WestW
.
Lösningen på problemet ansåg man vara att lärarna ska beväpna sig.
Kanon ju. Då kan dom ju skjuta misstänkta innan dom ens hinner göra något
Att honkiie inte är dyslektiker är ju ganska uppenbart när du läser övrig text. Att däremot inte erkänna när man har fel är ganska fånigt.2897340Att överhuvudtaget sitta o klanka ner på folk bara pga av felstavningar eller meingsbyggnads fel helt utan info om personen som nu råkade stava fel, han/hon kanske e lite av en dyslektiker (hur fan nu det stavas)! Så har ngn dum jävel inget vettigt att komma me i den gällade diskutionen utan börjar klaga på skit saker HÅLL FÖR FAN KÄFTEN!!! dumförklarar bara dig sjäv som en dryg idiot!
I betygskriterierna står att man ska kunna anpassa sitt språk till olika syften. Typ kan nog räknas som slang eller talspråk vilket inte hör hemma i akademisk skrift. Sen beror det förståss vad ni har för lärare och hur petig han är.
Jag skulle tro att hälften av sveriges befolkning tycker du är dryg som fan också. Ni kan fråga mig, jag är lärare.
Att överhuvudtaget sitta o klanka ner på folk bara pga av felstavningar eller meingsbyggnads fel helt utan info om personen som nu råkade stava fel, han/hon kanske e lite av en dyslektiker (hur fan nu det stavas)! Så har ngn dum jävel inget vettigt att komma me i den gällade diskutionen utan börjar klaga på skit saker HÅLL FÖR FAN KÄFTEN!!! dumförklarar bara dig sjäv som en dryg idiot!
Lösningen på problemet ansåg man vara att lärarna ska beväpna sig.
Så då är vi överens om varför man får fel på nationella provet om man skriver typ. Vad är det som är problemet?<Förstås stavas med ett s> fråga mig jag går i skola. Och ja, ordet "typ" kan räknas som slang, för det gör det också. Men det blir fortfarande fel på t.ex ett svensknationellt prov.
För fan, nationellt hit och nationellt dit. Be valmers starta "Officiella stavningstråden" så kan ni diskutera eventuella tillkortakommanden där.
I och för sig är det nu fastslaget att det är ovidkommande hur många jivär och pickadoller det finns för antalet dödsskjutningar så vi har kanske inget kvar att träta om, (hemska tanke).
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|