2012 års bandagar med Actionpics.se

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tack så mycket grabbar!!

Är det något jag märkt på den korta stund jag kört sporthoj är att andra hojbröder är verkligen hjälpsamma!

Du kommer även stå granne i depåbox med Grevens Mc-Delar som är mycket hjälpsam och sympatisk mot alla, inte bara mot sina kunder!
Det Jan (Greven) inte vet har du inte nytta av ändå :)

Vi ses imorgon kväll eller måndag morgon!

//Nitrous

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Jag har en plats i snabb grupp till salu.
OBS ring vid intresse då det är ganska kort tid kvar.
Tel 070-5822193

Last edited:

mojja83

Guest
Bara några timmar kvar tills man kan göra det roligaste man vet med kläderna på!!!

Tossloo

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2009
Hoj
Yamaha WR426F -02 . Yamaha YZ426F -02 . Yamaha R6 -04
Ehm hur ska man veta vilken transponder man hyrde? Visste inte att man behövde hålla koll på de själv :(

kontor

Chrillegixxer
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
SUZUKI GSX-R 750 -06
STORT TACK!!!:banana till dig som hittade min telefon och snusdosa på en av toaletterna på Gelleråsen idag:D Marcus från Actionpics kom och lämnade de till mig när vi satt och åt lunch.Med vänlig hälsning, Chrille

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tack alla deltagare, instruktörer och resurser som var med på Gelleråsen 18-19 Juni. Idag blev det så mycket körning att många fick nog redan vid 16.00, vädret var Super och stämningen Super :)

Ett extra cred till alla är att alla städade upp riktigt snyggt efter er oavsett om ni stod i depåbox eller i asfaltsdepån, inget skräp var kvarlämnat ute. Stort tack både från oss och från Karlskoga Motorstadion :tummenupp

Bilder kommer under slutet av veckan eller nästa på http://www.effektfoto.se som varit vid banan och fotograferat :tummenupp

Tider för alla som hyrde transponder finns här
18 Juni http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=2330460
19 Juni http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=2332155

Nästa gång vi ses är på Gelleråsen 12 Juli. Har du inte anmält dig? Det finns fortfarande platser kvar.

//Marcus & Lillan

Edit: Ett par upphittade glasögon i fodral finns hos på kontoret Karlskoga Motorstadion.

Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Nyhet Kinnekulle Ring 19-20 Juli - Peter Lindén,
Roadracinglegenden och stridspiloten Peter Lindén kommer till Kinnekulle Ring 19-20 Juli och håller sitt föredrag "Mitt liv med starka maskiner" på kvällen den 19 Juni. Föredraget handlar om att våga och aldrig ge upp. För att bli en bra pilot måste man våga men inte för mycket, samma sak gäller hojåkandet!
På meritlistan finns världsmästare i Endurance, Europamästare 500cc, svensk mästare & superbikemästare.
Missa inte att höra Peters berättelse och bildspel. Peter är en mycket underhållande talare och den mannen har varit med om en hel del.
Alla deltagare på Kinnekulle Ring är välkomna att på kvällen efter bankörning träffa och lyssna på Peter.
Vi är inomhus i en lektionssal så väder och vind har ingen betydelse. Varning för skratt och stora leénden!

Det finns fortfarande bokningsbara platser kvar i Race grupp och i Medel/Lugn grupp!
Lunch ingår båda dagarna!
Transpondersystem med Amigoo.se är aktivt.
Grevens Mc-delar är på plats under torsdagen 18 Juni.

Tävla om biljetter till MotoGP Brno,
Nu har du som är prenumerant chans att vinna två biljetter till MotoGP Automotodrom Brno i Tjeckien den 26 augusti 2012. Bike har två biljetter med halvpension som nu kan bli dina - så att du kan få uppleva ett MotoGP på plats! I depån får du träffa Moto2-föraren Alexander Lundh som guidar dig tillsammans med andra representanter. Alla som skickat in svar före 15 Juli bjuder Bike dessutom på inträde till Scandinavian Open på Karlskoga 27-29 Juli. Tävla här http://www.bike.se/viasat
Är du inte prenumerant så passa på att bli det och var med i tävlingen!

