Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.Orecic: Uppmuntra han inte...
Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
http://www.gravesport.com/Graves-Mo...Steel-Low-Mount-Exhaust-System-2009-2010.html
Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
http://www.gravesport.com/Graves-Mo...Steel-Low-Mount-Exhaust-System-2009-2010.html
Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
http://www.gravesport.com/Graves-Mo...Steel-Low-Mount-Exhaust-System-2009-2010.html
En 07:a med ljuddämpare under fotpinnen.
Nej, bakdelen är riktigt ful även utan ljuddämparna. Klunsig som bara den. Jag antar att nya R1 (som jag verkligen trodde skulle komma till 2012) kommer ha ett helt annat utseende. Å andra sidan ser ju M1 väldigt traditionell ut jämfört med de andra GP-hojarna – hoppas att Yamaha inte tar för mycket intryck av det när de ritar nya R1.Håller med Darth Väder, med annan bakdel så kan man få hojen att se riktigt fin ut med pipan nere vid magkåpan.
Nej, bakdelen är riktigt ful även utan ljuddämparna. Klunsig som bara den. Jag antar att nya R1 (som jag verkligen trodde skulle komma till 2012) kommer ha ett helt annat utseende. Å andra sidan ser ju M1 väldigt traditionell ut jämfört med de andra GP-hojarna – hoppas att Yamaha inte tar för mycket intryck av det när de ritar nya R1.
Intressant! Tack för tipset...."Yamaha Design Café"...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |