Jodå, känner jag till mycket väl.MikkE skrev:Känner du till?
Jodå, känner jag till mycket väl.MikkE skrev:Känner du till?
Skön eller? Hon ser lite småsugen ut i alla fall. Men kanske inte alla hästar i stallet eller?honkiie skrev:Jodå, känner jag till mycket väl.
Swedie skrev:det är just det där, öppna ögona för vadå?
underskatta inte människan säger jag.
SSB skrev:Nu chansar jag villt här och gissar på att sammanträffandet har någonting att göra med att en fulltankad boeing 767 rymmer 90'000 liter flygbränsle.
Parkera 5'000 stycken fulltankade CBR600 så har du samma bränslemängd. Byggnader är helt enkelt inte konstruerade för att stå emot en sådan brand. Lite skillnad jämfört med att det börjar brinna i en papperskorg eller liknande.
/SSB
Santo skrev:Precis, man ska inte underskatta människans dumhet. Människor är generellt dumma och naiva.
Halogen skrev:Det stämmer säkert, annars hade konspirationsteorier som denna aldrig fått sådan spridning.
Cool eller? Snygg irl? Alla indianer innanför pannbenet? Juffsat med?honkiie skrev:Jodå, känner jag till mycket väl.
Markus skrev:Tror du? Jag vet inte om det faktumet är mer relevant än att en kille i min jUmnAzZiEkAfFe-tErIA sett en film på iNtErNett där det uttrycks åsikter om att allt är iscensatt av en (zUp3R)-hemlig statlig organisation som har som främsta mål att mörda aMeriCkaner.
lorkan skrev:And at that point, Markus begun to bother me.
Halogen skrev:Det där måste vara årets understatement. Ett mer passande ord vore "omöjligt".
Professorn skrev:Jag hoppas du har rätt. Folk verkar ju vakna upp nu, 84% av de ca 700.000 som svarat på CNNs poll idag om man tror att regeringen försökt mörka vad som hände 9/11 hade svarat ja på den frågan när jag var inne och kollade vid tretiden idag. Nu är pollen borta, hittar inte slutställningen nånstans heller. Enligt en äldre undersökning trodde över hälften av New York-borna samma sak.
Hittills har de dock lyckats ganska bra med att övertyga massorna![]()
Markus skrev:
Hallå där konspirationskillar och tjejer:
Vad är teorin i era kretsar kring följande namn - Zacharias Moussaoui.
Han har alltså erkänt planeringen, jobbade han åt Bush då eller ljuger han eller hur resonerar ni?
Markus skrev:Jaha, om Charlis Sheen tror på det här så blir det genast intressant. Vad tror McCauley Caulkin och Paris Hilton nu för tiden?
Suomalainen skrev:Jaha, om nån erkänner planeringen så är det han säger absolut sant?
Nyss idiotförklarade du folk med detta inlägg..
Nu har du väl ändå lyckats idiotförklara dig själv..![]()
Blackninja skrev:Finns det nån som seriöst tror på denna konspirationsteorin?
Kan man inte ens dölja att Clinton fick ett blåsjobb tror jag inte man klarar detta.
Nä, och han ljög ju inte heller...Blackninja skrev:Finns det nån som seriöst tror på denna konspirationsteorin?
Kan man inte ens dölja att Clinton fick ett blåsjobb tror jag inte man klarar detta.
KGK skrev:Hon var ju öppen kring grejen så det var lite svårt att dölja.
Blackninja skrev:Tänk igenom det svaret är du snäll!
War-psycho skrev:Nä, och han ljög ju inte heller...![]()
"I did not have sex with that woman"
Ni har rätt, det är ju befängt att antyda att presidenten kan ljuga för sitt folk.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |