är bokad på åsen 16 och 30maj, har betalat. får man någon bekräftelse på att allt är ok?
Det har jag fått iaf. Men var inte orolig om det dröjer några dagar.
är bokad på åsen 16 och 30maj, har betalat. får man någon bekräftelse på att allt är ok?
Det har jag fått iaf. Men var inte orolig om det dröjer några dagar.
första bekräftelse mailet har jag fått men inte nått att jag har betalat. betalning bekräftad på mail??
Till er som har betalat: Jag kommer att gå igennom och kolla vilka som betalat ikväll och ni kommer att få ett kort mail med bekräftelse på betalning. Jag påminner er om att uppge bokningsnummer när ni betalar.är bokad på åsen 16 och 30maj, har betalat. får man någon bekräftelse på att allt är ok?
Mail Har skickats till alla som har betalat och jag påminner er alla en gång till. Ni måste uppge bokningsnummer och inget annat.....Skulle vara tacksam för bekräftelse på betalningarna 4 bandagar och jag litar på er![]()
Anmäld o betalt för midlanda i maj... Hur ska ni andra övernatta?? Finns det möjlighet att ställa en husvagn vid banan?
Härligt att det snart är vår![]()
Anmäld o betalt för midlanda i maj... Hur ska ni andra övernatta?? Finns det möjlighet att ställa en husvagn vid banan?
Härligt att det snart är vår![]()
Annars kan du boka stuga på antjärns camping och dom har även frukost att köpa, lunch och middag finns vid banan![]()
Hur många är det i grupperna. Ska troligast köpa en ny hoj så jag ska nog anmäla mig när det är gjort. Eller är det fullt.
är det någon som har telefonnummer till campingen som tipsades om ang midlandakörningen ?..
är det många som kommer bo på campingen ?. jamenar lite grillfest på kvällen och ljuga lite är ju alltid trevligt innan man startar en nästa dag på banan..
väll mötta däruppe..
mvh markus
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |