Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.Orecic: Uppmuntra han inte...
Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
http://www.gravesport.com/Graves-Mo...Steel-Low-Mount-Exhaust-System-2009-2010.html
Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
http://www.gravesport.com/Graves-Mo...Steel-Low-Mount-Exhaust-System-2009-2010.html
Ackusativ och dativ är inte samma sak. Och det du som är här och trollar med din vicesheriff-bricka och tar bort inlägg som handlar om ämnet.
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
Hittade konvertering av 2008– R1 för att få ner ljuddämparen. Frågan är om det är snyggare eller om hela bakdelen behöver göras om. Men det lär spara en hel del vikt!
http://www.gravesport.com/Graves-Mo...Steel-Low-Mount-Exhaust-System-2009-2010.html
En 07:a med ljuddämpare under fotpinnen.
Nej, bakdelen är riktigt ful även utan ljuddämparna. Klunsig som bara den. Jag antar att nya R1 (som jag verkligen trodde skulle komma till 2012) kommer ha ett helt annat utseende. Å andra sidan ser ju M1 väldigt traditionell ut jämfört med de andra GP-hojarna – hoppas att Yamaha inte tar för mycket intryck av det när de ritar nya R1.Håller med Darth Väder, med annan bakdel så kan man få hojen att se riktigt fin ut med pipan nere vid magkåpan.
Nej, bakdelen är riktigt ful även utan ljuddämparna. Klunsig som bara den. Jag antar att nya R1 (som jag verkligen trodde skulle komma till 2012) kommer ha ett helt annat utseende. Å andra sidan ser ju M1 väldigt traditionell ut jämfört med de andra GP-hojarna – hoppas att Yamaha inte tar för mycket intryck av det när de ritar nya R1.
Intressant! Tack för tipset...."Yamaha Design Café"...
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |