2012 års bandagar med Actionpics.se

mojja83

Guest
Hur ser det ut med platstillgång på ringen 19-20 funderar på om jag skulle komma o hämta min lagade cykel och köra ett par varv eller om jag väntar tills greven kommer till bike week.

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Tack för mig Actionpics!

Många år har det blitt, väldigt kul har jag haft! Men nu är det dags att lämna över till de yngre. Vi får väl se om jag kommer tillbaka. Hoppas jag är välkommen då :)

http://youtu.be/NVizdVelSkw

Min sista film

Tack för allt!

/Henrik TKBHENKE Taxén

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Varför ska du sluta!?!

För att jag gör inte det jag ska när jag kör. Jag kör på bana för att bli snabbare bla (om man bortser från att det är väldigt kul och man träffar likasinnade osv osv).
Men när jag åker runt och tänker på pannkaksrecept och vad jag ska sätta för panel på garaget, då är jag fel ute.
Jag har inte skalle att samla mig inför körningarna. Åker runt å "lullar". Inte min grej. antingen är det 100%, eller inte alls.
Nu blir det inte alls.

+ att jag är en sur gammal gubbe.

//Henrik

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Hur ser det ut med platstillgång på ringen 19-20 funderar på om jag skulle komma o hämta min lagade cykel och köra ett par varv eller om jag väntar tills greven kommer till bike week.

Hej Mojja,

Det finns plats i Race grupp just nu. Övriga grupper är fullbokade men om sen kanske någon/några inte checkar in men det vet vi tyvärr inte i förväg så vi kan inte garantera någon plats i andra grupper i förväg.

//Marcus

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tack för mig Actionpics!

Många år har det blitt, väldigt kul har jag haft! Men nu är det dags att lämna över till de yngre. Vi får väl se om jag kommer tillbaka. Hoppas jag är välkommen då :)

Tack för allt!

/Henrik TKBHENKE Taxén

Henke henke, det blir tomt utan dig och ditt ständiga leende och härliga kommentarer på plats och på film. Du kommer vara saknad men jag är säker på att du hittar tillbaka sen när du är färdig med mtb-cykling, knyppling och när pannkakorna smakar bra och rätt panel och färg sitter på garaget.

Ha det bäst nu tills vi ses IRL , dock ses vi på fejjan varje dag så du kommer inte missa en sekund av mc-livet :- )

//Marcus & Lillan

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Henke henke, det blir tomt utan dig och ditt ständiga leende och härliga kommentarer på plats och på film. Du kommer vara saknad men jag är säker på att du hittar tillbaka sen när du är färdig med mtb-cykling, knyppling och när pannkakorna smakar bra och rätt panel och färg sitter på garaget.

Ha det bäst nu tills vi ses IRL , dock ses vi på fejjan varje dag så du kommer inte missa en sekund av mc-livet :- )

//Marcus & Lillan

Tack Marcus & Lillan.

Man vet aldrig vad som händer , men ses det gör vi ju :tummenupp

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
För att jag gör inte det jag ska när jag kör. Jag kör på bana för att bli snabbare bla (om man bortser från att det är väldigt kul och man träffar likasinnade osv osv).
Men när jag åker runt och tänker på pannkaksrecept och vad jag ska sätta för panel på garaget, då är jag fel ute.
Jag har inte skalle att samla mig inför körningarna. Åker runt å "lullar". Inte min grej. antingen är det 100%, eller inte alls.
Nu blir det inte alls.

+ att jag är en sur gammal gubbe.

//Henrik

Nej, lag lägger in veto!
Du behöver inte vara jättesnabb och det är helt OK att tänka på knyppling och pankisar.
Helt förbjudet däremot är att bara lägga av sådär utan en bra anledning.
Totalt oförlåtligt förbjudet! Spöstraff på det!!!

EPO

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
BMW
Väldigt lite bildmaterial kommer ut från så många film- och systemkameror som var på plats. Det är bara "TBHENKE" och "Lonsdale" som dykt upp med filmsnuttar. "Klotgren" har publicerat en rad bilder. Den professionella "fotografen" har lyckat lägga ut 39 småbilder på sin hemsida. Om ni vill titta på dessa 39 bilder så använd inte FireFox utan använd IE. Det fungerar inte annars. Jag tyckte att det sprang omkring en bunt systemkameror och det satt filmkameror på ett var och varannan hoj?

Det är kul med bilder och filmer, man kan drömma sig bort och återuppleva dagen? Kom igen lägg upp lite bilder och filmer. Det är roligt.

Hur som helst. Jag hade en skitkul dag i alla fall, även om jag inte fick det att stämma körmässigt. Synd och skam den som ger sig.

Till mannen från Vallentuna "med det ömma nyckelbenet" säger vi krya på dig och hoppas vi ses någon gång igen.

Tack Marcus och alla er som höll ihop engagemanget. Kul gäng som körde.
:tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Väldigt lite bildmaterial kommer ut från så många film- och systemkameror som var på plats. Det är bara "TBHENKE" och "Lonsdale" som dykt upp med filmsnuttar. "Klotgren" har publicerat en rad bilder. Den professionella "fotografen" har lyckat lägga ut 39 småbilder på sin hemsida. Om ni vill titta på dessa 39 bilder så använd inte FireFox utan använd IE. Det fungerar inte annars. Jag tyckte att det sprang omkring en bunt systemkameror och det satt filmkameror på ett var och varannan hoj?

Det är kul med bilder och filmer, man kan drömma sig bort och återuppleva dagen? Kom igen lägg upp lite bilder och filmer. Det är roligt.

Hur som helst. Jag hade en skitkul dag i alla fall, även om jag inte fick det att stämma körmässigt. Synd och skam den som ger sig.

Till mannen från Vallentuna "med det ömma nyckelbenet" säger vi krya på dig och hoppas vi ses någon gång igen.

Tack själv för en dag som blev toppen då deltagarna visade respekt för varandra och skötte sig suveränt hela tiden :tummenupp

Fotografen Jonas Arnell har fler bilder än de som ligger i hans portfolio, är man intresserad så gör man bäst i att kontakta honom och beskriva sig själv.
Övriga som fotograferade har jag tyvärr ingen info om, och har inte heller sett någon gett sig tillkänna.

Filmkameror fanns det gott om men ha också med i åtanke att alla hänger inte här på SH, men visst är det kul med bilder och filmer så sitter ni på något är det bara att slänga fram det.
Det går även att lägga på vår Facebook sida om man inte vill publicera det här.

Nästa gång på Gelleråsen är 8-9 Aug, väl mött :)

//Marcus & Lillan

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Nej, lag lägger in veto!
Du behöver inte vara jättesnabb och det är helt OK att tänka på knyppling och pankisar.
Helt förbjudet däremot är att bara lägga av sådär utan en bra anledning.
Totalt oförlåtligt förbjudet! Spöstraff på det!!!

Din hårding, hotas sådär ;)

Vi får se vad det blir. Lycka till på din hembana imorgon,jag kollar Amigo!

farbror mumma

Medlem
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
Cbr600rr yzf750r
Jodå nyckelbenet läker fint. surt hadde tänkt köra lite bana i augusti bara nu får jag lägga det lite på is. Men jättestort tack till dig och klotgren för hjälpen med bilen och för att ni stöttade frugan. Hon blev lite skärrad. Jättestort tack till Micke med för hjälpen med hojen hem. Fan det är lika roligt med folket runt bankörniningen som själva körningen alla ställer upp och man kan prata med alla. Bankörniningen blir lite som en drog:)

mojja83

Guest
Jodå nyckelbenet läker fint. surt hadde tänkt köra lite bana i augusti bara nu får jag lägga det lite på is. Men jättestort tack till dig och klotgren för hjälpen med bilen och för att ni stöttade frugan. Hon blev lite skärrad. Jättestort tack till Micke med för hjälpen med hojen hem. Fan det är lika roligt med folket runt bankörniningen som själva körningen alla ställer upp och man kan prata med alla. Bankörniningen blir lite som en drog:)

Fan har du gått om kull farbror :(
Hoppas allt gick bra och att du får ihop cykeln snabbt och kroppen läker ihop!!

Antar att man inte ser dig på cajbacks nästa event då ;(

farbror mumma

Medlem
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
Cbr600rr yzf750r
Jodå det gick bra fraktur på nyckelbenet bara. Hojen klarade sig med trasiga fotpinnar bara (krashpuckar är bra ibland) . Jo ska med på cajback event det borde läkt då om inte finns ju silvertejp:crash som sagt bankörnining är skoooj :yoparty

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Tack själv för en dag som blev toppen då deltagarna visade respekt för varandra och skötte sig suveränt hela tiden :tummenupp

Fotografen Jonas Arnell har fler bilder än de som ligger i hans portfolio, är man intresserad så gör man bäst i att kontakta honom och beskriva sig själv.
Övriga som fotograferade har jag tyvärr ingen info om, och har inte heller sett någon gett sig tillkänna.

Filmkameror fanns det gott om men ha också med i åtanke att alla hänger inte här på SH, men visst är det kul med bilder och filmer så sitter ni på något är det bara att slänga fram det.
Det går även att lägga på vår Facebook sida om man inte vill publicera det här.

Nästa gång på Gelleråsen är 8-9 Aug, väl mött :)

//Marcus & Lillan

Då missade du nog mitt inlägg 278, massa bilder som om du kan lägga upp på fb om du vill:
http://img.gg/JNN0NWT

Men som jag skrev så är det inget värst vidare variation men kvaliten är bra.

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Det har gick omkring en tjej som fotograferade mycket på Kinnekullekörningarna som precis är avslutade.
Vet ni vart man kan se resultatet?
Vill även passa på att tacka för två kanondagar

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Det har gick omkring en tjej som fotograferade mycket på Kinnekullekörningarna som precis är avslutade.

Till att börja med Tack Själv, det var härlig stämning och massor med körning dessa dagar :)

Du kommer att kunna hitta bilder hos,
http://www.nettefoto.se
och
http://www.effektfoto.se

Vi kommer att återkomma i vårt nyhetsmail och på facebook sidan när vi har hört från fotograferna för dom har en hel del bilder att sortera upp. Jeanette med "nettefoto" brukar ha ett paketerbjudande på alla bilder på EN förare levererat på CD.

Tiderna från båda dagar finns på www.amigoo.se

// Marcus & Lillan

jeha81

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2012
Hoj
Yamaha R6

Halloj Marcus_A
Vi Var två stycken som gick runt där. :)
Det var jag och Jeanette (på www.nettefoto.se ) Men många blandade ihop oss och trodde vi var en och samma! *L*

Det ligger några (ca 50-60 st bara just nu) blandade bilder uppe från torsdagen på min sida www.effektfoto.se
Jag kommer att gå igenom allt jag fotat nu de närmaste dagarna och lägga upp allt eftersom. Så det är bara att hålla utkik! :)

Kör du med samma hoj som du har på bilden så fick jag en hel del bilder på dej iaf :tummenupp

Mvh Jenny Hald

www.effektfoto.se

nettefoto.se

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2010
Hoj
GSX-R 750 såld. Vi får se vad det blir

Hej Marcus. Jag tror det är mig du menar :)
Jag har lagt ut lite bilder för påseende i Filmer & Bilder forumet här på SH.
http://www.sporthoj.com/forum/showt...ics-Kinnekulle-Ring-19-20-e-Juli-nettefoto-se

Maila mig på nettefoto@hotmail.com om du är intresserad av en cd-skiva med alla dina bilder på.

Mvh Jeanette

Last edited:

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Halloj Marcus_A
Vi Var två stycken som gick runt där. :)
Det var jag och Jeanette (på www.nettefoto.se ) Men många blandade ihop oss och trodde vi var en och samma! *L*

Det ligger några (ca 50-60 st bara just nu) blandade bilder uppe från torsdagen på min sida www.effektfoto.se
Jag kommer att gå igenom allt jag fotat nu de närmaste dagarna och lägga upp allt eftersom. Så det är bara att hålla utkik! :)

Kör du med samma hoj som du har på bilden så fick jag en hel del bilder på dej iaf :tummenupp

Mvh Jenny Hald

www.effektfoto.se

Hej!
Japp kör den som är på min avatar!
Då håller jag utkik framöver.
Mvh Marcus

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping