Miss_Orchidee skrev:1449735
Så helt plötsligt så kan man köra hoj bara för man kan köra bil, sinnessjukt om man frågar mig, och dom drömmer om sin "nollvision"![]()
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Nollvisionen gäller inte MC

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:1449735
Så helt plötsligt så kan man köra hoj bara för man kan köra bil, sinnessjukt om man frågar mig, och dom drömmer om sin "nollvision"![]()
Bikerbitch skrev:2190427Klurigt. Jag vet inte om man är mer mogen för att man är 24 år gammal. Tveksamt. Finns folk över 24 som ändå kör som idioter.
Visst är de, men jämförelsen slår litet snett. Om unga män i åldern 20-25 hade kört ihjäl sig i drivor med just extrema sportbilar varje sommar så hade något förmodligen gjorts för att motverka det också. Dessutom är det ju så att unga män från 18 år redan är överrepresenterade i olycksstatistiken med (familjeslöa) bilar också. Vilket skulle kunna innebära att man överhuvudtaget inte är mogen att köra fordon i trafik vid den åldern, ovsett prestanda...Bikerbitch skrev:Alla som inte får köra mc får väl köpa sig en riktigt snabb sportbil o köra med vid 18 års ålder. De är ju också farliga.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning