Alberta, Staffanstorp kommmun, Skåne ?Kolla nybörjarna i Alberta .. måste väl vara Kanada?
.. ja, titta, näh alla är inte panshisar. Jag ser EN äldre gubbe.pensionärs gänget som är ute å kör
En del av utövarna genomför ju nåt i likhet med nåt som om parkour och balett fått en bebis.Jag skulle kunna jämföra trial med snooker, man behöver koncentrera, fokusera, och ha en väl inövad motorik.
Prova här https://www.sifvert-skruv.se/Försökte kontakta Beta i Italien om dom där top-hat distanserna, men fick svaret: "Sorry, but we don’t sell directly to final consumer.", och blev hänvisad till deras "dealer" här i Sverige som verkar vara GMS-group AB.
Så jag har skickat en fråga dit, hoppas dom har nåt åt mig. Tänkte även ta en sväng förbi Hornbach och kolla deras udda bricksortiment. Kanske hittar jag nåt som passar.
Det måste väl ändå vara ganska vanliga saker, en M6 distans med 'läpp'.
Det finns ju vanliga brickor, och stora brickor, dvs med betydligt större ytterdiameter för större tryckavlastning. En nödlösning kanske kan vara lagom många vanliga och en stor?Försökte kontakta Beta i Italien om dom där top-hat distanserna, men fick svaret: "Sorry, but we don’t sell directly to final consumer.", och blev hänvisad till deras "dealer" här i Sverige som verkar vara GMS-group AB.
Så jag har skickat en fråga dit, hoppas dom har nåt åt mig. Tänkte även ta en sväng förbi Hornbach och kolla deras udda bricksortiment. Kanske hittar jag nåt som passar.
Försökte kontakta Beta i Italien om dom där top-hat distanserna, men fick svaret: "Sorry, but we don’t sell directly to final consumer.", och blev hänvisad till deras "dealer" här i Sverige som verkar vara GMS-group AB.
Vilket mått har brickan, brickorna? Duger det att svarva den i nån form av svart stål? Jag har en svarv och kan nog fixa det åt dig om du inte får tag på dessa om det skulle vara intressant?
Jag skulle gjort dom i Aluminium eller Nylon..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|