ADHD-åkning

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Anderson skrev:
2057978 Med lite tur så blir det en liten premiär tur till helgen, nån annan som har börjat åka som vill haka på?

Jag har börjat övningsköra nu igen och man ser ju en jävla massa hojar ute o kör. Tyvärr får jag inte heja då man inte ska göra det vid uppkörningen.

Socrates

Guest
Wargen skrev:
2082769 Jag har börjat övningsköra nu igen och man ser ju en jävla massa hojar ute o kör. Tyvärr får jag inte heja då man inte ska göra det vid uppkörningen.

Vad övningskör du på för hoj? Har du något ställ/hjälm du alltid har? Kan va skoj att veta tills man är ute nästa gång och kör :D

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Hoj
ingen just nu
Anderson skrev:
2057978 Med lite tur så blir det en liten premiär tur till helgen, nån annan som har börjat åka som vill haka på?
klart man har börjat åka.ska göra service på pärlan i morgon.fick lite skumma gashäng på förra grusvägsturen. så det är nog dax att kolla igenom grejorna.
men efter det bär det av till grusgropen i Rångedala. så alla med grovmönstradedäck är välkomna :hihi resten oxå självklart :7peta

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Socrates skrev:
2082912 Vad övningskör du på för hoj? Har du något ställ/hjälm du alltid har? Kan va skoj att veta tills man är ute nästa gång och kör :D

Kör en yamaha dt 125 r (den som är på min avatar) så här ser mitt ställ ut:http://www.sims2.se/upload/dainese_mcstll.jpg jag vet det ser ut som ja spänner mig lite :hihi har även en helsvart hjälm.

Vad har du själv för grejer?

Socrates

Guest
Wargen skrev:
2083019 Kör en yamaha dt 125 r (den som är på min avatar) så här ser mitt ställ ut:http://www.sims2.se/upload/dainese_mcstll.jpg jag vet det ser ut som ja spänner mig lite :hihi har även en helsvart hjälm.

Vad har du själv för grejer?

Jaha, ok. Ska hålla utkik då :yoparty

Såhär ser hojen och stället ut...det senast när jag pendlat till jobbet har jag dock haft en gul/Svart Alpinestarsjacka bara.

Last edited:

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Socrates skrev:
2083132 Jaha, ok. Ska hålla utkik då :yoparty

Såhär ser hojen och stället ut...det senast när jag pendlat till jobbet har jag dock haft en gul/Svart Alpinestarsjacka bara.
Bor du i gånghester? Jag tyckte jag såg en svart 640 där.

Edit: JÄVLIGT snygg lackning på kylvingarna :tummenupp

Socrates

Guest
Wargen skrev:
2084506 Bor du i gånghester? Jag tyckte jag såg en svart 640 där.

Edit: JÄVLIGT snygg lackning på kylvingarna :tummenupp

Nope, jag bor på norrmalm. Tyvärr är det bara dekaler på vingarna...men det duger gott :)

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
Tobbecoolio skrev:
2082937 klart man har börjat åka.ska göra service på pärlan i morgon.fick lite skumma gashäng på förra grusvägsturen. så det är nog dax att kolla igenom grejorna.
men efter det bär det av till grusgropen i Rångedala. så alla med grovmönstradedäck är välkomna :hihi resten oxå självklart :7peta

nemen vad är det man hör? :) jag försökte ju ragga crossåkare på krogen på att åka ut till rångedala, fast dom orkar inte innan sommarn säger dom.. när ska ni ut? jag är riktigt sugen :)

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Hoj
ingen just nu
th0r skrev:
2085054 nemen vad är det man hör? :) jag försökte ju ragga crossåkare på krogen på att åka ut till rångedala, fast dom orkar inte innan sommarn säger dom.. när ska ni ut? jag är riktigt sugen :)
nja det sket sig. allt blev försenat, polaren som skulle stå för garaget, sov fortfarande när jag kom till honom KL 12 :mad: och nu KL 17:00 är det kalas hos svärmor :rolleyes: . men planerar en sväng till rångedala på Söndag....fast då e la du bakfull :fyllisar

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
Tobbecoolio skrev:
2085256 nja det sket sig. allt blev försenat, polaren som skulle stå för garaget, sov fortfarande när jag kom till honom KL 12 :mad: och nu KL 17:00 är det kalas hos svärmor :rolleyes: . men planerar en sväng till rångedala på Söndag....fast då e la du bakfull :fyllisar

fan det hade ju varit roligt, möjligheterna finns ju att man kan vara lite sliten.. känns som det blev väldigt hårt igår så blir nog lite lugnare på imorn..hur dags är det tänkt att åkas? kanske skulle be pappsen ta hem släpet..

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
th0r skrev:
2085054 nemen vad är det man hör? :) jag försökte ju ragga crossåkare på krogen på att åka ut till rångedala, fast dom orkar inte innan sommarn säger dom.. när ska ni ut? jag är riktigt sugen :)
Säg till när ni ska dit så kommer ja o kollar till er. Bor bara några km därifrån.

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Hoj
ingen just nu
th0r skrev:
2085365 fan det hade ju varit roligt, möjligheterna finns ju att man kan vara lite sliten.. känns som det blev väldigt hårt igår så blir nog lite lugnare på imorn..hur dags är det tänkt att åkas? kanske skulle be pappsen ta hem släpet..

ja vet inte riktigt när. det beror på vädret. men runt 12:00 kanske. behöver du släp nu, är inte hojen inreggad??

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
Tobbecoolio skrev:
2086213 ja vet inte riktigt när. det beror på vädret. men runt 12:00 kanske. behöver du släp nu, är inte hojen inreggad??

12 låter kalas då är jag i form igen :)

jo, men jag har riktiga däck på som jag inte vill slita ut... vi kan ju höras imorn om hur det verkar? har du samma nummer som tidigare?

bara att kika förbi Wargen..

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Hoj
ingen just nu
th0r skrev:
2086595 12 låter kalas då är jag i form igen :)

jo, men jag har riktiga däck på som jag inte vill slita ut... vi kan ju höras imorn om hur det verkar? har du samma nummer som tidigare?

bara att kika förbi Wargen..
ja jag har ditt mob nummer, vi höres i morron då, det blir en liten sväng i sandlådan bara. är nått djuriskt förkyld,

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
Tobbecoolio skrev:
2086749 ja jag har ditt mob nummer, vi höres i morron då, det blir en liten sväng i sandlådan bara. är nått djuriskt förkyld,

okej, ja men det låter gott.. jag är riktigt sugen..

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Tobbecoolio skrev:
2088367 Tänkte va ute i grusgropen vid 12 snåret i morgon(söndag alltså :) )

klart ni väljer den dan ja ska jobba till halv 4a :huvet, ville ju se nåra riktiga hojar....aja får se om ja sticker o kollar om ni e kvar när ja jobbat klart.

Edit: Det kommer ju fler tillfällen :)

Last edited:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
lär dröja innan jag kommer ut på vägarna.. gjorde misstaget att skruva lite i helgen (man ska bara gasa!!!) och nu ligger halva hojen i bitar :tungan

däremot lyckades jag hyvla av sesongens första vurpa igår :yoparty
polaren hade köpt en ny fiddy som jag lyckades wheela över i 50blås ungefär.. lite skrapsår och brutet ego bara så det va väl inget att gnälla för direkt.. skönt att ha det överstökat iaf :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept