2011 års bandagar med FIVER

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Nada
Står på sidan innan man går vidare till anmälan:
http://www.fiverracing.se/anmalan.aspx

"Detta nummer uppger du på din inbetalning när du betalar anmälningsavgiften som är 500:- för heldag. Denna del återbetalas inte om du uteblir. Resterande 900:- betalas på plats när du kommer till banan, dvs totalpriset för en dags körning är 1400:-."

"Om man bokar 2 eller 3 sammanhängande dagar är dagspriset 1200 kr per dag vid förbetalning"

Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Står på sidan innan man går vidare till anmälan:
http://www.fiverracing.se/anmalan.aspx

"Detta nummer uppger du på din inbetalning när du betalar anmälningsavgiften som är 500:- för heldag. Denna del återbetalas inte om du uteblir. Resterande 900:- betalas på plats när du kommer till banan, dvs totalpriset för en dags körning är 1400:-."

"Om man bokar 2 eller 3 sammanhängande dagar är dagspriset 1200 kr per dag vid förbetalning"
Ah, titta! Tackar :tummenupp

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Fråga Svemo, eller kolla i deras tävlingskalender kanske :rolleyes:

Obs, ingen pik åt dig!

OK, will do!

En ytterligare fråga till Humlan som kan vara av allmänintresse:

Gäller detta om man sedvanligt bokar med x*500:- eller betyder det att man då skall ha betalt hela beloppet, dvs x*1200:-, innan man kommer till banan?

Mvh Mårten

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
OK, will do!

En ytterligare fråga till Humlan som kan vara av allmänintresse:

Gäller detta om man sedvanligt bokar med x*500:- eller betyder det att man då skall ha betalt hela beloppet, dvs x*1200:-, innan man kommer till banan?

Mvh Mårten

Nej det gäller om man förbetalt de 500 kr som står i anmälningsmailet. Man behöver alltså inte betala alla 1200 i förväg för att få det lägre priset.

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Det är alltså ons-tors-fre innan SM helgen som det är bandagar, är dom officiella "träning inför tävling" på dom alla 3 dagarna då?

Hur kommer det indelas då i grupperna typ "snabb, snabbare, snabbast" eller kommer det indelas per klass? för blir det klass så e det väl bara 2 körningar som hinns med på en dag per klass.
Så var det förra året iaf.

Så var det en annan sak jag tänkte på, att jag tex har en grabb på 14 bast, kan han då gå på eran licenskurs då å köra på min 1000cc.

Eller vad är lägsta ålder för att köra vad? Har dålig koll på det :gnissla

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Det är alltså ons-tors-fre innan SM helgen som det är bandagar, är dom officiella "träning inför tävling" på dom alla 3 dagarna då?

Hur kommer det indelas då i grupperna typ "snabb, snabbare, snabbast" eller kommer det indelas per klass? för blir det klass så e det väl bara 2 körningar som hinns med på en dag per klass.
Så var det förra året iaf.

Så var det en annan sak jag tänkte på, att jag tex har en grabb på 14 bast, kan han då gå på eran licenskurs då å köra på min 1000cc.

Dom kommer att vara officiella. Vi delar in när vi ser hur deltagarlistorna ser ut.
Din 14-åring får nog inte köra en 1000cc, har för mej att det är 16 år för 1000cc. Ska kolla det innan jag säger mer.

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-

Oavsett reglerna.. Tycker du att en 14 årig nybörjare och en 1000 cc är en lämplig kombination på Sveriges snabbaste bana??:D
Tror att en mindre kraftfull "moppe" ger en mer trivsam upplevelse för en ung nybörjare.

Last edited:

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Oavsett reglerna.. Tycker du att en 14 årig nybörjare och en 1000 cc är lämplig kombination på Sveriges snabbaste bana??:D
Tror att en mindre kraftfull "moppe" ger en mer trivsam upplevelse för en ung nybörjare.

Har funderat lite på det med, kanske en klen CBR600RR från -07 är ett bättre alternativ, dom går ju inte fortare än 100 har jag sett :krama

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Om nån har plats över i en depåbox, innan samt under SM-helgen, är jag gärna med & delar kostnaden!

Daniel_H

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 600-07
Då kan inte träningsdagarna innan sm bli fullbokade? för det måste väl vara en öppen träning för att man ska få köra sm? eller hur funkar det?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Då kan inte träningsdagarna innan sm bli fullbokade? för det måste väl vara en öppen träning för att man ska få köra sm? eller hur funkar det?

Jodå, visst kan de bli fullbokade. Öppen innebär att vem som helst kan anmäla sig till den, inte att det finns obegränsat med platser.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år