theOLDgaylord
Ny medlem
får man joina denna tråd! hämtar dock inte hem min 929:a förrän imorgon, ska riktigt kul det här
Nååå, hur var det nu, du har väl känt på den hoppas jag.gaylord skrev:2217812får man joina denna tråd! hämtar dock inte hem min 929:a förrän imorgon, ska riktigt kul det här
Sep skrev:2224216Jag vill inte minnas att min lyser vid uppstart, dock fungerar den..
AleX skrev:2225119Då är det nog givaren i tanken man ska titta närmare på
Tack för svaret
roffe_s skrev:2226013Hej Alex - vill bara poängtera någon sak om givaren:
I a f på min Sukka så sluter givaren kretsen och lampan börjar lysa när nivån sjunker. Lampan lyser alltid innan motorstart. Då givaren kostar någon spänn är det nog vettigt om Du provar med att sluta kretsen från tanken och verifierar att lampan verkligen börjar lysa. Gör den inte det ska Du nog kolla instrumentlampan....
Mina 2 p - Lycka till!
/Roffe
KillerB skrev:1947037Då får väl jag starta en 929 tråd... Vi kan ju bara sitta och berömma varandra för ett bra val,eller någon som har både bra och dåliga erfarenheter av 929:an.
Flytta upp skylten så långt det går, sen borra ett lagom stort hål i regskylten så att nyckeln går igenom den.pinhead skrev:2235009har pricis blivit ägare av en fireblade -00 och har en fråga till er som har gjort om bakdelen. hur har ni gjort med låset till sadeln? finns det något sätt man kan flytta på det, typ montera vire istället för länkaget som är
Jodu...det slutade med att jag fick byta in CBRen och ta ut en annan hoj istallet (R1-02). Fick slanta en hel del emellan, och ar inte speciellt nojd med BIKE. Varfor ha en "garanti" om man inte har for avsikt att backa upp den?BajkMajk skrev:2201838Hur gick det med hojen? Vad sa dem på Bike om det?
pinhead skrev:2235009har pricis blivit ägare av en fireblade -00 och har en fråga till er som har gjort om bakdelen. hur har ni gjort med låset till sadeln? finns det något sätt man kan flytta på det, typ montera vire istället för länkaget som är
pinhead skrev:2235009har pricis blivit ägare av en fireblade -00 och har en fråga till er som har gjort om bakdelen. hur har ni gjort med låset till sadeln? finns det något sätt man kan flytta på det, typ montera vire istället för länkaget som är
rayback skrev:2248007Någon som vet nån bra sida med styling till mc (929)???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|