De har inte gjort något alls med bakdelen på flera år.Blir bara fulare och fulare för varje år. Vad har dom gjort med bakdelen?
Det där inlägget säger ingenting alls förrän du definierar vad medvetenhet och intelligens är – och inte är. Du försöker förenkla världen på samma vis som Expressen gör på sina löpsedlar. Dikotomi och monomani.Den medvetne och intelligente MC föraren skaffar en hoj för sina behov och inte eftert vad andra ska tycka.
Det här tycker jag är rätt porrigt... För er som inte gillar burkarna där uppe!
De har inte gjort något alls med bakdelen på flera år.
Det där inlägget säger ingenting alls förrän du definierar vad medvetenhet och intelligens är – och inte är. Du försöker förenkla världen på samma vis som Expressen gör på sina löpsedlar. Dikotomi och monomani.
Detta är iaf den snyggaste färgsättningen på en R1, eller ja..M1
Det där inlägget säger ingenting alls förrän du definierar vad medvetenhet och intelligens är – och inte är. Du försöker förenkla världen på samma vis som Expressen gör på sina löpsedlar. Dikotomi och monomani.
Nu med uppdaterad mappning så kanske den är mer körbar på lägre varv och mindre av/på som den 09:a jag testade var.
Det där har jag aldrig förstått mig på. Jämfört med de twins jag ägt och/eller kört (SD, SDR, RC8, RC8R, 1098 m.m.) är min R1:a silkeslen i botten. Att den blir ryckig om du sätter hojen på A-läget är ju för att det i princip är en snabbgas. Låt den vara på standard istället så är den snällare upp till 7000 varv för att sedan bli som A-läget.
De har inte gjort något alls med bakdelen på flera år.
Jag visste inte hur jag skulle ställa om den, så jag försökte ta mig runt med en hoj som hostade till och betedde sig skumt på lägre varv under lugn körning.
Det kan ju vara så att de hade ställt in den på racemappning på provkörningen. Jag visste inte hur jag skulle ställa om den, så jag försökte ta mig runt med en hoj som hostade till och betedde sig skumt på lägre varv under lugn körning.
Hur många trådar ska behöva handla om samma skrot, EGENTLIGEN?!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=247008
Nu blir det OT, men hur j-a långt efter ligger mc-tillverkarna när det gäller teknik jämfört med det som finns på bilar egentligen?
Jag upplever samma sak på min FZ1 dvs när man kör lugnt och möter med gas för en ny växel så kan den hosta till. Jag tycker mig ha läst om liknande symptom på diverse hojar sen dom började med insprutning strax efter 2000.
Intressant är att min snart 25 år gamla bil, också den med insprutning, inte alls har liknande hyss för sig.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|