Kommande bandagar,
Till kommande närmaste bandagar ser platstillgången ut som följande,

Gelleråsen 12 Juli - Endast 3 grupper
Race 8 st platser
Snabb 7 st platser
Medel/Lugn 2 st platser

Kinnekulle Ring 19-20 Juli - Endast 3 grupper, lunch ingår
*Transpondersystem används med Amigoo.se*
Race 8 st platser
Snabb FULLBOKAD
Medel/Lugn 1 st platser

Gelleråsen 8-9 Augusti - Endast 3 grupper
*Transpondersystem finns tillgängligt för alla deltagare*
Race: 8 st platser
Snabb: 5 st platser
Medel/Lugn: Plats finns

Mantorp Park 1-2 September Lörd & Sönd-
- Säsongsavslutning på Sveriges Racigaste bana-
Två st heldagar på Mantorp Park med körning mellan kl 09.00-17.00. EL ingår!
- Endast 3 st grupper - Transpondersystem används med Amigoo.se -
Deltagaravgift: 2500:-
Platstillgång
Medel/Lugn (Blå grupp): Platser finns
Snabb (Röd grupp): 9 st Platser finns
Race (Gul grupp): 14 st Platser finns

Vi ses i sommar, välkommen.

//Nitrous

Last edited:

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Du borde kanske skriva att tävlingen endast är öppen för dom som prenumenerar på Bike :tungan

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Du borde kanske skriva att tävlingen endast är öppen för dom som prenumenerar på Bike :tungan

Helt rätt tommy, mitt fel! Är åtgärdat nu, tack :tummenupp

Är man intresserad av att se Roadracing Live när den är som bäst på Scandinavian Open helgen 27-29 Juli så erbjuder Karlskoga Motorstadion Actionpics deltagare 12 Juli på Gelleråsen inträdesbiljett för 30kr (ordinarie 150:).
Biljetten kan köpas på plats under dagen den 12 Juli på Gelleråsen.

//Nitrous

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Tack för dagarna 2. Tyvärr så lyckades min Go pro kamera spotta ut sd-kortet hela tiden, så ni slipper en fånig film denna gång ;)
Träffade en för mig ny kille att följa i Pro Superbike. Nr 74. Vilken nice kille. Riktigt trevlig och duktig :tummenupp

Tack för testet/lån av hjälmen, dom xr-1100 eller var dom heter. Den var som natt och dag jämfört med min gamla krashhatt. Nått att önska sig i julklapp ;)

//Henrik

Roger_Reko

Ny medlem
Gick med
10 May 2007
Hoj
CBR1000RR -08
Ingen orsak, du har tur att jag inte snusar, då kanske du inte hade fått dem tillbaka, haha!

Roger Reko

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Fan vad ni är sköna! Märks verkligen att ni tycker det här är kul!!!

Men usch vad det är synd om mig som inte kunde vara med er denna gång!
Suger just nu på ramarna... barnbidraget kommer snart, så har man råd med en pizza igen.

Tur att Kinnekulle är betald.... pust.... Då jäklar föresten ska ni få se på rookierekord!! :yoparty

Last edited:

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Tack för dagarna 2. Tyvärr så lyckades min Go pro kamera spotta ut sd-kortet hela tiden, så ni slipper en fånig film denna gång ;)
Träffade en för mig ny kille att följa i Pro Superbike. Nr 74. Vilken nice kille. Riktigt trevlig och duktig :tummenupp

Tack för testet/lån av hjälmen, dom xr-1100 eller var dom heter. Den var som natt och dag jämfört med min gamla krashhatt. Nått att önska sig i julklapp ;)

//Henrik

Ha ha... Tack själv! Jag hade två jätteroliga dagar...

Det var jättekul att så många kom fram och frågade om hjälp. Grymt skön känsla när man gett någon lite tips och varit ute och visat lite spår, och dom sen kommer in efter passet och är jätteglada över ett nytt PB. och att dom lärt sig något nytt... Även fast dom kommer in med skamkärran... Ha ha ha...

Betyder det förresten att det inte blev nån film på sista passet? ;)

Typiskt... :D

mojja83

Guest
Tack för iallafall 1 supertrevlig dag så länge den varade :crash

Synd man inte kunde vara med dag två då vädret var strålande:(
Men hoppas nu på att få tag i ny hoj så man kan fortsätta sommaren och boka upp flera dagar med detta glada gäng!!

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Betyder det förresten att det inte blev nån film på sista passet? ;)

Typiskt... :D[/QUOTE]

Jodå ;) Du finns med där,, "Vink Vink* men det va ju konstigt att du hade tid att vinka till mig när du låg bakom supersnabba mig i depåkurvan ;) he he

Glad midsommar! :tummenupp

//Henrik

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Jodå ;) Du finns med där,, "Vink Vink* men det va ju konstigt att du hade tid att vinka till mig när du låg bakom supersnabba mig i depåkurvan ;) he he

Glad midsommar! :tummenupp

//Henrik

Henke, vi förväntar oss en minst lika bra film från Gelleråsen, bara att sätta igång :tummenupp

Actionpics önskar alla nya och gamla deltagare och samarbetspartners en riktigt trevlig midsommar :)

Vi ses på Gelleråsen den 12 Juli!

/Marcus & Lillan

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras