300 km/h stoppie, på is

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Jag kan tycka att det borde vara en fördel att köra med kinaplastkåpor när man kör dragrace. OEM kåpor är ju sjukt dyra så det känns onödigt att ha dom på.
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Men sluta nu för faan!

Att en och samma tråd kunde ha så många Messerschmidts hade jag inte en aning om.
Skänk pengar eller ge faan i det, men sitt inte och torr-idla!

//Ricky
 
Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Men sluta nu för faan!

Att en och samma tråd kunde ha så många Messerschmidts hade jag inte en aning om.
Skänk pengar eller ge faan i det, men sitt inte och torr-idla!

//Ricky

Är torr-idra att söka grejer på Ebay åt Örjan... ??? :dummer

ditt inlägg var nog sämst hittills...

Med vänlig hälsning
 

notrightrider

Percussive maintenance engineer
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Är torr-idra att söka grejer på Ebay åt Örjan... ??? :dummer

ditt inlägg var nog sämst hittills...

Med vänlig hälsning

Det får du tycka.

Själv så anser att det från redan tidigt i tråden varit en del uttalad och outtalat misstroende till det som skall ha hänt, ifrågasättande av hur isfoket dubbar sina däck och hur dom borde göra i stället, samt nu senast - hur snubben skall bygga upp sin hoj igen.

Lite oklädsamt att rynka på näsan åt en annan gren av det gemensamma intresset. Fokus borde väl för i jisse namn ligga på att karln är på hugget att komma igång igen?

Han gasar hårdare än de allra flesta av oss, och han fortsätter göra det i en ålder ännu färre av de som skriver här inne kommer att göra. Lev och leva.
Örjan lever! Bara en sådan sak...
 

Intense

Ny medlem
Gick med
3 May 2008
Ort
i staan
Hoj
Blå fågel med fläkthjul
Så man måste ha åkt på isen och sprängt ett däck bara för att besitta någon form av kunskap inom området? kom igen nu.. Hade jag känt Örjan närmre hade jag gärna hjälpt han att köpa delar på Ebay för där hålls det med vettiga priser till skillnad från skrotar i Sverige eller som nya originaldelar. Hoppas på att det finns någon annan här som kan hjälpa Örjan med att handla där för annars kommer han få betala överpriser, inte svårare än så.
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Om han listar vad som behövs här kanske vi kan hjälpa till att leta på nätet om det skulle hjälpa?
 

CsabaM

Medlem
Gick med
11 Sep 2012
Ort
Sundbyberg
Hoj
Suzuki GSR600 -06 (såld) szuzuki gsr750 -14 (till salu) Suzuki GSXR 1000 K5
"jag är tvåa i världen och han som är bäst kör med turbomotor och jag har bara en vanlig sugmotor. Så det var väl inte så pissigt ändå". gubben är juh för skön. slantar vid nästa lön.
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Det får du tycka....

Tur är väl det...:dummer

Själv så anser att det från redan tidigt i tråden varit en del uttalad och outtalat misstroende till det som skall ha hänt, ifrågasättande av hur isfoket dubbar sina däck och hur dom borde göra i stället, samt nu senast - hur snubben skall bygga upp sin hoj igen....

Du är ju för skön du... :huvet När man länkar till delar man kan beställa på Ebay så "ifrågasätter" man uppbyggnaden av hojen????? Du tycker inte att man försöker hjälpa till då????

Men va fan... skicka in hojen på Kawasaki-verkstan och slanta 70k. eller köp grejer från Ebay för 12-15k. ja det är ju valfritt...:rolleyes:

Lite oklädsamt att rynka på näsan åt en annan gren av det gemensamma intresset. Fokus borde väl för i jisse namn ligga på att karln är på hugget att komma igång igen? ...

Nu vet jag inte om det är taskig läsförståelse eller vanföreställningar men alla vill väl ha rull på Örjan igen... vissa har diskuterat dubbningen och några bla jag har diskuterat och kalkylerat reparationen av hojen.

Den där "stoppien" i 300blås kan man väl diskutera men MangeH.s logiska förklaring är nog mest trolig...

Han gasar hårdare än de allra flesta av oss, och han fortsätter göra det i en ålder ännu färre av de som skriver här inne kommer att göra. Lev och leva.
Örjan lever! Bara en sådan sak...

Ingen påstår nåt annat!:tummenupp

Gubben är KING!!! och nu måste hans ponny göras redo till nästa torner-duell!

Med vänlig hälsning
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top