått ida??? :va är inte hemma så jag vet ej men kanske :D är nyfiken!!! :tungan

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Koskela skrev:
Ingen som fått nått ida??? :va är inte hemma så jag vet ej men kanske :D är nyfiken!!! :tungan
Det där hjälper INTE. Tror jag skickar din sist nu. Alla som frågar flera gånger om inom 2 dagar kommer jag definitivt göra så ni får dom sist. fakk. Eller så kan ni läsa vad jag sagt typ igår. Du har t.o.m. svarat själv. Så att skriva en fråga om någon fått sin tröja idag är..

KANSKE hämtar tröjorna idag och ska isåfall försöka skicka dom flesta idag vartefter jag hinner med.

Nästa person som frågar om när tröjorna skickas eller hämtas eller kommer fram bannar jag fett. :machinegu

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Swedie skrev:
Det där hjälper INTE. Tror jag skickar din sist nu. Alla som frågar flera gånger om inom 2 dagar kommer jag definitivt göra så ni får dom sist. fakk. Eller så kan ni läsa vad jag sagt typ igår. Du har t.o.m. svarat själv. Så att skriva en fråga om någon fått sin tröja idag är..

KANSKE hämtar tröjorna idag och ska isåfall försöka skicka dom flesta idag vartefter jag hinner med.

Nästa person som frågar om när tröjorna skickas eller hämtas eller kommer fram bannar jag fett. :machinegu

Jag tycker inte att ni ska klaga på swedie eller hålla på att stressa honom hela tiden.
Han gör ett underbart jobb för oss alla och vi är evigt tacksamma! :Bugar

Puss på dig swedie.. :D :3freak

Sunk

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
DR-Z400E -02
Var är..

.. det låter lite som barn brukar göra i baksätet i bil på väg till staden långtborta.. "när är vi framme?", "jag är törstig!", "nu då är vi framme nu?"
.. en bra grej då är att visa film.. så om nån slänger ut en ny film på SH så har vi nåt att göra tills jultomt.. eh, tröjorna kommer..

Men lite kul är det allt! -Så Swedie, all heder åt allt ditt jobb, men när kommer..?? :tungan

// S

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
Swedie skrev:

Förstår vad du menar! Sorry ska ej hålla på så mer! :huvet :Bugar

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Folk fryser. Det är ju så jävla kallt ute nu.

Eller så är det som sunk säger:
.. det låter lite som barn brukar göra i baksätet i bil på väg till staden långtborta.. "när är vi framme?", "jag är törstig!", "nu då är vi framme nu?"

Fast jag hoppas verkligen att Cat får sin tröja imorgon så vi kan göra lite reklam för sporthoj.com på MC mässan på Bella Center i Köpenhamn på lördag.

Swedie? Här finns det ett utmärkt tillfälle att promota sporthoj.com... Lägg på en rem nu, please?

Skicka med lite klibbor när du ändå är igång :hihi (just kidding)

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
Gör du ingen vinst på tröjorna Swedie? Om inte så släng på en hundring på priset. Är väl inte mer än rätt att du ska få något för besväret. Hoppas att du inte får nervsammanbrott nu eller något, inte bra att stressa.

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
:banana Snart snart

Undra vad Swedie fick betala för att få den där bilden som får oss forumläsare tro att flickan sitter o slavar. Måste varit dyyrt

Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
SvartR1a skrev:
:banana Snart snart

Undra vad Swedie fick betala för att få den där bilden som får oss forumläsare tro att flickan sitter o slavar. Måste varit dyyrt

Haha jag har suttit och slavat med era tröjor hela morgonen
och är fortfarande inte färdig, nu är paketen slut och måste inhandla
sådana innan jag kan fortsätta.
Förhoppningsvis hinner jag färdigt alla så att ni kan få dom på måndag

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
TurboTorsk skrev:
Hm.
Jag som satt och väntade på att brevbäraren skulle komma med min lilla lapp, men det gjorde han ju inte, Så jag vart lite besviken om jag ska vara ärlig, men men får hoppas att man får tröjan på måndag då! :)

Det är många tröjor den här gången, och dom tar ett tag att packa,
tröjan kommer när den kommer

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
Jaja okej.
Men det var bara för att swedie sa att det kommer sent nästa vecka!!
Men men jag kan vänta inga problem! :tummenupp

Alicia skrev:
Det är många tröjor den här gången, och dom tar ett tag att packa,
tröjan kommer när den kommer

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
TurboTorsk skrev:
Jaja okej.
Men det var bara för att swedie sa att det kommer sent nästa vecka!!
Men men jag kan vänta inga problem! :tummenupp

Kan som sagt bli förseningar, dessutom måste posten beställa hem paket så att tröjorna kan skickas iväg, förmodligen hinner vi få iväg tröjorna så att dom kommer fram på måndag

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM