Mr. Dante
MaChInE hEaD
Ja, riktpriset är 2489kr så det är helt klart en bedrift!!
Vi tar 1900:- för Yuasa/Honda original.. Honda MC Center i Göteborg
Ja, riktpriset är 2489kr så det är helt klart en bedrift!!
Hej,
Jag funderar på att köpa mig en 929:a, ska nog och titta på en i helgen...
Men hur kommer det sig att dom står så högt i kurs?...Dom kostar ju x antal tusen mer än vad "konkurrenterna" av samma årgång kostar...
Vad är egentligen en 929:a värd? (-00)
Och hur är de, 929:an har inga svaga punkter eller? kopplingen ska va bytt och är serviceboken fullstämplad och skicket bra så borde de väl vara ett tryggt köp...eller?
//Danne
Honda Original batterier är det ingen vidare livslängd på heller..
Nästa blir ett biltema, blir mycket billigare i längden...
Dante: hur många års garanti är det på ett Honda batteri?
Hej,
Jag funderar på att köpa mig en 929:a, ska nog och titta på en i helgen...
Men hur kommer det sig att dom står så högt i kurs?...Dom kostar ju x antal tusen mer än vad "konkurrenterna" av samma årgång kostar...
Vad är egentligen en 929:a värd? (-00)
Och hur är de, 929:an har inga svaga punkter eller? kopplingen ska va bytt och är serviceboken fullstämplad och skicket bra så borde de väl vara ett tryggt köp...eller?
//Danne
Ingen vidare livslängd? 7-8 år tycker jag är helt okej, men det beror på hur man underhåller det. Låt det stå och dra ut i kallföråd och det håller en månad eller underhållsladda hela vintern och när den står mer än ett par dagar och det håller riktigt länge.
Tror det är ett års garanti på Hondas (Eller Yuasa som det är)
Själv sålde jag min 2000 för 33K, var ett grymt bra köp för de pengarna, iofs i vintras och jag kunde själv göra ett klipp på hojen jag köpte. En sak vad folk begär en annan vad de får, men tycker begmarkanden priser på hojar från 00 är sjukt hög oavsett om det är cbr, zx9 eller r1
tjena
va ute en sväng på lunchen idag me min 929a 00a och då började den röda varningslampan lysa samt F1 lampan så ja stannade till och stängde av den, sedan startade ja den igen efter några sekunder och då lös inget och ja körde en 20min till utan något som började lysa
är de någon som varit me om detta? borde väl inte hänt något för då borde de ju lysa igen när ja startade
Tacksam för svar
Mvh Johan
Vet inte vilken röd varningslampa du talar om, men FI (inte F1) är varningslampa för insprutningen.
Hur ofta har ni servat era cyklar? Vad är det man gör på en "vanlig" service och vad gör man på en större?
Hur ofta har ni servat era cyklar? Vad är det man gör på en "vanlig" service och vad gör man på en större?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|