Ferspeedboy
Jag har problem
Varför dessa 600a & 1000cc det flesta vet att en moto GP500 2T år nånstans 1999-2001 piskar båda alla dagar i veckan
Varför dessa 600a & 1000cc det flesta vet att en moto GP500 2T år nånstans 1999-2001 piskar båda alla dagar i veckan
Varför åka runt med en halv motor som bara skriker?
Kom igen grabbar. Vi slutar mäta kukarna nu. Ingen av oss kommer kunna göra såhär iallafall.
PS. Inte bara bilder från Mantorp. DS
Här är min film från samma körning i samma grupp. Körde på 1:30.4. Kör en orginal CBR1000-08 med beggade slicks, har aldrig provat att köra på nya slicks men snart så!
Har aldrig kört på Mantorp förut och sist jag körde bana var 2008, så nästa gång SKA jag under 1:30
Jag är på att mäta balle på gåsen gubbs
Inte servicevajs!
Skämt o sido, visst kan det vara kul med en tusenräser mellanåt men personligen ser jag inte charmen i att äga en även om man tar bort kostnaderna. Kör jag gata vill jag ha kul och åka skapligt bekvämt = kunna åka långt och då är en 1100-1300 sporttouring mer lockande. Kör jag bana vill jag ha något lättsvängt som inte biter skallen av en om man råkar ge på lite för mycket ur en kurva = 600-750 tror jag på. Visst är det tufft att ha likadan hoj (nåja) som i värsta GP serien men sen då? Snacka går ju men snacka så att det går är en annan femma.
Kör du 1.38 på Gotland så kör du mycket fortare än 1.38 på Åsen
Vi tre ligger alla på 1:38 på GR. Då kanske vi är någesånär jämna på åsen oxå tänkte jag
Vi tänkte först och främst köra hoj, så du vet så du inte blir besviken
Så säger alla men efter ett tag står man likförbannat med penis i hand och mäter!
Tänk om fler nybörjare som "måste" ha en literklubba kunde inse det här...
Skicka över resultatlistan tack.
Kör du med joystick
Ja man vet aldrig. Men jag börjar m 0,6 liters.
Kommer inte upp till åsen förrän 18 juni BTW. Är du där då?
/H
...men ni säger ju att storleken inte spelar någon roll...?
Jo håller med att på vanliga vägar skulle jag veltat ha en lätt 600 med 1200cc
Aha, jag kanske missförstod. Jag trodde du skrev att din polare körde 1.38 på Åsen. Kör ni 1.38 på G-land borde ni ligga runt 1.20 på Åsen kanske? Tiden får utvisa om min uppskattning är helt åt helvete
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|