haha sug att jag tänker skafffa en 2 taktare då går ju fan ej å köra
och varför går dom inte att köra?
jag har inga problem, har jag extrema skills då eller som många andra i så fall har?
För han är helt kass.3079883och varför går dom inte att köra?
jag har inga problem, har jag extrema skills då eller som många andra i så fall har?
För han är helt kass.
Okej, köp 4-takt då! Köp en beta(Har inte beta den svagaste 125 4t motorn? har hört att det ska va 8kw eller nåt sånt )dem drar ju satans mkt soppa pallar ej d
Okej, köp 4-takt då! Köp en beta(Har inte beta den svagaste 125 4t motorn? har hört att det ska va 8kw eller nåt sånt )
MZ, dom har 4 ventiler istlt för 2 som många andra modeller har..
Och vattenkyld
fast det är inte lika ovanligt som 4ventils DOHC
den ligger väl där nånstans kanske, men är tyngre väl?okok Men hyosung comet har inte den bland de starkaste ?
den ligger väl där nånstans kanske, men är tyngre väl?
(inte säker alls och orkar inte kolla upp )
ja okok
Men litar man verkligen på en hyosung comet.. Med tanke på att dem inte är så känt märke..
Enligt mig så är Hyosung ett ganska "känt" kinamärke. Känns som att de har bättre finish än andra kinahojar.
Cometen ligger på ca 14,8 hk har jag för mig (Blir säkert strax över 15 vid byte av ljuddämpare och korrekt bestyckning).
Det är en luft/oljekyld V-twin på 124 cm3, DOHC, 8 ventiler (4 per cylinder).
Den väger dock ca 150 kg torr, och ca 170 kg fulltankad, låter mycket men i verkligheten känns den mycket lättare
Som sagt, kvalliten ligger högt över de så kallade "Kina-märkena", men kan fortfarande bli bättre. Hyosung är på väg uppåt och om de gör en 1000 kubikare till 2008 så kommer de att skjuta i höjden.
Cometen ligger på ca 14,8 hk har jag för mig (Blir säkert strax över 15 vid byte av ljuddämpare och korrekt bestyckning).
Det är en luft/oljekyld V-twin på 124 cm3, DOHC, 8 ventiler (4 per cylinder).
Den väger dock ca 150 kg torr, och ca 170 kg fulltankad, låter mycket men i verkligheten känns den mycket lättare
Som sagt, kvalliten ligger högt över de så kallade "Kina-märkena", men kan fortfarande bli bättre. Hyosung är på väg uppåt och om de gör en 1000 kubikare till 2008 så kommer de att skjuta i höjden.
Jag tycker inte det verkar nå fel på den. Jag skulle inte oroa mej så mkt om kvaliten då man inte hör skit av dom som äger en utan bara av dom som "vet" att det är kina-skräp. Men var hittar man delar?
Är hyosung kopplat till något större märke så man kan hitta delar där eller måste hitta en specifik Hyosung-ÅF
Jag tycker inte det verkar nå fel på den. Jag skulle inte oroa mej så mkt om kvaliten då man inte hör skit av dom som äger en utan bara av dom som "vet" att det är kina-skräp. Men var hittar man delar?
Är hyosung kopplat till något större märke så man kan hitta delar där eller måste hitta en specifik Hyosung-ÅF
Inte för att jag är ute efter hoj men kan vara kul o veta så man vet lite mer om vad man tipsar om för hoj
(om jag tipsar för en hyosung 2-taktshuligan som jag är )
Man kan fixa delar från Jofrab/TWS-motor via de flesta mc-affärer som har nån kontakt med Jofrab/TWS-motor
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|