-

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Uttryckte det kanske lite dumt, haru nån länk möjligtvis till en sådan tabell så jag kan fixa rätt lufttryck i båda däcken?

du uttryckte dig bra men jag kunde inte låta bli :D:näsblod

:sry

någon kan säkert lägga upp en tabell eller säga rakt av vad som är rätt ifall du talar om märke och modell på däcket
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Blev precis upplyst om att det var ett par Michelin Pilot Road 2 med dimensionen 170/60-17.

Blev nyss rekommenderad att köra med 2,5 bar fram och 2,9 bak.

Mission solved, tack ändå :)
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Blev precis upplyst om att det var ett par Michelin Pilot Road 2 med dimensionen 170/60-17.

Blev nyss rekommenderad att köra med 2,5 bar fram och 2,9 bak.

Mission solved, tack ändå :)

Tänk på att du kan sänka trycket något när det är kallt - du får lättare upp temperaturen i däcket - och ha lite högre tryck när det är varmt ute - för att inte få för hög temperatur.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top