A-torp, vem gör vad och vem vinner???

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
björn.e skrev:
2072614 Jaha ungtuppar nu har jag betalat fredag, plus lite tävling. Kul att komma iväg. Dock har inte chefen på jobbet sagt ja till min ledighets ansökan än....

björn

va tror du att det kommer hjälpa att du kör fredag med lr :hihi :hihi

jag bestämmer mig som sagt på onsdag... :3freak
kör eller inte köra det är frågan (poesi)

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Nu har jag också betalat in till ARC. :banana

@Gottis: Klart att du skall köra. I värsta fall så är det bara att traska ner till Rosenlund och sälja din kropp :arsele

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Macke skrev:
2060852 Själv satsar jag som vanligt på att ta mig runt. Okej, bättre än förra årets 23:e plats hoppas jag på, men det är ju så många som varit utomlands och fuskat under våren, så topp 30 kanske.... :tummenupp
Happ happ happ.... Topp 10 för din del !!!! inge snack om saken polarn :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
hmm öppnade precis min post och då blev beskedet glöm sm på anderstorp sorry grabbar så vidare det inte kommer en fet sponsor så blir det inget anderstorp för mej..men både jag och krille kommer ner och lök mekar och dricker bärs :)

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
björn.e skrev:
2082094 Jag är nog benägen att hålla med, hade du kört hade du legat i toppen :)

björn
Oj, inte den responsen jag hade väntat mig kanske, hehee.
Men tackar för förtroendet :)

Men en Björn utan elproblem borde väl kunna få lite fart på andra banor än LMS? :7peta

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Martin skrev:
2082155 Oj, inte den responsen jag hade väntat mig kanske, hehee.
Men tackar för förtroendet :)

Men en Björn utan elproblem borde väl kunna få lite fart på andra banor än LMS? :7peta

Tja allvarligt så är det tid på banorna som saknas och tid på bana kostar ju pengar så jag får nog fortsätta vara snabb på en bana tyvärr. Men lite snabbare borde jag ju bli utan strul. Vi får se, med lite tur så ska jag väl kunna ge ungtupparna en omgång :hihi

björn

Peppe K

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
3 st 125cc
björn.e skrev:
2082180 Tja allvarligt så är det tid på banorna som saknas och tid på bana kostar ju pengar så jag får nog fortsätta vara snabb på en bana tyvärr. Men lite snabbare borde jag ju bli utan strul. Vi får se, med lite tur så ska jag väl kunna ge ungtupparna en omgång :hihi

björn
Ja du Björn jag tror att du har en bra chans att vinna på arc om du bara har bättre ordning på dina saker men du jag har med min magiska låda hos junior grabbarna om du behöver något :fatta!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Gottis skrev:
2082119 hmm öppnade precis min post och då blev beskedet glöm sm på anderstorp sorry grabbar så vidare det inte kommer en fet sponsor så blir det inget anderstorp för mej..men både jag och krille kommer ner och lök mekar och dricker bärs :)
Vad blev det av med storsatsningen 2006? Kan banga ur redan första rejset? Skyll inte på de futtiga hundralapparna som startavgiften är högre än övriga deltävlingar, såpass marginal borde du ha om du planerat för en full säsong i SM/SO :tungan

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Peppe K skrev:
2086019 Ja du Björn jag tror att du har en bra chans att vinna på arc om du bara har bättre ordning på dina saker men du jag har med min magiska låda hos junior grabbarna om du behöver något :fatta!

Nja vinna då ska nog 10 pers åka av, därimot skulle jag gjärna låna dinna däckvärmare då jag inte hinner få minna :Bugar

björn

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
någon som vet hur många Rookie 600 förare det blev nu då ryktas om 250 förare anmälda så antar att våran klass är störst :3freak

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
samuel w skrev:
2096446 Jaha... då kan man inte fisåka på kvalet då... hur många tar de till start?

Har för mig att det är straxt över 50 st mc till tävling så det blir nog utkvalning. De skulle diskutera det på nåt möte i veckan.

Ja det gäller att gasa ordentligt, men du skall väl så vid brorsan i första led?

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Magnus skrev:
2096492
Ja det gäller att gasa ordentligt, men du skall väl så vid brorsan i första led?
:rofl eller hur, fast håller han i sin form (vurpade första passet på åsen) så kanske jag kommer före :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln