2011 års bandagar med FIVER

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Själv hoppas jag att ingen tog några bilder alls, fy fan vad dåligt det gick för mig i lördags! Inget flyt, ingen speed, ingenting var roligt med körningen, åkte mest runt och var skraj... (nu är jag jävligt bitter) :mad:

Men men, alla kanske har någon sådan dag ibland. :va
Hoppas på revansch nu på tis-kväll. För det är väl en grupp med gathojar på kvällskörningarna?

Dock skoj med planet som landade på rakan, var det nödstopp eller planerat? vad fasen hände med banderollen?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Själv hoppas jag att ingen tog några bilder alls, fy fan vad dåligt det gick för mig i lördags! Inget flyt, ingen speed, ingenting var roligt med körningen, åkte mest runt och var skraj... (nu är jag jävligt bitter) :mad:

Men men, alla kanske har någon sådan dag ibland. :va
Hoppas på revansch nu på tis-kväll. För det är väl en grupp med gathojar på kvällskörningarna?

Dock skoj med planet som landade på rakan, var det nödstopp eller planerat? vad fasen hände med banderollen?

Planerat stopp, han släppte ner banderollen eftersom han skulle flyga vidare och planet drar mer soppa med banderollen bakom. Han måste släppa den innan han landar.

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Planerat stopp, han släppte ner banderollen eftersom han skulle flyga vidare och planet drar mer soppa med banderollen bakom. Han måste släppa den innan han landar.

Där ser man, hade varit mindre sköj att ligga 250+ på rakan och få en flygplansbanderoll över skallen. :D

kimi

Medlem
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Yamaha FZ1
Nån som vet om det finns några fler körningar på Anderstorp i sommar? Någon annan än Fiver som anordnar något?

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Tack för en rolig kväll!

Vilken SUCCÉ med kvällskörningen!

Första två passen går helt sjukt kanonbra, tyckte fanemej höra applåder ifrån läktarn när jag dundrade förbi start o mål! :hojraket

Kanonväder, kanonfolk , kanonbra med öppen depå (även fast man blir ett rundningsmärke för licens)

Denna körning satte jag även personbästa... (den enda tid jag tagit dock)

Det blev... *trumvirvel* 2.09.38!!!!

I sommar skall jag jaga 2 minutarn! :D

superRVFR

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
Honda RVF400R, Honda CBR600RR Race
Vilken SUCCÉ med kvällskörningen!

....

I sommar skall jag jaga 2 minutarn! :D

- Kan bara instämma, en riktig kanonkväll blev det!!!

1a gången med tidtagning också....och lilla Hondan fick till ett flertal 2.03-varv (bästa 2.03.3) . 2 minuter here I come... :)

-Salomonsson-

Lycklig Fireblade ägare
Gick med
31 Oct 2009
Hoj
Fireblade 954-03 Katana-82 CRF450 mm
Bara att hålla med, mycket bra körning igår.
Min hoj kändes slöare än vanligt, kan det vara vädret, värmen eller luftfuktigheten som spelade in.:va
Någon annan som fick samma uppfattning?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Glöm inte bort vårt stora sommarevent tillsammans med Team Trackday från Danmark. Under den helgen blir det både Honda Rider Academy, en deltävling i danskt mästerskap samt ett 2-timmars race på fredag kväll mellan 16 och 18. Tidsschema kommer snart på www.fiver.se

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Var hittar jag info och anmälningsformulär till licenskurs 1'a aug?

Länken "licenskurs" innehåller gammal info.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

miomit

Azzazzin
Gick med
26 Sep 2008
Hoj
KTM SDR -18, Yamaha 750 seca -82 Scrambler
Behöver man förboka kvällskörningen eller är det bara att droppa in? Betalar man i så fall på plats?
Hur många grupper/pass brukar det bli på en kväll?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Behöver man förboka kvällskörningen eller är det bara att droppa in? Betalar man i så fall på plats?
Hur många grupper/pass brukar det bli på en kväll?

Man kan inte förboka, endast drop in! Vi kör max 2 grupper, en licens och en gatgrupp.
De flesta gånger har det varit öppen depå.
Imorgon kväll kommer vi att reservera 2 st tjugominuterspass till 2 bilar som ska testa. I övrigt blir det som vanligt.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vi är ett gäng på 5 pers från Helsingborg som bokat oss till den 2:e juli, vi har två släp och fem hojar vilket inte går att mixa och matcha.
Vi söker nu någon annan från NV Skåne som är intresserade av en plats på ett släp. Vi delar på släphyran och soppan ToR Anderstorp.

PM:a om du är intresserad.

P.S. Vi är ohyggligt trevliga! D.S.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom