Henke, vi förväntar oss en minst lika bra film från Gelleråsen, bara att sätta igång
Du har rätt,, jag får trolla ihop nått av det lilla jag har Den kanske inte blir så bra, men den kan ju bli dålig!
//Henrik
Henke, vi förväntar oss en minst lika bra film från Gelleråsen, bara att sätta igång
Du har rätt,, jag får trolla ihop nått av det lilla jag har Den kanske inte blir så bra, men den kan ju bli dålig!
//Henrik
Tack för iallafall 1 supertrevlig dag så länge den varade
Synd man inte kunde vara med dag två då vädret var strålande
Men hoppas nu på att få tag i ny hoj så man kan fortsätta sommaren och boka upp flera dagar med detta glada gäng!!
Du är såklart välkommen när som helst och vi hoppas allt löser sig till det bästa så fort som möjligt för dig, du har hjälp från bästa möjliga för att ordna upp allt.
Tur i oturen att du själv klarade dig oskadd!
/Nitrous
Tack för dom posetiva orden!!
Tvivlar inte heller på att det kommer lösa sig på smidigaste vis men nu letar jag efter en ren banhoj som inte kommer göra ont om man klotar. Har fått några trådar att följa så kanske innan veckan är slut så är man med en ny liten gris som det inte gör så mycket om man lägger ner
Honda som du redan haft/har finns det en uppsjö av. Lätt att få tag i reservdelar hela tiden och alla lösningar är ganska basic, inget jättekonstigt.
R6an är rätt vanlig också, lättt med delar, många har erfarenhet av den hojen också.
Fördel med R6an är slirkoppling som Hondan saknar men nackdel är ljudet jämnfört med Hondan. Om man vill köra med annat än orginal så är R6an ganska svår att hålla under den nivå som banorna kräver idag, men det går. Hondan är enklare med ljudet pga sitt långa avgasrör och ljuddämparen under passagerarsadeln.
Lycka till.
//Nitrous
Ha ha... Tack själv! Jag hade två jätteroliga dagar...
Det var jättekul att så många kom fram och frågade om hjälp. Grymt skön känsla när man gett någon lite tips och varit ute och visat lite spår, och dom sen kommer in efter passet och är jätteglada över ett nytt PB. och att dom lärt sig något nytt... Även fast dom kommer in med skamkärran... Ha ha ha...
Betyder det förresten att det inte blev nån film på sista passet?
Typiskt...
Haha precis dom två cyklarna jag står och velar mellan. Känns som att kringutrustningen är det som känns viktigast då det drar iväg en massa sköna Gustav vasa på det "livsnödvändiga" krimskramset men som några väljer att skicka med av olika anledningar.
Årsmodellerna jag tittar på är mellan 06-09. Har även en zx6r och en gixxer 750 från 09a till rätt kurs men saknar en massa utrustning jag skulle velat ha med.
Äsch lika bra att starta en hjälp köpråds tråd istället!!
Tack för hjälpen nu ska det på med nytt fram däck så kan du få vissa mer spår nästa gång
Bilder kommer under slutet av veckan eller nästa på http://www.effektfoto.se som varit vid banan och fotograferat
//Henrik
Vore skoj att se lite film
Baaah... Vilken tid det ska ta då...
Snygg logga på den sidan förresten...
Baaah... Vilken tid det ska ta då...
Snygg logga på den sidan förresten...
Bilder kommer under slutet av veckan eller nästa på http://www.effektfoto.se som varit vid banan och fotograferat
Halloj!
Nu finns det bilder ute från grupp 1 den 19:e. Kommer mera snart, hade ca 2000 bilder att gå igenom.
(Nu är dom oredigerade och obeskurna, kommer att piffa till bilderna om nån är intresserad av att köpa på sin hoj)
Aha så det är du som har nr 74? Är den som jag gjort om till logga, snygg hoj!
Snygg hemsida oxå för den delen!
//Jenny Hald
www.effektfoto.se
Gelleråsen 12 Juli är nu fullbokad i Medel/Lugn grupp.
Hittar inga bilder? Bara bilder från 2011
Här kommer en liten film från körningen.
Perfekt! Nu kan jag sitta med laptopen i badkaret och öva spårval till 12 Juli
Trevlig film!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring