Blir kul att se om Morbidelli kan vara den konkurrenten. Han kör ju också utan en tanke på mästerskapet. :fullrulle
Håll er till rubriken på tråden! Ska de va så jävla svårt?
Va? Denna har väl inte spårat? den handlar iaf. om MGP!
Länka den.
Okey? Jag insinuerar ingenting mer än det jag sagt, inget dolt eller så men jag känner personligen att Rossi enligt mig inte verkar vara den dära räddaren i skinande rustningen eller drömsvågern så att säga. Jag känner inte nån av förarna å kan bara ta till mig det jag ser direkt i rutan. Runt rutan ser jag att alla Rossi fans tycker att han e superreko snubbe å verkar ignorera Rossis utspel och köper hans konspirationer utan att tänka till. Men så fort nån utmanar honom på banan eller fäller en pik om Rossis körning så blir de hatade å hotade. Ang flinet så är det inte bara jag som sett detta och jag har haft diskussioner om detta med några av mina vänner.
Den finns där, e bara att hita racet å kolla, som sagt finns med i ett av de nya dokumentärerna om motogp, vill ni se så dra fram dem. Lixom varför skulle jag hitta på/ljuga om nått sånt. E en scen som skakat om mig å mina vänner lixom.
Har nog att göra att vissa ser genom sina gulfärgade glasögon.
Alla som bjuder upp till en match mot Rossi blir hatade DiReCt!
Många "missar" att all drama å dylikt alltid händer/kretsar runtom Rossi.
Nån nämnde Simoncelli, men "vem?" satte sitt framhjul i nacken på Marco? Oavsiktligt javisst men att sen sätta sig å hånflina när han får se reprisen av olyckan ger dålig mersmak. Tur att det fångas på film, detta tycker jag avslöjar lite vem som bör kritiseras å buas åt.
men men e min åsikt
?
Alltså på riktigt?
Jag talar om för er hur en person utan några "gulfärgade" brillor ser på hur motogp förarna blir behandlade av Vr46 fanatikerna/huliganerna, samt att jag tar upp det som jag och mina vänner tyckte var det som fick oss inse att Rossi kanske inte var så reko som hans PR vill få oss att tro att han är. Å om jag minns så var det snack om det, inte bara jag å mina vänner som enligt er fick för oss detta. Om ni misstycker så gör det men inte behöver ni dra till med personangrepp. Ni kan fråga er själva vem som saknar något om ni kör med sådana fula kort.
Okey? Jag insinuerar ingenting mer än det jag sagt...
?
Alltså på riktigt?
Jag talar om för er hur en person utan några "gulfärgade" brillor ser på hur motogp förarna blir behandlade av Vr46 fanatikerna/huliganerna, samt att jag tar upp det som jag och mina vänner tyckte var det som fick oss inse att Rossi kanske inte var så reko som hans PR vill få oss att tro att han är. Å om jag minns så var det snack om det, inte bara jag å mina vänner som enligt er fick för oss detta. Om ni misstycker så gör det men inte behöver ni dra till med personangrepp. Ni kan fråga er själva vem som saknar något om ni kör med sådana fula kort.
?
Alltså på riktigt?
Seriöst! Ge upp detta nu. Ibland måste man inse att man gjort bort sig.
Har nog att göra att vissa ser genom sina gulfärgade glasögon.
Alla som bjuder upp till en match mot Rossi blir hatade DiReCt!
Många "missar" att all drama å dylikt alltid händer/kretsar runtom Rossi.
Nån nämnde Simoncelli, men "vem?" satte sitt framhjul i nacken på Marco? Oavsiktligt javisst men att sen sätta sig å hånflina när han får se reprisen av olyckan ger dålig mersmak. Tur att det fångas på film, detta tycker jag avslöjar lite vem som bör kritiseras å buas åt.
men men e min åsikt
?
jag och mina vänner tyckte var det som fick oss inse att Rossi kanske inte var så reko som hans PR vill få oss att tro att han är.
Såg motogp rejset två gånger å även om det inte var lika uppenbart som jag mindes så är det där.
Första reaktionen jag fick när jag såg Rossis ansikte var att jag slog med näven i brickan som hade kaffe å kex å blev bara en röra. Å det står jag vid fortfarande, så är det bara.
Jag säger som sagt inte att han är skyldig till att Marco förolyckades men det jag såg vr46 boxen gjorde mig inte nöjd för 5 ören, inte bara jag som reagerade så heller. Sen kan ni tycka vad ni vill, men det är min åsikt. Å som sagt ni kan tycka vad ni vill om det men ni får gärna ta å hålla personangrepp ifrån samtalsämnet. Skriver jag om er mentala hälsa när ni* önskar att Rossis konkurrenter kraschar å eventuellt får stå över några race bara för att ni vill se Vr46 på toppen?
Jag är inte ute efter att starta krig men jag tycker att det jag beskriver å själv får nu ta från er är ett bevis på att man ej får ens kritisera "The Doctor för då jäklar
Trots att jag eg inte har nått emot han förutom då att jag reagerade starkt på hans ansiktsmin som jag å många andra tyckte osa "hån" vid ett allvarligt tillfälle samt att han kanske e lite väl konspiratorisk av sig å gärna delar med sig av dessa ut till sina fans som han själv vet kommer ta hans ord som om det vore Guds egna befallningar", bara kolla på hur ni försöker försvara någon men ofta snackar skit om andra förare å hoppas att de kraschar gör att jag känns att jag det kommer göra mig ännu mer kritisk när VR46 fansen skriver om sin GUD inför/på racehelger. Om jag orkar då
Bara för att jag vet att nån kommer gnälla
För att förtydliga:
ni= rossi fans som verkligen skriver det, dvs inte alla som hejar på Rossi
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |