haha sug att jag tänker skafffa en 2 taktare då går ju fan ej å köra
och varför går dom inte att köra?
jag har inga problem, har jag extrema skills då eller som många andra i så fall har?
haha sug att jag tänker skafffa en 2 taktare då går ju fan ej å köra
För han är helt kass.3079883och varför går dom inte att köra?
jag har inga problem, har jag extrema skills då eller som många andra i så fall har?
För han är helt kass.
haha sug att jag tänker skafffa en 2 taktare då går ju fan ej å köra
Okej, köp 4-takt då! Köp en beta(Har inte beta den svagaste 125 4t motorn? har hört att det ska va 8kw eller nåt sånt )dem drar ju satans mkt soppa pallar ej d
Okej, köp 4-takt då! Köp en beta(Har inte beta den svagaste 125 4t motorn? har hört att det ska va 8kw eller nåt sånt )
MZ, dom har 4 ventiler istlt för 2 som många andra modeller har..
Och vattenkyld
fast det är inte lika ovanligt som 4ventils DOHC
den ligger väl där nånstans kanske, men är tyngre väl?okok Men hyosung comet har inte den bland de starkaste ?
den ligger väl där nånstans kanske, men är tyngre väl?
(inte säker alls och orkar inte kolla upp )
ja okok
Men litar man verkligen på en hyosung comet.. Med tanke på att dem inte är så känt märke..
Enligt mig så är Hyosung ett ganska "känt" kinamärke. Känns som att de har bättre finish än andra kinahojar.
Cometen ligger på ca 14,8 hk har jag för mig (Blir säkert strax över 15 vid byte av ljuddämpare och korrekt bestyckning).
Det är en luft/oljekyld V-twin på 124 cm3, DOHC, 8 ventiler (4 per cylinder).
Den väger dock ca 150 kg torr, och ca 170 kg fulltankad, låter mycket men i verkligheten känns den mycket lättare
Som sagt, kvalliten ligger högt över de så kallade "Kina-märkena", men kan fortfarande bli bättre. Hyosung är på väg uppåt och om de gör en 1000 kubikare till 2008 så kommer de att skjuta i höjden.
Cometen ligger på ca 14,8 hk har jag för mig (Blir säkert strax över 15 vid byte av ljuddämpare och korrekt bestyckning).
Det är en luft/oljekyld V-twin på 124 cm3, DOHC, 8 ventiler (4 per cylinder).
Den väger dock ca 150 kg torr, och ca 170 kg fulltankad, låter mycket men i verkligheten känns den mycket lättare
Som sagt, kvalliten ligger högt över de så kallade "Kina-märkena", men kan fortfarande bli bättre. Hyosung är på väg uppåt och om de gör en 1000 kubikare till 2008 så kommer de att skjuta i höjden.
Jag tycker inte det verkar nå fel på den. Jag skulle inte oroa mej så mkt om kvaliten då man inte hör skit av dom som äger en utan bara av dom som "vet" att det är kina-skräp. Men var hittar man delar?
Är hyosung kopplat till något större märke så man kan hitta delar där eller måste hitta en specifik Hyosung-ÅF
Jag tycker inte det verkar nå fel på den. Jag skulle inte oroa mej så mkt om kvaliten då man inte hör skit av dom som äger en utan bara av dom som "vet" att det är kina-skräp. Men var hittar man delar?
Är hyosung kopplat till något större märke så man kan hitta delar där eller måste hitta en specifik Hyosung-ÅF
Inte för att jag är ute efter hoj men kan vara kul o veta så man vet lite mer om vad man tipsar om för hoj
(om jag tipsar för en hyosung 2-taktshuligan som jag är )
Man kan fixa delar från Jofrab/TWS-motor via de flesta mc-affärer som har nån kontakt med Jofrab/TWS-motor
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |