Daniel_H
Ny medlem
Okej då är jag med! =) Bara man får köra sm efteråt så är jag nöjd anmäler mig direkt!! =)
Är körning på fredagen ( 29/4) innan Sm en vanlig fredagsträning ?
kostar den också 1400 kr ?
Finns det ovanliga fredagsträningar?
Ja, den kostar 1400 om man bokar en dag.
Han tänkte väl mest på dom som brukar vara ,,, typ 2 pass per klass, dom som brukar kosta 500-600:-
1400:- för 2pass e lite dyrt kan tänkas, å så blir det väl inte på torpet misstänker jag, den banan sväljer ju ganska många maskiner samtidigt.
En annan e anmäld iaf så man får väl se vad man får
R:1000? Är e du uppklassad?
Han tänkte väl mest på dom som brukar vara ,,, typ 2 pass per klass, dom som brukar kosta 500-600:-
1400:- för 2pass e lite dyrt kan tänkas, å så blir det väl inte på torpet misstänker jag, den banan sväljer ju ganska många maskiner samtidigt.
En annan e anmäld iaf så man får väl se vad man får
Nopp, jag e för kass för det, i regn kommer jag typ sist (nästan iaf)
Ska prova att köra på "findäck" denna säsong å se hur det går, funkar inte att åka med gamla sulor längre har jag märkt
Nopp, jag e för kass för det, i regn kommer jag typ sist (nästan iaf)
Ska prova att köra på "findäck" denna säsong å se hur det går, funkar inte att åka med gamla sulor längre har jag märkt
The confirmation that I have sent is just for the trackdays, You signed in for the license course, right? Those confirmations will be delivered next weekend.
Fortfarande inte fått nån
Fortfarande inte fått nån
Jag kom sist i mål, med god marginal, på Åsen i början av säsongen när regnet öste ner. Några månader senare vann jag ett race i blött och enda skillnaden var garanterat i mitt huvud.Nopp, jag e för kass för det, i regn kommer jag typ sist (nästan iaf)
(Dunlops regndäck är grymma! Hoppas de funkar bra även i snö och hagel på Anderstorp i vår )
Det blir fler än 2 pass iallafall. Vi snickrar ett tidsschema nu, publiceras i nästa vecka antar jag.
Det blir fler än 2 pass iallafall. Vi snickrar ett tidsschema nu, publiceras i nästa vecka antar jag.
Hur går det? Om jag anmäler mig till den 27:e, hur många pass får jag?
mvh
mozz
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari