2011 års bandagar med FIVER

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Kan man hyra box för de 3 träningsdagarna plus SM-helgen? Kostnad?

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Honda RS125R
Vad gäller? Jag har en icke registrerbar hoj men körkort. Kan jag köra på era tillställningar och i så fall, vilken grupp? Eller skall jag skaffa licens?

//Stefan

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kan man hyra box för de 3 träningsdagarna plus SM-helgen? Kostnad?

Nu får du sansa dig lite!!!! Du får inte träna hur mycket som helst! Finns det inte någon regel som säger att lapplänningar som kört dubbad crosshoj hela vintern får träna max en dag??? Eller helst inte alls!!!!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Nu får du sansa dig lite!!!! Du får inte träna hur mycket som helst! Finns det inte någon regel som säger att lapplänningar som kört dubbad crosshoj hela vintern får träna max en dag??? Eller helst inte alls!!!!
Du vet väl vad man brukar säga, träning är till för den talanglöse! Jag saknar något du har, talang.
Vill du va med och dela box?

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Du vet väl vad man brukar säga, träning är till för den talanglöse! Jag saknar något du har, talang.
Vill du va med och dela box?

:) Du har fått en fin uppfostran du!

Box? Trevligt men nej tack, jag ska ju bara vara där på helgen så det behövs inte. Vi ses!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Vad gäller? Jag har en icke registrerbar hoj men körkort. Kan jag köra på era tillställningar och i så fall, vilken grupp? Eller skall jag skaffa licens?

//Stefan

Har du ingen licens kör du i gatgrupp. I licensgruppen ska man ha utlöst licens.

Nu börjar det fylla på för den första körningen den 27-29 april. Torsdagen och fredagen har inte så många platser kvar. På onsdagen finns det gott om plats kvar.
En hel del har bokat, men inte betalat anmälningsavgiften. Kom ihåg att det är inbetalningsdatum som avgör om man får plats.

Last edited:

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Bokningen stängd för träningen inför SM. Det finns fortfarande plats kvar alla dagar.

Hellrider

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
Inte nu lägre!
Tänkte komma upp runt 20:00 imorgon kväll, är depån öppen då eller är det onsdag morgon tidigast som gäller?

oskar_j

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2010
Hoj
RSV 4
hej tänkte höra, jag har köpt ny hoj men kommer inte hinna få varken licens eller mc-id till kvällskörningen den 3 maj. jag gick licens kursen på anderstorp den 19 maj. jag undrar om det går att ordna så man kan köra ändå ??

Mvh oskar:confused:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
hej tänkte höra, jag har köpt ny hoj men kommer inte hinna få varken licens eller mc-id till kvällskörningen den 3 maj. jag gick licens kursen på anderstorp den 19 maj. jag undrar om det går att ordna så man kan köra ändå ??

Mvh oskar:confused:

Mc id är om du tävlar.

oskar_j

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2010
Hoj
RSV 4
Ok tack för svaret. Men kan gag köra ban hoj på kvälls körning utan licens? Finns det några platser kvar imorgon?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ok tack för svaret. Men kan gag köra ban hoj på kvälls körning utan licens? Finns det några platser kvar imorgon?

Inga problem! Gott om platser, vi har ingen förbokning och har 120 platser att använda. Vi har hittills aldrig haft fullt.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år