se till att byta gängorna till ALLA stift
Det är redan påtänkt!
Undrar bara om 929 är kassa i gängorna i helhet, eller är det ett måndagsex han har fått tag på?
se till att byta gängorna till ALLA stift
Det är redan påtänkt!
Undrar bara om 929 är kassa i gängorna i helhet, eller är det ett måndagsex han har fått tag på?
Ska montera en undertray ikväll.. nån som vet hur man demonterar nyckelhålet till cutsen ..??? Tänkte att jag ställer frågan här innan jag blir totaly
Snälla snabba svar ..
det sitter ett clips på insidan bara dra åt sidan mot hur man kör in nyckeln dvs 90grader
Ngn som vet hur "hastighetsmätaren" kommer ihåg trip mätaren samt klockan? Är det via batteri eller ngt annat sätt? min vill nämligen inte komma ihåg det.
// Joakim
Trippmätaren har du 2 st du kan pendla emellan, för att nolla håll nedtryckt några sekunder.
Ställa klockan cbr 929 beskrivs nedan, blir vid strömavbrott, så blinkar klockan.
DIGITAL KLOCKA:
Denna klocka visar timmar och minuter.För att justera tiden, gör som följer:
1. Slå på tändningen
2. Tryck ner höger kontrollknapp och håll den nedtryckt medan du trycker ner vänster kontrollknapp. Klockan kommer då in i programeringsläge och minutangivelsen börjar blinka.
3.ställ timmar och minuter
klockan kommer växla mellan justering av minuter och timmar varje gång som vänster kontrollknapp trycks in.
För att justera tiden,sätt klockan i läge för att justera timmarna och tryck höger kontrollknapp till dess att rätt timme och aningen AM eller PM visas..
För att justeraminuterna, sätt klockan i läge för att justera minuterna och tryck på höger kontrollknapptill dess att önska minutvisning visas. minutvisningen kommer att slå över till 00 när 60 passerats, utan att påverla timvisningen.
4. Vänta i ungefär 10sekunder så slutar klockan att blinka automatiskt. justering av klockan avbryts om tändningen stängs av när klockan är i justeringesläge.
Då lämna man denna tråden.
Tackar för all hjälp!
Antar att dom flesta inte kör med orginal ljuddämpare?
Så min fråga lyder:
Vilket system eller slipon ska man ha för att få bäst ljud?
Med bäst menar jag såklart ett ganska "brutalt" ljud...
Förslag?
Nu var det gjort, hämtade hem en 00:a för några timmar sedan. En mycke underhållande maskin
Den gick hela vägen till Uppsala utan problem (nja) det var jä..igt svårt att hålla nere farten
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|