2012 års bandagar med Actionpics.se

mojja83

Guest
Blir det solsken och vindstilla så har jag en dyr depåbox att sälja till dig :D (Då är det kalas med tältet istället ;))

Och håll dig på hjulen! :mad: Kraschar du bort bantid på Mantorp får du fan bjuda på lunch!! ;)

Haha ja det är lugnt lunch kan jag stå för i vilket fall som helst!!
Ska kontakta swedi och höra om jag inte får byta nick till klotis!!

Yamaha77

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2009
Hoj
-
Hej

Nu har jag lagt upp några bilder under:

Filmer och Bilder (Endast MC)
Återkommande - Banåkning/tävlingsbilder
Gelleråsen med Actionpics 8-9/8 2012

Fler kommer med länk....

/// Therese Lucas

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Hur registrerar jag mig på mylaps.com när jag inte har en egen transponder? Jag hyrde en under dem två dagarna på Gelleråsen 8-9/8. När man ska registrera för att se alla sina varvtider så måste man ha transpondernumret. Det står att man kan ta över en transponder som någon annan ägt tidigare men i detta fallet så var den ju bara "lånad" under ett par dagar.

Någon som vet hur man gör?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hur registrerar jag mig på mylaps.com när jag inte har en egen transponder? Jag hyrde en under dem två dagarna på Gelleråsen 8-9/8. När man ska registrera för att se alla sina varvtider så måste man ha transpondernumret. Det står att man kan ta över en transponder som någon annan ägt tidigare men i detta fallet så var den ju bara "lånad" under ett par dagar.

Ligger det inte ute på amigoo också? Brukar kunna va lättare att spåra där, även om det inte är godkänt som officiella tider (god knows why).

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

Jag tror det kan vara så illa att man måste äga sitt transponder nr för att kunna regga ett konto, om ingen har något bättre förslag?

Men maila oss ditt riktiga namn (mail till actionpics) så ska jag ta ut alla dina varv och maila tillbaka.

//Marcus

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Ligger det inte ute på amigoo också? Brukar kunna va lättare att spåra där, även om det inte är godkänt som officiella tider (god knows why).

Nej, det ligger inte på Amigoo! Karlskoga använder inte det systemet för en sådan här trackday för det är kostnadsknutet. De som vi använder för timekeeping på andra banor där banan inte har egen utrustning använder Amigoo, t.ex. på Mantorp Park, Gotland Ring, Kinnekulle Ring.

/Marcus

Flensman

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Ska köra med AP 1-2 september på Mantorp.

Hur funkar det med transponders på AP:s bandagar?
Läste någonstans att man får låna transponders för att det ska vara lättare att dela upp i hastighetsgrupper.
Om man ska kunna se varvtider på mylaps/amigoo, måste man då hyra en transponder från AP, eller får man låna transpondern under bandagen och kan se sina tider på mylaps/amigoo?
Om dom hyr ut transponders, vad kostar det då per dag?

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Jag tror det kan vara så illa att man måste äga sitt transponder nr för att kunna regga ett konto, om ingen har något bättre förslag?

Men maila oss ditt riktiga namn (mail till actionpics) så ska jag ta ut alla dina varv och maila tillbaka.

//Marcus

Schysst! Jag slänger iväg ett mail nu. :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Nej, det ligger inte på Amigoo! Karlskoga använder inte det systemet för en sådan här trackday för det är kostnadsknutet. De som vi använder för timekeeping på andra banor där banan inte har egen utrustning använder Amigoo, t.ex. på Mantorp Park, Gotland Ring, Kinnekulle Ring.

/Marcus

Så på Mantorp får man tiderna direkt i Amigoo? Super...

Flensman

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -98

/Marcus
Ok, så alltså ser man sina tider på Amigoo på bandagarna på Mantorp 1-2 september..
Dyker dom också upp i Mylaps-appen tro...?

Får man låna eller hyr man transponders från er?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Ok, så alltså ser man sina tider på Amigoo på bandagarna på Mantorp 1-2 september..
Dyker dom också upp i Mylaps-appen tro...?

Får man låna eller hyr man transponders från er?

Hej,

Ja på Mantorp så ser man laptimes på Amigoo.se , både vanliga webb och i mobilversionen LIVE direkt och även i efterhand hemma. Man måste inte ha något konto registrerat som hos Mylaps.
Jag tror inte att han som sköter tidtagningen annonserar tiderna till Mylaps Live också, men dom laddas upp till Mylaps i efterhand åtminstone. Men jag är inte säker angående mylaps appen, kan självklart ta reda på det tills att det är dags.

Transponders hyrs ut på plats för 100:- för två dagar.

//Marcus

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Mantorp Park 1-2 Sept FULLBOKAD

Mantorp Park 1-2 Sept är FULLBOKAD i samtliga grupper!

Nu är det bara för alla att dansa soldansen och vänta med spänning på vår sista och häftigaste trackdayhelg 2012!

// Marcus & Lillan

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...