3 dagar på Gotland Ring

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Kanske kan hyra in mig på nåns elverk, annars får jag se om jag kan låna ett?[/QUOTE]

Jag har ett 2200 så det finns plats för dej me,enda prion är bryggarn kanske....kör man i olika grupper är det ju perfa

Last edited:

mc-coy

Kör till det rasar....
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Ingen just nu
Jepp
En till som degat utan bekräftelse PM.
Håller tummarnna och hoppas det finns plats kvar :Bugar

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
btw
Hur är det med försäkring eg, funkar folksam fortfarande? (dom ändra väl sina regler på både trafik och hel/halv i maj)
Eller ska man ha nåt annat.
Ska byta från IF-HONDA-märkes eftersom den INTE gäller på bana iaf, så det vore trevligt om nån som har koll avslöjar hur det ligger till.

enligt de senaste uppgifterna så finns det inte någon försäkring att nyteckna som gäller för banåkning. detta ställer ju till det lite med gruppindelningen. tror att det är sista sommaren som gruppindelningen är försäkrat/oförsäkrat.

GÖTTTTTT!!!!!! fifan! ska bli trevligt med lite åka på ringen!!!:yoparty

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Såld GSX-R
Bekräftelse på betalning?

Betalnings info finns i slutet av tråden.

Hey - Mr Yellow75 :7peta

...nu måste jag erkänna att det känns sisådär att inte fått någon bekräftelse på betalningen...

För att lugna en orolig själ skulle det kännas fint med en uppföljning. Åtminstone ngn form av information om NÄR en bekräftelse kan tänkas komma. Givetvis också med info om när man kan tänkas få pengarna tillbaka om det är fulltecknat.

/Sus

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
06an hittad å köpt...
En fråga måste man sätta på orginal röret för körning på ringen.. ??

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Mr.H : Om sliponet låter för mycket måste du sätta på orginalet ja. ;)

Tydligen är det 90 dB 10m bakom och 95 db 50cm bakom 45 grader åt sidan från utblås som gäller på de flesta banor utan bullertillstånd? (vet ej vid vilket varvtal dock)

Infamous:eek:k, så det är läge att teckna en bra olyckfallsförsäkring också? =)

(och varför har man inte krav på att alla ska ha en godkänd olycksfallsförsäkring istället för trafikförsäkring, vore inte det _mycket_ enklare?)

Last edited:

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Vad har ni gett för färjan? Ringde grupp och idrotts bokningen och fick rabatten för Gotland ring. Bil+släp + 2pers kostar tur och retur 4000kr!!! ??? Åker tors 16.30 och hem sön 14.30. Vilstol och kostnad för det gick inte att välja bort.

Extremt dyrt tycker jag:va

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
744:- ToR /person med en MC.
(Dit 16:30 tors och hem 19:10 sön)

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
4 personer i buss som är 6,40 *2,6. 40cm för lång och 20 för hög :huvet så får stå vid lastbilarna. Kostar 3200kr åker torsdag 11,05 hem söndagen 19,10.

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
755 för toyota yaris med motorcykeln i. tur o retur då. åker på onsdag hem på onsdag veckan därpå. kan vara "fel" person ni prtat med för jag fick typ ett pris på 1500 först sen tyckte jag det va för mkt så ja ringde upp igen o fick prta med en annan som lyckades halvera priset med lite ändring i tiderna vilket i mitt tycke var till o med bättre tider...

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
755 för toyota yaris med motorcykeln i. tur o retur då. åker på onsdag hem på onsdag veckan därpå. kan vara "fel" person ni prtat med för jag fick typ ett pris på 1500 först sen tyckte jag det va för mkt så ja ringde upp igen o fick prta med en annan som lyckades halvera priset med lite ändring i tiderna vilket i mitt tycke var till o med bättre tider...

Åker du pocketbike? :D

Nilles

Saknar vintern som f*n!!
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
R6 -00 Bana, KTM 350 EXC SIX DAYS
Väntar oxå med spänning på en bekräftelse!! Vågar inte riktigt boka båt innan han skickar fram den!

Har skickat 2 pm & 1 mail utan resultat........:mad:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...