Fick du med alla grejer? .......flappern till luftburken?
Ursäkta en okunnig, men vad är flappern?
Fick du med alla grejer? .......flappern till luftburken?
Ursäkta en okunnig, men vad är flappern?
Ett spjäll i luftburken som enligt www.fireblades.org enbart ska dämpa insugsljudet.QUOTE]
Tack.
En fråga till, gnistgallret eller vad man ska kalla den perforerade struten som sitter på slutet av avgassystemet, (den hamnar i princip i ljuddämparen)hur har ni gort med den?
Har ni kapat bort det? Har ni den kvar? Påverkas vridet eller är det enda resultatet lite bättre ljud?
Ett spjäll i luftburken som enligt www.fireblades.org enbart ska dämpa insugsljudet.QUOTE]
Tack.
En fråga till, gnistgallret eller vad man ska kalla den perforerade struten som sitter på slutet av avgassystemet, (den hamnar i princip i ljuddämparen)hur har ni gort med den?
Har ni kapat bort det? Har ni den kvar? Påverkas vridet eller är det enda resultatet lite bättre ljud?
Jag har den kvar, tror den sitter där av någon anledning, men vad den gör får du fråga någon annan Kan ju tänka mig att den slår sönder lite (o)ljud iaf.
Jag har den kvar, tror den sitter där av någon anledning, men vad den gör får du fråga någon annan Kan ju tänka mig att den slår sönder lite (o)ljud iaf.
Hur mycket fick du ge för din nya pärla VFRippe?
Har tänkt att montera tillbaka flyttade fotpinnar då det passar min längd bättre än orginal. Är det någon som har nått bra tips eller kanske något att sälja?
RR
Jo, jag är också ute efter ett kåpset, nån som vet var man kan få tag på nåt race replika set????
MKT tacksam för svar!!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |