2007 års bandagar med www.banakning.nu

Status
Ej öppen för fler svar.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
MickeG skrev:
2638848 Härligt mannen, se nu till att komma till midlanda också...se det som en mini-semester, mc nästan hela veckan:tummenupp Sen är du hemma till helgen igen och till festen med polarna


är ju en jävla bit att åka vet du men ska tänka på det iaf :tummenupp
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
En liten fråga har bokat mig i snabb grupp nu men om jag (mot all förmodan) skulle få tummen ur och ta licens innan banåkningen går det bra att ändå köra i snabb grupp då?
 

johber

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2004
Ort
Åkersberga
Hoj
BT1100, Husqvarna TE 450
saint skrev:
2639872 Det är inte bara du som har trimmat och slimmat tjejhojen är utbytt mot fullkittad Fireblade superbike. Dom runda formerna har höstens vattenpoloträningar slipat bort och ska sanningen fram så är du ju bara en 08a precis lika vilsen som i fjällen finast grejer och kan inte åka :FU i fjällen har vi ett talesätt håll tungan rätt i mun varje liten meter är en hundradels sekund:arsele och du är inte ens i närheten av en dröm Mr Race.

:) Helgonet!! Jag vet precis hur jag ska göra för att köra ifrån dig nästa år. Jag ska köra fortare i kurvorna, gasa mera och bromsa senare.:tungan Jag tänkte du ska få lära dig gammel R1:ans reg-nummer ordentligt. :)
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Sir:C skrev:
2640173 En liten fråga har bokat mig i snabb grupp nu men om jag (mot all förmodan) skulle få tummen ur och ta licens innan banåkningen går det bra att ändå köra i snabb grupp då?
Ja så länge du har en reggad hoj så är det inget problem:tummenupp
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Gottis skrev:
2640041 är ju en jävla bit att åka vet du men ska tänka på det iaf :tummenupp
Det är inte sa langt fran GBG, bara 78 mil :) Själv tänkte jag aka 193 mil för att komma dit.....:tungan

Fast jag ska ju ända hem till min fru och son i Örnsköldsvik sa det räknas kanske inte...:rolleyes:
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Det är planerat att jag ska köra bana för första gången 2007. Hoppas att det lever upp till förväntningarna.

Tittade på dessa olika grupper. Finns ju bara medel. Är inte det kanske lite för snabbt för en med färskt körkort som vill lära sig behärska hojen?
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
H4 skrev:
2640468 Det är planerat att jag ska köra bana för första gången 2007. Hoppas att det lever upp till förväntningarna.

Tittade på dessa olika grupper. Finns ju bara medel. Är inte det kanske lite för snabbt för en med färskt körkort som vill lära sig behärska hojen?


Nää...du klarar dig nog bra i den gruppen. Bara boka!:tummenupp
 

Evert

bankorning.com
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
ingen för tillfället
Även dessa datum ligger nu på bankorning.com
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Midlanda 17-18 maj är fullbokad i medelgruppen, övriga grupper och körningar finns det platser kvar
 

Bizzo

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2005
Ort
Värmdö (Sthlm)
Hoj
Yamaha YZF R1 turbo-01, Yamaha yz 250 -01
grymt, hoppas man har fått snurr på turbinen på rettan tills dess, men självklart så kommer det bli kul, och undrar hur många som hänger med på rakorna:D
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
johber skrev:
2640195 :) Helgonet!! Jag vet precis hur jag ska göra för att köra ifrån dig nästa år. Jag ska köra fortare i kurvorna, gasa mera och bromsa senare.:tungan Jag tänkte du ska få lära dig gammel R1:ans reg-nummer ordentligt. :)
Hej johber har varit lite trött på kvällarna så jag har inte surfat nåt men jag ska lära dig allt jag kan men kör du ifrån mig så bjuder jag på buffen på kvällen ok:tummenupp men du har fan fettast nerlägg:yoparty
 

johber

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2004
Ort
Åkersberga
Hoj
BT1100, Husqvarna TE 450
saint skrev:
2659086 Hej johber har varit lite trött på kvällarna så jag har inte surfat nåt men jag ska lära dig allt jag kan men kör du ifrån mig så bjuder jag på buffen på kvällen ok:tummenupp men du har fan fettast nerlägg:yoparty

Är väl inte snabbast på att skriva i forumet jag heller. Lägg till ett par öl och jag gör allvar av hotet om att visa regskylten. :tungan Syns i Maj!!
 

Tunkur

Crosstyre e tufft
Gick med
3 Jun 2006
Ort
Gnesta
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Tjena,

En lite fråga angående "buller" (mysigt muller i mina öron):D vad är det som gäller?
Måste orginal burken på?

Man vill ju inte vända hem igen pga av en sådan sak:huvet
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Tjena,

En lite fråga angående "buller" (mysigt muller i mina öron):D vad är det som gäller?
Måste orginal burken på?

Man vill ju inte vända hem igen pga av en sådan sak:huvet
100 db vid förbipassering på Midlanda! Helsystem/slip-on med db-killer fungerar bra.
 

Wiking

aka Pinhead
Gick med
14 Jun 2006
Ort
pålsboda
Hoj
-00 cbr 929 -05 cbr 600 banhoj
är bokad på åsen 16 och 30maj, har betalat. får man någon bekräftelse på att allt är ok?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top