Vilka kommer dit och fotograferar?
"Bilder som jag tatt 2007"View attachment 359553View attachment 359554
Har vi några fotografer som kommer?
Vilka kommer dit och fotograferar?
"Bilder som jag tatt 2007"View attachment 359553View attachment 359554
... du är lite "söt" ha ha, shit va du är taggad, vi får hålla dig inne i depån till lunch va //M
Har vi några fotografer som kommer?
Är detta på lörd eller Sönd?
Har ju en 400/2,8 att leka med numera. Lörd är dock ganska körd....
Kom måndag,tisdag istället för då är vi där : Som en viss trigger gjorde förr..../M
Kom måndag,tisdag istället för då är vi där Som en viss trigger gjorde förr..../M
Det är två svarta streck på banskissen i verkligheten är det betong, gör duktigt ont att åka rakt fram. Istället är det två högersvängar, först en tvär typ hårnål sen öppnar det upp och man accelererar med nedlägg till depåsvängen som är en vänster. Lycka till, det är ju ok att ha en instruktör framför sig ett par varv första gången. Mvh. Kjell som längtar till Mantorp...
Men hörni, jag kanske är dum i huvudet men varför ser bansträckningen ut såhär på Mantorps hemsida?
Jag har faktiskt inte varit inne på deras sida förut, så det kom som en liten överraskning.
Visst har jag sett att asfalten fortsätter där, men är i ganska dåligt skick. Skumt att de presenterar det så...?
Den där sista härliga gasa-helvete-biten efter F2-kurvan är väl inte funkis va...?
Jag kommer garanterat kissa i stället av lycka om den skulle vara det.
Edit:
Och dum som jag är så glömde jag klistra in länken.
http://www.mantorppark.com/bilder/bild_700x345_01.jpg[FONT=arial, sans-serif]
[/FONT]
Går det att komma in i depån ikväll? Jag tänkte sova i bilen där i natt om det funkar
Det är lite mer Guy Martin över det hela Enl mailet är vi välkomna in i depå efter kl 18 om jag inte minns fel? Läs igen
Har råkat slarva bort det ;/ Du kanske kan forwarda det till mig?
Hur kommer det vara med tillgång till el...? Jag kommer nog inte att vara på plats förrän imorgon bitti, om man inte gör som nill0w...
Risken är att tjejen börjar strejka då, hade dock vart skönt att komma fram idag så man inte pula lite på plats ikväll...Gör som mig, blir så ensamt annars! ;P
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|