mikee
living on the red line
åker helt orginellt...pris???Blondie skrev:Finns det nån 954 som åker med orginalpipa?
Har en över i så fall.
åker helt orginellt...pris???Blondie skrev:Finns det nån 954 som åker med orginalpipa?
Har en över i så fall.
Blondie skrev:Finns det nån 954 som åker med orginalpipa?
Har en över i så fall.
farty skrev:Håller på att montera helsystemet. Hur har ni andra gjort med HTEV? Har ni tagit bort allt eller? Ska man behålla "flärpen" i luftburken eller ska man ta bort den?
MVH
Martin
Blondie skrev:Ska du ändå ha helsystem kan du lika gärna ha ett K&Nfilter o en PCIII
Sen frågar du gossen som bänkar skiten vad han tycker.
Bara mina små tankar
Majtii på forumet säljer ju PCIII till humana priser
farty skrev:Självklart så sitter det en PCIII:a monterad redan.
/Martin
Blondie skrev:Märkte du stor skillnad på före o efter PCIII?
Funderar på att köpa ett K&N filter o en PCIII till min.
Hade tidigare en Akrapovic Bolt-On.The blade skrev:Vad har ni för burkar påera 954ór. Slip eller bolt on??
Märke osv.
nilzz skrev:Yoshimura trioval helsystem Låter ungefär såhär. BRRRÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRBLBLBUB = Högt och härligt
The blade skrev:Ok...det låter ju guld. Men jag nöjer mig med ett bolt on. Gillar looken på yoshiburkarna men är oxå sugen på akra och jardine. Beslutsamhetsångest
nilzz skrev:Ett litet tips: Om du nu skulle vilja köpa en Yoshi dämpare så är finishen klart mkt bättre på dom Japan tillverkade än dom Som kommer från Usa. Kan va bra att veta att inte alla är topp
The blade skrev:Ok bra tips men det låter ju helt psykat. Kvalite´n och finishen ska väl vara lika bra oavsett tycker man ju. Hur vet man att man köper ett jappstillverkat??
The blade skrev:Vad har ni för burkar påera 954ór. Slip eller bolt on??
Märke osv.
Jag ser fram emot att ha mekkväll med mästerskruvaren igen. Fredag kanske?farty skrev:Hade tidigare en Akrapovic Bolt-On.
Nu sitter det ett Akrapovic Evolution helsystem på. Vill gärna provstarta och höra ljudet.
Hämtade hem tank och kåpor idag så under veckan ska allt på igen...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|