Nyteknik
Bannad
Chris Ash skrev:Och varför gör den det när det bara var amatörer som brydde sig om gathojar?
Nu blandar du bort dig själv. Du är bara tjurig för att en 400 fyrtaktare har mer utstrålning än Tjernobyl!
Chris Ash skrev:Och varför gör den det när det bara var amatörer som brydde sig om gathojar?
Torkel skrev:Måste bara dela med mig av bilderna på den här hojen:
http://www.afm.at/philipp/rs250/
Vill också ha ett så'nt avgassystem!!![]()
Jo, KTM-dekaler är ju onekligen väldigt udda på en Aprilia, förrädare är vad han är! Men erkänn att formerna på RS250'n slår det mesta, lite snett bakifrån som på den första bilden är den bara så grymt läcker!Teddy skrev:Mmm...den där hojen har inte legat i lecafållan utanför Trösen, det ser jag. Visst är avgassystemet läckert men blandingen av svart högblank och grå matt är sisådär. Och vad gör KTM-dekalerna där?
Chris Ash skrev:Vad är det som är läbbigt komplicerat? RC45 i std version är en överskattad tramshoj.
Mavve skrev:O ändå drar en standard NC45 på, 400cc, din superräcer_125RR![]()
![]()
![]()
Trevlig helg.
Torkel skrev:
Torkel skrev:
Jörgen Player Special skrev:Det får vi inte hoppas för vi älskar ju vår gamla Rotax!
/JPS
Axxexs skrev:Hm.. Vem kunde tro att Honda fortfarande tillverkar 2-taktare till gata!? ( Har dom lurat alla andra att sluta med 2-t för att få marknaden för sig själva?) Här e deras NSR som uppdaterades ifjor!! Skulle kanske varit en klar favorit till 250SP om den såldes här!!
Axxexs skrev:Hm.. Vem kunde tro att Honda fortfarande tillverkar 2-taktare till gata!? ( Har dom lurat alla andra att sluta med 2-t för att få marknaden för sig själva?) Här e deras NSR som uppdaterades ifjor!! Skulle kanske varit en klar favorit till 250SP om den såldes här!!
Axxexs skrev:Nä det ska inte va något hemmabygge! Fanns på en italiensk hemsida där olika 2-taktare som tillverkats var listade med bilder och lite specifikationer.
Det fanns även ombygda modeller med på den sidan men denna var inte med där utan på officiella modeller och ska ha släppts 2003! Vad jag kan se så har dom gått tillbaka till banansvingen från att ha använt enkelsving 94-97.
På italienska stod d om modellen: Stupenda: scarichi gemellati, nuovissima linea e l'utilizzo del forcellone tradizionale al posto del mono braccio.
oFFkeFF skrev:Ingen rotax i er cykel...
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |