Jazen
med licens to kill
som man säger inom gaming världen gl hf =)
Kommer det finns några provkörningar och sånt på Mantorp också?
Och (vet inte om jag frågat det här nån annanstans också, men minns i vilket fall inte svaret..),
Vart ska man stå för att få el om man inte har 100 meter kabel? (Förutsatt att vi inte tar en box vill säga. Hur e tillgången på dem btw?)
Det kommer att finnas Suzuki mc för provkörning på Mantorp Park, GSX-R1000, GSX-R750 och GSX-R600.
El finns det vid ett antal punkter så et brukar inte vara något problem bara man ställer sig lite praktiskt och inte slår läger på nåt bra ställe långt bort och sen börjar tänka på el. Har man en 3-fas splitter så underlättar det för det finns ett antal 3-fast uttag utöver alla 230-uttag. En splitter kostar 299:- på Jula och är en bra investering som alltid är praktiskt.
Det finns just nu endast 2 st platser kvar i depåbox, sen är dom alla fulla!
//Marcus
hur länge är folk där ikväll ? vi kanske anländer ca 23.00
Om någon vill sälja en plats i snabb grupp på Mantorp, pm:a mig.
Samma här har någon snabbgrupp + depåplats att sälja så pma mig!
P.s Tack för 2 grymt roliga dagar på åsen och tack kamikaze kid för hjälpen med fjädringen. Bråkade hela dagen efter att vi börjat pilla för att få det bra och jag trodde inte jag skulle komma under min höga 1.22 men när vi var färdiga och hojen betedde sig som man ville fick jag in ett par tre låga 1.21 på rad Nästa gång siktar vi på 1.20 blankt!!
Och för er som undrar så var jag min vana trogen och klotade lite här och där!!!
Tack Mojja och skönt att du var din vana trogen och att du då gjorde det med bravur utan att orsaka något längre avbrott för någon
Hoppas du hittar en plats till Mantorp, håller koll om vi får veta eller höra om någon som vill lämna återbud.
//Marcus
Ja, GÖRT!!
Bokade medel istället, kan inte gå här och inte veta om man kommer med eller inte.
Så vi ses på Mantorp iaf
Samma här har någon snabbgrupp + depåplats att sälja så pma mig!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|