9/11 konspirationsteorierna, nu har vi en kändis som är inne på samma spår!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ravetrancer skrev:
Läste prcis aftomblaskan, nu är Charlie Sheen ganska övertygad om att 9/11 mörkar eller är en konspiration....

Vi får väl se om sisådär 20-30år vad som är sant eller ej.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,798993,00.html

:va Nu hänger jag inte med, vi vet ju redan vad som är sant men vi kanske får reda på hur många som kommer inse att de är ute och cyklar på den längsta cykelturen någonsin.
För du menar väl inte att du är inne på samma spår? Jag läste aldrig konspirationstråden för jag skämdes efter bara några inlägg :(

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Dee_cati skrev:
vi vet ju redan vad som är sant men vi kanske får reda på hur många som kommer inse att de är ute och cyklar på den längsta cykelturen någonsin.

Många är nyfikna på sanningen så berätta gärna hur det gick till :)

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Efter att ha sett Loose Change 2nd Edition kan man ju bli lite skeptisk till en del grejer.

Dessa brinnande byggnader som rasar ihop, första gången någonsin det händer. Okej att WTC kanske rasar med tanke på värmeutvecklingen och bla bla vad nu orsaken var officiellt, men byggnad 6 (hette den inte så ?) , det var väl bland annat CIA högkvarter ? Rasade helt och detta berodde på en brand, som bara varat ett par timmar. :va

När det dessutom finns med enligt vad LS2ndED säger är explosioner, likadana som när man under kontrollerade former spränger byggnader, på 6-7 olika amatörvideos vid WTC-rasen kan man börja undra.

Officiellt mördade ju Lee Harvey JFK, och den förklaringen håller man fortfarande på, även ifall det är föga troligt att han var mördaren. Det är drygt 40 år sen nu, så om det nu skulle vara något som undanhålls, kan det säkert dröja betydligt längre än 20-30 år, kanske aldrig, innan sanningen kommer fram.

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Löjligt... Bush har ju aldrig ljugit förr, varför skulle han ljuga om detta ? :va

Vänta, jag har Laila Freivalds på telefon här, hon säger att politiker aldrig ljuger.

Nä, jag tror på allt som regeringen säger, både svenska & amerikanska. :tummenupp

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Alla har väl rätt att tro vad dom vill tills de frågor som ställs har besvarats.
Min egen uppfattning håller jag för mig själv...

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
lorkan skrev:
men byggnad 6 (hette den inte så ?) , det var väl bland annat CIA högkvarter ? Rasade helt och detta berodde på en brand, som bara varat ett par timmar. :va
CIA's högkvarter ligger i Langley i delstaten Virginia. Har du aldrig kollat på film? :confused:

Tänd eld på ditt hus och vänta ett par timmar. Bli inte alltför förvånad om det ramlar ihop :tummenupp

Godnatt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jaha, om Charlis Sheen tror på det här så blir det genast intressant. Vad tror McCauley Caulkin och Paris Hilton nu för tiden?

Pentix

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
Thunderace vid namn Heffaklumpen
SSB skrev:
Tänd eld på ditt hus och vänta ett par timmar. Bli inte alltför förvånad om det ramlar ihop :tummenupp

Hur mycket stål finns det i ett vanligt hus?

Och jag tror inte att en byggnad som är över 400m med skadad topp rasar ner till grunden med samma hastighet som en bombriggad med tanke på att 3/4 av byggnaden var helt.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
oh my god! om en kändis tror på det så måste det vara sant! Ungefär som när han trodde att cannibal holocaust var en riktig snuffilm.

Är scientologin också på riktigt då? Tänkte då både tom och john håller på med det.

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Britney Spears har ju sagt att det var rätt att USA invaderade Irak.

Så nu tycker jag också det. :tummenupp

:rofl :rofl :rofl

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
SSB skrev:
CIA's högkvarter ligger i Langley i delstaten Virginia. Har du aldrig kollat på film? :confused:

Godnatt.

Du har inget lim va ?

Skitsamma om det var CIA eller FBI eller CKAHASG, skitsamma vad byggnaden hette, huvudsaken var att den plötsligt ramlade ihop (jävligt likt de kontrollerade sprängningar man har sett) efter en brand i källaren eller bottenvåningen. Något sånt händer normalt sett inte. Men just 9/11 -01 hände det. Jävla sammanträffande.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
så bara för att en kääändis lägger sig i så är det helt plötsligt sant. Nä, bevis bara hans ointelligens. lol..

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy