Wiking skrev:2613171det kan du räkna med att den kommer att fortsätta göra
snygg färg föresten
Man tackar. men bilden talar inte så bra kan jag säga. är snyggare i verklighetebn
Wiking skrev:2613171det kan du räkna med att den kommer att fortsätta göra
snygg färg föresten
Wiking skrev:2613119väntar på att beställa kåpor, tank o clip on
http://www.grevensmcdelar.com/heggeli skrev:2613560Jag hade också tänkt att köpa kåpor, någon som vet vad man ska satsa på
om man vill ha bra kvalitet till bra pris.
Det gjorde du rätt iDragon skrev:2624305Har nu oxå anslutit mig till skaran av 929 ägare
MDM skrev:2609037Någon som vet hur framdreven passar mellan årsmodeller?
gäller 96-00.
Har inget skjutmått hemma och hojen står inställd.. en bit bort...
Btw letar efter ett helsystem så om nån vet något så...
Lyfter Lite:
Har skaffat en Pc3 USB till hojen och nu tänker alla "Nu kommer han fråga om man ska mappa eller inte".
Tänker mappa MEN är det någon som har en 929, KN och Micron slipon som mappat sin hoj med en PC3? Kan lika gärna kopiera den mappen då och ev pröjsa lite för den...
CMF skrev:2649883Fuck u guys. Använd tråden för fan . !!!!!!!!!!!!!!!!!
Iceman1975 skrev:2650117Väntar fortfarande på lite bilder på bakdelar så jag får lite bra tisp till min ombyggnad..
Iceman1975 skrev:2650117Väntar fortfarande på lite bilder på bakdelar så jag får lite bra tisp till min ombyggnad..
CMF skrev:2659530Nästa alternativ för en relativt lätt ombygnad på bakdelen är att byta till 954 ans. Personligen tycker jag att den är grymt snygg.
DanSund skrev:2666841Tänkte höra lite med er andra vad ni har för slipons/halv/helsystem på era hojar. Tänkte slänga på nåt under vintern och ville höra lite vad ni har har på era hojar och vad ni tycker om dem. Funderar lite på ett GPR highlevel, men är inte alls säker ännu.
har ett yoshi tri oval helsystem. och är toknöjdDanSund skrev:2666841Tänkte höra lite med er andra vad ni har för slipons/halv/helsystem på era hojar. Tänkte slänga på nåt under vintern och ville höra lite vad ni har har på era hojar och vad ni tycker om dem. Funderar lite på ett GPR highlevel, men är inte alls säker ännu.
DanSund skrev:2666841Tänkte höra lite med er andra vad ni har för slipons/halv/helsystem på era hojar. Tänkte slänga på nåt under vintern och ville höra lite vad ni har har på era hojar och vad ni tycker om dem. Funderar lite på ett GPR highlevel, men är inte alls säker ännu.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|