2012 års bandagar med Actionpics.se

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
Någon i sthlm som har plats på släp / skåp till gåsen? delar självklart på soppa pengar :tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Snabb grupp är FULLBOKAD på Mantorp Park 1-2 Sept!

Platstillgången kommande bandagar med Actionpics ser idag Lördag 4 Aug ut som följande,

Gelleråsen 8-9 Aug - Endast 3 grupper - El ingår
Medel/Lugn 3 st platser finns
Snabb FULLBOKAD
Race 9 st platser finns

Mantorp Park 1-2 Sept (lörd, sönd) - Endast 3 grupper
Medel/Lugn 13 st platser finns
Snabb FULLBOKAD
Race 4 st platser finns

Du som är prenumerant på tidningen Bike har 10% rabatt på Mantorp Park 1-2 Sept, uppge ditt prenumerationsnummer vid bokning. Kan ej kombineras med andra erbjudanden!

//Marcus

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Kommer det finns några provkörningar och sånt på Mantorp också?

Och (vet inte om jag frågat det här nån annanstans också, men minns i vilket fall inte svaret..),

Vart ska man stå för att få el om man inte har 100 meter kabel? (Förutsatt att vi inte tar en box vill säga. Hur e tillgången på dem btw?)

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Kommer det finns några provkörningar och sånt på Mantorp också?

Och (vet inte om jag frågat det här nån annanstans också, men minns i vilket fall inte svaret..),

Vart ska man stå för att få el om man inte har 100 meter kabel? (Förutsatt att vi inte tar en box vill säga. Hur e tillgången på dem btw?)

Det kommer att finnas Suzuki mc för provkörning på Mantorp Park, GSX-R1000, GSX-R750 och GSX-R600.

El finns det vid ett antal punkter så et brukar inte vara något problem bara man ställer sig lite praktiskt och inte slår läger på nåt bra ställe långt bort och sen börjar tänka på el. Har man en 3-fas splitter så underlättar det för det finns ett antal 3-fast uttag utöver alla 230-uttag. En splitter kostar 299:- på Jula och är en bra investering som alltid är praktiskt.

Det finns just nu endast 2 st platser kvar i depåbox, sen är dom alla fulla!

//Marcus

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det kommer att finnas Suzuki mc för provkörning på Mantorp Park, GSX-R1000, GSX-R750 och GSX-R600.

El finns det vid ett antal punkter så et brukar inte vara något problem bara man ställer sig lite praktiskt och inte slår läger på nåt bra ställe långt bort och sen börjar tänka på el. Har man en 3-fas splitter så underlättar det för det finns ett antal 3-fast uttag utöver alla 230-uttag. En splitter kostar 299:- på Jula och är en bra investering som alltid är praktiskt.

Det finns just nu endast 2 st platser kvar i depåbox, sen är dom alla fulla!

//Marcus

Då hugger jag de 2 platserna, mailar dig...

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Torsdag 9/8 bokat! :Rockbanan

Blir spännande med sporthoj i stället för tramsalp! :näsblod
_MG_7611.jpg

Åker på onsdag kväll och sover väl över i släpet. :rolleyes:

Ses!
:hej

/e

nizze69

Fattig racingfarsa, men vafan..glad ändå
Gick med
17 Dec 2005
Hoj
Kawa Mean Streak, MV Agusta F3
Nu är kl 00.15 nu låser jag in alla nycklar till boxarna och lägger mig. Gonatt.
Nisse.

mojja83

Guest
Samma här har någon snabbgrupp + depåplats att sälja så pma mig!

P.s Tack för 2 grymt roliga dagar på åsen och tack kamikaze kid för hjälpen med fjädringen. Bråkade hela dagen efter att vi börjat pilla för att få det bra och jag trodde inte jag skulle komma under min höga 1.22 men när vi var färdiga och hojen betedde sig som man ville fick jag in ett par tre låga 1.21 på rad:) Nästa gång siktar vi på 1.20 blankt!!

Och för er som undrar så var jag min vana trogen och klotade lite här och där!!!

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

P.s Tack för 2 grymt roliga dagar på åsen och tack kamikaze kid för hjälpen med fjädringen. Bråkade hela dagen efter att vi börjat pilla för att få det bra och jag trodde inte jag skulle komma under min höga 1.22 men när vi var färdiga och hojen betedde sig som man ville fick jag in ett par tre låga 1.21 på rad:) Nästa gång siktar vi på 1.20 blankt!!

Och för er som undrar så var jag min vana trogen och klotade lite här och där!!!

Tack Mojja och skönt att du var din vana trogen och att du då gjorde det med bravur utan att orsaka något längre avbrott för någon :tungan

Hoppas du hittar en plats till Mantorp, håller koll om vi får veta eller höra om någon som vill lämna återbud.

//Marcus

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tack alla för två riktigt grymma dagar på Gelleråsen!!!!
Med alla så menar vi deltagare, instruktörer och resurser och hela anläggningen Karlskoga Motorstadion som alltid levererar max för Er deltagare tillsammans med oss som arrangör.
Massor med goa skratt och minnen som vi tar med oss.

Fotograf Jonas Arnell kommer att lägga ut lite bilder för påsyn när han hunnit gå igenom sina kameraminnen. Hela onsdagen fotograferades och torsdag förmiddag, www.jonasarnell.se

Detta var sista gången för i år på Gelleråsen men vi kommer såklart tillbaka precis lika bra och mycket 2013!

Next Stop Mantorp Park 1-2 September, vi ses väl där?

//Marcus & Lillan

mojja83

Guest
Tack Mojja och skönt att du var din vana trogen och att du då gjorde det med bravur utan att orsaka något längre avbrott för någon :tungan

Hoppas du hittar en plats till Mantorp, håller koll om vi får veta eller höra om någon som vill lämna återbud.

//Marcus

Ja kommer det upp någon som vill avyttra sin plats i snabb grupp så hojta till jag är verkligen sugen!! Angående avåkningarna så gäller det att göra dom på rätt ställe så inte övriga gruppen blir drabbad av ens egna värdelösa misstag;) Svart gaffa tejp is tha shit har jag lärt mig :=)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Blir det solsken och vindstilla så har jag en dyr depåbox att sälja till dig :D (Då är det kalas med tältet istället ;))

Och håll dig på hjulen! :mad: Kraschar du bort bantid på Mantorp får du fan bjuda på lunch!! ;)

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...