2012 års bandagar med Actionpics.se

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
View attachment 358866

Om bara två veckor står vi i solen på genomgången med däcksvärmarna på. 30 min kvar tills första gänget ska ut och smaka på den solvarma asfalten.
Min "nya" hoj står helt redo,så jävla nice! Nån mer som tycker det ska bli skönt att säsongen snart är igång?
/Henrik:tummenupp

Haha, det märks att du är taggad :tummenupp det är jag med faktiskt, hoppas bara jag har en hel hoj, skall ju köra SM som går på lördag och söndag innan :tuttar

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Haha, det märks att du är taggad :tummenupp det är jag med faktiskt, hoppas bara jag har en hel hoj, skall ju köra SM som går på lördag och söndag innan :tuttar

Då hinner du tjuvöva lite så vi solskenspiloter med 5 bandagar per år inte kommer ikapp ;) he he

Lycka till i SM!

//Henrik

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
View attachment 358866

Om bara två veckor står vi i solen på genomgången med däcksvärmarna på. 30 min kvar tills första gänget ska ut och smaka på den solvarma asfalten.
Min "nya" hoj står helt redo,så jävla nice! Nån mer som tycker det ska bli skönt att säsongen snart är igång?
/Henrik:tummenupp

Men skojjar du man är taggad!!! Man kommer vara som en stinn kalv på årets första grönbete! :yoparty

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Mantorp Park säsongsstart närmar sig snabbt, bara 11 dgr kvar!

Det finns fortfarande platser kvar i Medel grupp. Anmälan sker per mail eller telefon till Actionpics för vidare information.

Utlottning av värdefulla produkter på Mantorp Park,
På förarmötet kommer det lottas ut däckset från Pirelli, årsprenumerationer på tidningen Bike, SBK olja från Q8Oils.

Provkörning Suzuki GSX-R1000 - 2012,
Suzuki finns på plats med provkörning av nya Suzuki GSX-R1000, självklart utrustad med Pirelli Diablo Rosso II från Duells.

Vem blir först att provköra?

Provkörning Shoei XR-1100 och Leatt STX On-Road nackskydd,
Provkörning av Shoei XR-1100 hjälmar och en av årets största nyheter inom skydd, Leatt STX On-Road nackskydd.

Grevens MC-Delar är på plats,
På plats finns Grevens MC-Delar med däckservice och tillbehör för dig som deltagare. Behöver du däck så är det en god idé att kontakta Actionpics eller Grevens MC-Delar direkt för att vara säker på att däck finns reserverade för just dig i rätt dimension. Det finns däck för alla, för dig som tävlar, kör trackdays och för dig som kör både bana och gata. Samma sak gäller naturligtvis även andra tillbehör som laptimers, bromsbelägg m.m.

Gotland Ring - Platser kvar till Lugn grupp båda helger,
Det finns fortfarande platser kvar i Lugn grupp båda helger. Sveriges absolut bästa och häftigaste bana. Full däck och tillbehörsservice från Greven MC båda helgerna.
Lunch ingår i priset, boendespecial för alla som bokar.
Instruktörer finns på plats för att hjälpa Dig att få en grym helg med massor av körning.

Transponderservice tillhandahålls för de som vill.

//Nitrous

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003
Jobbar på mån men kan på tis. Går det att fixa?
Får vi som ska köra Pro Sbk, köra på mån-tis? Vet att man inte fick träna samma vecka på samma bana som racet skulle gå (har varit snack om det tidigare år) om det inte var "officiell träning" eller vad dom kallade det?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Jobbar på mån men kan på tis. Går det att fixa?
Får vi som ska köra Pro Sbk, köra på mån-tis? Vet att man inte fick träna samma vecka på samma bana som racet skulle gå (har varit snack om det tidigare år.)?

Nej, om du ska tävla STCC Pro SBK samma vecka så räknas det som otillåten träning eftersom våra dagar inte är officiell träning inför tävling samma vecka.

//Nitrous

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Hoj
alldeles för många
Vad kostar det att få däcken omlagda och balanserade?

//Henrik[/QUOTE]

ingenting för det gör man själv. du kan låna mina grejor på plats. bara du själv har vikter, o dom köper du på biltema. det är ett lagom kvällsjob ihop med en beer :tummenupp

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
ingenting för det gör man själv. du kan låna mina grejor på plats. bara du själv har vikter, o dom köper du på biltema. det är ett lagom kvällsjob ihop med en beer :tummenupp[/QUOTE]

Tack det va snällt :) Jag har lite däck-grejer själv och ska hjälpa en kompis, men frågan kom upp pga att jag har fullt på släpet. Men vi kanske kommer till dig och balanserar om det är ok :)

//Henrik

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Tagga inte för mycket nu bara, då är det lätt att hamna i lecakulorna :tungan tro mig, jag har redan vart där iår :crash

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati