-

Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
helt allvarligt det skulle jag gjort om jag inte varit inne på min 3e irsish coffe :p men dock en bra idé. gör du ? :tummenupp

Nja. Är inne på min fjärde öl, så risken är stor det blir helt fel. Pollen kanske istället kommer handla om jag ska dricka en femte öl eller inte.

Edit: :rolleyes:



Mer Edit: :)
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Får väl prova det nästa gång jag är ute...

Jag: "Hej tjejen! Kul här ikväll?"

Tjejen: Mördande blick.

Jag: "Vad heter du?"

Tjejen: Blickar som dödar mer än en mördande blick.

Jag: "Men... Vilka däck tycker du är bäst då? Michelin Pilot Road 2ct eller Metzelers liknande däck?"

Tjejen: Skiner upp i ett leende. "Anna heter jag! Du menar Metzeler Roadtec Z6? Ska vi förresten gå hem till mig och prata om det i lite mysigare miljö? Du vet vad jag menar..." Blinkar lite förföriskt med ögonen.


:hihi


Spårade jag förresten ur tråden lite nu? :fyllisar


Du menar inte att du inte visste att detta är THE raggningsreplik??

Jag trodde mer om dig...

;)
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Du menar inte att du inte visste att detta är THE raggningsreplik??

Jag trodde mer om dig...

;)

:rodnar

Nu börjar poletterna så sakteliga trilla ner och jag förstår varför jag inte lyckas så bra på singelmarknaden.

Varje dag man lär sig något nytt är en bra dag. :hihi
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
nej för helvete den haggan ringer man inte mer :gnissla - stoppar hellre drulen i brödrosten.

Jag gick för att hämta en öl och gick förbi brödrosten. Nu såg jag på den på ett helt annat sätt. Inte då ett sätt som gjorde att det kändes angenämt och munnen vattnades av rostade mackor med ost på. Istället gick det en rysning genom min kropp. :gnissla
 

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
Jag gick för att hämta en öl och gick förbi brödrosten. Nu såg jag på den på ett helt annat sätt. Inte då ett sätt som gjorde att det kändes angenämt och munnen vattnades av rostade mackor med ost på. Istället gick det en rysning genom min kropp. :gnissla

Rostat bröd med "ost" någon!? :D
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
besviken... de enda du ville va min kropp:gråta jag som prata däck i minst 2 min....

Jag är ju ingen social person vad gäller att konversera nya bekantskaper, detta kan vara lite jobbigt på tex Sveavägen och Rosenhill och såna ställen. Så när jag står där efter att av ngn ha blivit presenterad för ett antal sporthojare så kan jag ibland känna en viss tunghäfta. Jag har helt enkelt svårt att hitta ett bra samtalsämne. Att prata om dagens hojväder känns ju lite väl kallpratigt. Och motor- och tekniksnack är inte så många sporthojare så intresserade av. Och polisjakter och knäskrap kan jag ju inte så mycket om.

Men sedan några år har jag alltid praktiserat följande. Jag frågar om vilka däck ngn kör på och vad han (tjejer skiter i vad de har för mackor) tycker om sina puppor. Vips har man en helt illuminerad debatt där man får samtliga i flocken att nästan stå på tå för att få ordet. Ofta kan jag tom obemärkt smita undan och handla kaffe och komma tillbaks. Sporthojsdäck är helt enkelt en aldrig sinande topic bland många sporthojare.

Så nästa gång du har ett gäng runt dig i depån eller dylikt och du känner att stämningen är lite stel och trevande. Gör som jag! Se det goda i detta infekterade ämne. Mumla ngt däcksorienterat och vips har du ett perfekt mingel goin on. Alla kommer vara med och alla har en åsikt! Det är perfekt! :D

/J
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jag är ju ingen social person vad gäller att konversera nya bekantskaper, detta kan vara lite jobbigt på tex Sveavägen och Rosenhill och såna ställen. Så när jag står där efter att av ngn ha blivit presenterad för ett antal sporthojare så kan jag ibland känna en viss tunghäfta...
/J

Äsch, det är ju för att du är mitt bland en massa killar i tight läder ju. ;)
 

Lassis

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Ort
Mora
Hoj
Kawa Zx10r -04
I Trelleborg kanske ja.... :)

Det gäller inte häruppe.... Allt annat reas ut nu så varför inte resevdelslagret? Förresten så var det ingen gissning heller.... :)
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Lånar tråden lite, då jag också är dam och har en liten undran över däck...

Fick nytt påsatt idag, han som fixade det på däckverkstan visste dock inte vilket lufttryck som är idealt och tog i 2,4 fram och 2,4 bak.

Är detta för mycket/lite, vad rekommenderas?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top