Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.Orecic: Uppmuntra han inte...
Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
http://www.gravesport.com/Graves-Mo...Steel-Low-Mount-Exhaust-System-2009-2010.html
Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
http://www.gravesport.com/Graves-Mo...Steel-Low-Mount-Exhaust-System-2009-2010.html
En 07:a med ljuddämpare under fotpinnen.
Nej, bakdelen är riktigt ful även utan ljuddämparna. Klunsig som bara den. Jag antar att nya R1 (som jag verkligen trodde skulle komma till 2012) kommer ha ett helt annat utseende. Å andra sidan ser ju M1 väldigt traditionell ut jämfört med de andra GP-hojarna – hoppas att Yamaha inte tar för mycket intryck av det när de ritar nya R1.Håller med Darth Väder, med annan bakdel så kan man få hojen att se riktigt fin ut med pipan nere vid magkåpan.
Nej, bakdelen är riktigt ful även utan ljuddämparna. Klunsig som bara den. Jag antar att nya R1 (som jag verkligen trodde skulle komma till 2012) kommer ha ett helt annat utseende. Å andra sidan ser ju M1 väldigt traditionell ut jämfört med de andra GP-hojarna – hoppas att Yamaha inte tar för mycket intryck av det när de ritar nya R1.
Intressant! Tack för tipset...."Yamaha Design Café"...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|