Jag kan helt klart tänka mig att vinna ett set däck från Pirelli! Skulle inte göra ont nånstans!
När man testar Suckan, är det i lugn grupp som man kör då?
//Henrik
Jag smet ut i garaget 06:15 innan jag for till jobbet och klistrade gps pucken till laptimern på plats imorse,, snart dags ju
Har ni ordnat bra väder iår igen? Det va ju lite Sn* förra året, det slipper vi väl iår?
Hur är det med besiktning av hoj iår? Kommer alla hojar som får åka skamkärra bli ombesiktade?
Hur blir det med kameror? Kul att firma, men mindre kul att åka omkull på en tappad kamera. Kommer ni besiktiga fastsättningen och kräva en säk-lina?
/Henrik
Nu har vi beställt bakslaget till påsk lagom länge i förväg
Men för helvete , då ska vi ju vara på Gelleråsen ju, och långtidsprognosen säger mycket riktigt minusgrader . Omboka genast det dåliga vädret till ett annat tillfälle!!
Omboka och omboka vädret, jag har ju bara gjort beställningen för Mantorp
Mmm, det låter bra, förra året körde man i snöstorm delvis + 8 varv kunde jag typ köra på raken innan känslen i fingrarna försvann ,,, nu måste det bli SOL & VARMT
Om endast 3 veckor sätter jag mig i bilen och far upp mot ett soligt och skönt Mantorp Park för en dubbeldag med knäskrap,skitsnack,solbränna i nacken och nya framsteg ned mot 1:15
Kanske är dags att sätta på däcksvärmarna nu?
//Henrik
För att vara mer exakt så imorgon bitti är det bara 19 dgr tills du är på väg med nya hojen :- )
Efter att vi blivit lite varma i kläderna så ska jag guida dig runt lite så du kan komma under 1.30
/Nitrous
Det är inte så att man köpa loss 1 av dagarna 30april-1maj till Mantorp om de nu inte blir slut sålt ?!?
Jo absolut. Finns även plats 30 April i Race grupp om någon är intresserad, alltså endast 30 April.
Skicka ett mail till Actionpics så löser vi endagsbiljett.
//Nitrous
Jag skulle nog vara intresserad av 30april i Race grupp om det är ok att köra med gathoj ... gjorde det förra året vetja...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|