Någon mer än jag som skäms över att vara 90-talist? Kan man söka dispans för 48dagar? :-(
Intressant kille...typ alltså.
Undrar just hur många bokstäver det blir över i alfabetet när man är färdig med din diagnos?
Och det är väl just precis det du inte är..."in your face" eller hur?
Snarare i en annan del av Härnösand...eller?
Va lite snälla mot pöjkstackarn? Han vill ju bara passa in.
Det går för övrigt att äga och bruka mc för en liten peng. Gammal mc. Problemet är mest att gamla häckar är såpass kul att man lätt samlar på sig en hel hög ovanliga varianter, och tja ... då blir inte det heller billigt...
då kan lika gärna köra bil en bil för 10 tusen kan göra mer en så, suck på lagen.. man borde få köra tung hojj när man tar körkortet speciellt om man tävlat i motorcross i 5-6 år som jag och har grym hojj kontroll redan..
syftar du på liknande häckar du har på din V-Bild ?
det är på grund av sådana som du och som resonerar som du som lagen finns. förr fanns den lagen ej, då var det bara 2 st olika behörigheter. men sen så vart folket mer och mer korkade och urblåsta och då krävs det en lag för att det ska fungera då sunt förnuft försvinner mer och mer för var generation.
Någon mer än jag som skäms över att vara 90-talist? Kan man söka dispans för 48dagar? :-(
skall du promt köra på bakhjulet så har du väl testat din Fiddy… jag har en 250cc orion hemma och den är SJUKT mkt lättare o få upp på bakhjulet än min yamaha fz6. varför? Jo. motorns possition, hojens vikt samt höjd på framgaffel. ju högre upp desto mindre behövs de för att fördela viken såpas mycket att du går upp på bakhjulet. Testa annars o höja hojen i framgaffeln 10cm så tror jag nog de kommer ge EFFEKT i området att gå upp på bakhjulet
Då är väl svaret klart, du skall ha motard hoj av något slag. kanske en 450cc sak. stryp den o kör sedan ostrypt om du vill (inte jag som straffas) då får du i allafall något som du kommer kunna köra på bakhjulet rejält
Tror inte du ska oroa dig för mycket angående vilken hoj som går på bakhjulet och inte
(Dock var det omöjligt för mig då min cbr600fs var strypt).
Rocket 3
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tOAH4CZ6zcQ#t=104
HD
https://www.youtube.com/watch?v=E6xTP88I6WY
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |