2009 års bandagar med Actionpics.se

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
NYHET - Fler platser Race/Licens grupp Ring Knutstorp

NYHET - Fler Race/Licens platser på Ring Knutstorp!!
P.g.a. det höga intresset av platser i Race/Licens grupp på Ring Knutstorp så erbjuder vi fler bokningsbara platser i Race/Licens grupp.

Det blir TVÅ Race/Licens grupper och EN grupp för trafikförsäkrade mc. Alltså precis lika mycket körning!

Racegrupperna kommer att delas upp efter erfarenhet och tempo för bästa flyt i körningen.
Passa på att boka nu för platserna till Knutstorp är nästan slutsålda redan, 16 st platser finns att boka i Race/Licens nu och endast 5 st platser kvar i trafikförsäkrade gruppen.

God Jul

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Gott Nytt År deltagare, instruktörer, personal & SH-folk
Näst sista dagen på året 2008 så kan man inte låta bli att titta i backspegeln och konstatera vilket fantastiskt år det här har varit tillsammans med alla Er bandagsdeltagare, personal och instruktörer. Ni är alla lika härliga och roliga att träffa varje återkommande år. Vi längtar så mycket redan nu efter säsongen 2009.

Tack alla samarbetspartners för 2008
Våra samarbetspartners 2008 är värda en stor nyårsraket över hela himlen, tack för Er fantastiska entusiams och intresse.

Succé & Repris
Nyheten 2008 var Ring Knutstorp som blev en succé, och självklart upprepar vi det 2009. Knutstorp 2009 är för övrigt nästan fulbokad nu, finns endast några platser kvar i race/licens gruppen!
På Gotland Ring hade vi otroligt tropiska dagar och nu även en riktig lunchrestaurang med toaletter och tv som visade MotoGP, självklart blir det en megarepris även 2009.
Öppen-depå dagarna på Gelleråsen som tog musten ur den hårdaste banräven med så tokmycket bantid, självklart upprepas även detta 2009.

Platstillgången bandagar 2009
Glöm inte att kolla platstillgången, nu är några dagar nästan helt fullbokade.
Mantorp Park har endast 1 st plats kvar i Medel/Lugn grupp, Ring Knutstorp har endast några få platser kvar i Race/Licens grupp 2, Gelleråsen 9 Juli har endast plats kvar i Snabb grupp.

Kom ihåg att boka i god tid!

Välkommen att anmäla dig till dom bästa dagarna 2009.

Har du frågor är du välkommen att kontakta oss med epost eller via telefon.

Vi ses på banorna 2009

Gott Nytt År
Önskar
Actionpics​

Ps. platstillgången är uppdaterad i första inlägget!
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nu är det nära till 2009 års bandagar med Actionpics :)
 

DrPain

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Nära ringen.
Hoj
ZX10r, -04
Hallå!
Gott nytt år på alla!

Finns det någon kölista för eventuella återbud? Eller är det någon som kanske vill sälja sina platser pga förhinder eller nåt?

Jag är intresserad av 2 platser till 29 - 31 Maj och 5 - 7 Juni på Gotland. För 2 personer alltså, båda helgerna. Helst medel eller snabb, men lugn funkar också.

Ha det!
Mvh
Joppe
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Hallå!
Gott nytt år på alla!

Finns det någon kölista för eventuella återbud? Eller är det någon som kanske vill sälja sina platser pga förhinder eller nåt?

Jag är intresserad av 2 platser till 29 - 31 Maj och 5 - 7 Juni på Gotland. För 2 personer alltså, båda helgerna. Helst medel eller snabb, men lugn funkar också.

Ha det!
Mvh
Joppe

Eftersom alla platser är betalda så kan inte vi ordna någon kölista, det är liksom bokade och betalda platser.
Har man en plats bokad och betald men har förhinder så säljer man platsen förslagsvis här genom Köp&Sälj på Sporthoj.com , det har fungera ypperligt alla tidigare år så håll kolla under våren för då kan en och annan plats kanske säljas av någon med förhinder.

Skål & Gott Nytt År Alla.

/Nitrous & Liwa1
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
känns som att en Gat-grupp på knutstorp kan bli jobbigt. stor skilnad på förarna.

Tror inte det faktiskt. Gatgruppen är fullbokad nu av uteslutande förare som brukar köra Snabb grupp. Vi har minskat antalet platser i gruppen för att det inte ska bli trångt på nåt sätt eftersom det är en eller två "medel" förare i gruppen.

/Nitrous
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
Tror inte det faktiskt. Gatgruppen är fullbokad nu av uteslutande förare som brukar köra Snabb grupp. Vi har minskat antalet platser i gruppen för att det inte ska bli trångt på nåt sätt eftersom det är en eller två "medel" förare i gruppen.

/Nitrous

jag är en av dom :rolleyes: får väll gasa mer o bromsa mindre :tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
jag är en av dom :rolleyes: får väll gasa mer o bromsa mindre :tummenupp

Det kommer att finnas väldigt bra instruktörer i gruppen för alla som behöver hjälp, eller som instruktörer tycker behöver tillrättavisas. Som vanligt i trafikörsäkrad grupp så ska alla omkörningar ske med god marginal, det är ingen tävling eller rr-träning i trafikförsäkrad grupp!

Köra om någon som är mycket långsammare är inte ett problem, det är mycket svårare och mer riskfyllt att köra om någon som nästan är lika snabb som man själv är. Med god marginal så vill man däremot undvika att den som blir omkörd upplever det obehagligt.

/Nitrous
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Nu tror jag chewbacka skrev det med lagom mycket SH-ironi, men ändå...

Jag är en av dem som hade bokat mig i snabb-gruppen. Jag tycker inte "långsamma" förare är ett problem sålänge de håller styrfart (spår) och har allmänt banvett (vilket alla nog har i mellan/snabb). Det farliga är väl just att vissa kan känna sig i vägen och därför bli nervösa och vill gasa lite extra (över sin förmåga) vilket kan skapa mycket värre situationer. Kör precis som vanligt! Omkörningar blir det alltid ändå och är en del av det roliga. Funkar det med "öppen depå" andra dagar så måste det funka att blanda mellan/snabb grupp. Dessutom brukar de snabbaste i mellangruppen kunna vara snabbare än de långsammaste i snabb grupp...

Väl mött på knudan!
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Ap Pt?

Nu är det ju mindre än 4 mån kvar till Premiären på Mantorp Park :tummenupp.
Kan man boka en personlig instruktör/tränare även som pilot i Licens gruppen?
Tog en gruppkurs på gotland -08 och det va en underbar upplevelse. Nu vill jag lära mig mera.

Går detta att lösa?


/Henrik
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Nu är det ju mindre än 4 mån kvar till Premiären på Mantorp Park :tummenupp.
Kan man boka en personlig instruktör/tränare även som pilot i Licens gruppen?
Tog en gruppkurs på gotland -08 och det va en underbar upplevelse. Nu vill jag lära mig mera.

Går detta att lösa?
/Henrik

Såklart det går att lösa, vi har proffs tillgängliga att boka för sånt oavsett grupp.
Bokar in dig.

/Nitrous
 

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Ort
Scottsland
Hoj
Skeppshult
Tja. har bokat dubbeldagarna på kullen men inte fått nåt bekräftelse mail på det än??
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Hur mycket får man ge för en PT? Vore ju lite kul. Ska åka medel på Åsen i början på Juli.
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Hur mycket får man ge för en PT? Vore ju lite kul. Ska åka medel på Åsen i början på Juli.

Skicka ett mail till Actionpics för intresseanmälan, det kommer kunna erbjudas 9e Juli i den grupp du är anmäld till.
Priset är inte 100% fastställt för 2009, det är 3e året som vi erbjuder tjänsten med personlig instruktör och för varje år har vi utvecklat vidare konceptet.
Det är ett program i flera steg, man behöver gå Steg 1 för att sen gå vidare med Steg 2 o.s.v.
Med proffs-instruktörer som kan både pedagogiken och det praktiska så är det fantastiskt lärorikt.

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Platstillgången är nu uppdaterad i första inlägget.

Race/Licens gruppen är nästan fullbokad hela säsongen nu, finns bara några platser kvar på Knutstorp och i September på Mantorp Park!

Medelgruppen är fullbokad alla dagar utom "öppen depå" och i September på Mantorp Park.

Finns lite platser i Snabb grupp kvar.

/Nitrous
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top