sportbike
Guest
Han tjör ju som f-n, han den där på Tysken. Dock sitter allt i materialet, det måste va så..
Va, vem?
Han tjör ju som f-n, han den där på Tysken. Dock sitter allt i materialet, det måste va så..
Va, vem?
Vet inte, det går så fort att man inte hinner läsa vad det står på ryggen. Swed.. nånting
Jag hittade inte den där tysken någon gång. Körde om och om folk, men ingen tysk. Konstigt.Han tjör ju som f-n, han den där på Tysken. Dock sitter allt i materialet, det måste va så..
Jag hittade inte den där tysken någon gång. Körde om och om folk, men ingen tysk. Konstigt.
Jag hittade inte den där tysken någon gång. Körde om och om folk, men ingen tysk. Konstigt.
Är inte kvar på ön då! Sedan så visar jag hellre 1.25-tider då det var målet, men hade tyvärr fel däck med mig. Buhu!Ja ska va bussig, ok? Antingen spenderar'u Fredagen men att visa mig hur'ma bombar 1:27, LR så nycklar ja tanken för'e, capisce?
Fungerade perfekt. Vi klarade oss bra med 20 meter.Hur långa sladdar behöver man för elen? Har den fungerat bra?
Fungerade perfekt. Vi klarade oss bra med 20 meter.
Tack för en kanondag på Gelleråsen igår och tack Arri för alla tips och de fonetiska beskrivningarna
Ring Knutstorp 28-29 Juni
Finns EN plats kvar i Snabb grupp
Finns TRE platser kvar i Medel/Lugn grupp
Grevens Mc Delar är på plats med däckservice m.m. och även Racerepairs som erbjuder enklare mekjobb/reparationer m.m. .
Snapping Hip Friskvård erbjuder massagebehandlingar på plats, unna dig lite lyx mot dagens slut
Missa inte sista platserna till Kinnekulle Ring där även Peter Lindén kommer att föreläsa på kvällen. En minnesvärd kväll om livet som stridspilot och roadracinglegend. En imponerande, rolig och oförglömligt kväll utlovas.
/Nitrous
kan tyvärr inte den 28:e.........kan man köpa endast för den 29:e??
Ja, nu är det så nära, men det finns bara plats i Snabb trafikförsäkrad grupp. Skicka mail till info(at)actionpics.se så tar vi det därifrån.
/Nitrous
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |