2012 års bandagar med Actionpics.se

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Har bara åkt Mantorp en gång och då åkte jag vilse :(

Hur översätter man ca 1,05 på Sviestad till Mantorp? Vilken grupp borde man boka?

--------------------------------------------------------
Och hur mkt borde man dreva upp om nuvarande passar rätt bra för Sviestad och Gelleråsen? På tjejhundra alltså.

Kan tänka mig att man slår i varvstoppet långt innan rakan är slut annars...

1,05 på Sviestad är nog ca 1,28-1,30 på Mantorp, Race grupp tror jag kommer bli bäst åtminstone efter ett par pass. Är du osäker på banan så kan du såklart anmäla dig till Snabb. Har du egen transponder eller hyr en transponder på plats så kommer du flyttas utan problem när tiderna visar svart på vitt var du bäst hör hemma.

Drevningen skulle inte jag göra nåt åt. Har själv kört 600a med samma utgångsläge som du och eftersom raksträckan är i uppförsbacke så brukade 600an varva ur precis lagom när det var dags att slå av och börja bromsa. Låt vara är mitt tips, men ta med ett mindre bakdrev eller framdrev med 1 kugg mer som du kan behöva om du blir snabb på banan och får med dig farten ur chikanen ut på raksträckan.

//Marcus

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Hur är det med boxar? Finns lediga?

Finns boxar lediga, vill man inte hyra en hel box själv så kan man boka enbart en plats i depåbox. Vi bokar in 4 st i varje box. Bokning görs genom Actionpics med e-post. Betalning mot faktura i förskott eller med kort eller kontant på plats!

//Nitrous

mojja83

Guest
Finns boxar lediga, vill man inte hyra en hel box själv så kan man boka enbart en plats i depåbox. Vi bokar in 4 st i varje box. Bokning görs genom Actionpics med e-post. Betalning mot faktura i förskott eller med kort eller kontant på plats!

//Nitrous

Och jag ska alltid vara en klantig djävel.

Betalade in för depåplats tillsammans med slutbetalning för 8/9 Hoppas det går att lösa?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Och jag ska alltid vara en klantig djävel.

Betalade in för depåplats tillsammans med slutbetalning för 8/9 Hoppas det går att lösa?

Jaja, det är inget problem! Det är bara det att de flesta bokar bandagen långt tidigare än dom bokar boxplats :)
Kommer bekräftelse med e-post sen.

//Marcus

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad

Nu är platstillgången uppdaterad i första inlägget!

Gelleråsen 8-9 Aug,
Medel/Lugn grupp har endast några fåtal platser kvar, Race grupp några fler, Snabb grupp är fullbokad.

Mantorp Park 1-2 Sept,
Snabb grupp har bara 2 st platser kvar, Race grupp 5 st platser, Medel/Lugn grupp har fler platser.

Se första inlägget som uppdateras löpande med bokningsinfo.

Glöm inte att det finns plats kvar i depåbox både på Gelleråsen och på Mantorp Park. Bokning görs genom Actionpics.

// Marcus

mojja83

Guest
Boka långsam alt race grupperna kommer ändå göras om om någon bokar in sig i fel grupp!!!

mojja83

Guest
ingen kommer ihåg en fegis =)

Det jag säger är att arrangören kommer jämna till grupperna ifall det blir alldelles för ojämnt och dom ser nog gärna att deras bandagar är fullbokade :)

Sedan har jag märkt att det är en väldig skillnad från gång till gång vilken grupp man passar i när man är i mina skor.

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Det jag säger är att arrangören kommer jämna till grupperna ifall det blir alldelles för ojämnt och dom ser nog gärna att deras bandagar är fullbokade :)

Sedan har jag märkt att det är en väldig skillnad från gång till gång vilken grupp man passar i när man är i mina skor.

det är bara sikta högt o hamna lågt =)
det blir nog bra de där, får hoppas på uppehåll bara

mojja83

Guest
det är bara sikta högt o hamna lågt =)
det blir nog bra de där, får hoppas på uppehåll bara

Jag tror ärligt talat att karlskoga är den stad som har minst soldagar/år i Sverige. Det regnar ta mig fan jämnt här:(

mojja83

Guest
dyraste fikat om inget annat =)

Hahaha :hihi:hihi Gäller att ha med sig fulöl så det räcker bara!! Pissar det från morgon på dag ett så är det bara att korka upp redan efter att man intagit bukfödan på pitstop sedan kör man intill små timmarna och ber om bättre väder dag 2!!!

Ska själv köra 6 dagarr på gåsen inom loppet av 9 dagar hoppas på att varannan är på torr asfalt!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati