AFTER HOJ - MCK Vilse Skånevårturen -09

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Realist heter det.......

Negativ? Undra hur positiv du hade varit när snuten hade plockat in dig i fyllecellen för att du står packad på gatan och för bota för förargelseväckande beteende, för d e sånt som händer när man har gatufest.

Kan inte säga annat än att jag gillar dina kommentarer och din attityd. Sen att folk, däribland jag (ibland), tycker att du är lite trist med dina sakliga och korrekta uttalanden är något helt annat.

Jag tycker inte heller att en gatufest är någon vettig idé. Detta säger jag inte bara för att ställa mig in utan för att jag tycker att jag är för gammal för att festa på gatan. Det gjorde jag när jag var ca 10-15 år.

Har inte HA eller Bandidos något trevligt näste i närheten där vi kan hänga!? ;)

Ju fler kockar, ju sämre soppa! Skulle bara se hur långt det gick att gå med SH!

Malmö med omnejd: PUB 25
Helsingborg med omnejd: Harrys
Tid: 21.00

Vidaregång bestäms på plats och alla är välkomna på bägge ställen, observera att detta är bara ett forum för kommunikation.

Men om jag vill gå på Harrys i Malmö då!?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
muahahhahaha :hihi :rofl :D :arsele :tuttar

Kan inte säga annat än att jag gillar dina kommentarer och din attityd. Sen att folk, däribland jag (ibland), tycker att du är lite trist med dina sakliga och korrekta uttalanden är något helt annat.

Jag tycker inte heller att en gatufest är någon vettig idé. Detta säger jag inte bara för att ställa mig in utan för att jag tycker att jag är för gammal för att festa på gatan. Det gjorde jag när jag var ca 10-15 år.

Har inte HA eller Bandidos något trevligt näste i närheten där vi kan hänga!? ;)

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.

Ja, då PM:ar du mig så kan jag ta en :öl med dig där! Eller så är det kanske dit vi går sen...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Håller med dig om swingandet. Det där med att du är liten och söt vet jag ingenting om eftersom jag aldrig träffat dig. Kanske kommer få den äran den 18:e.

Ja, du lär ju iaf se henne, även om du kanske inte vet att just hon är hon! :D

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Nostalgi.:hihi Det måste vara 20år sedan man såg en sådan. Hade av någon anledning en hel drös.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Kan jag dansa "bananen" ostört där och utan spydiga kommentarer??:D
:banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

Självklart, så länge du håller dig i hörnet. :arsele
Bara skoja med dig. :hihi

Nog är Fagan's både mer centralt och även lite större. Tror dessutom att det kan vara mer annat folk där. Sen var det trots allt en önskan från någon att vi kunde hålla oss i närheten av Möllevångstorget.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ursäkta att jag frågar men, större än vad? en toalett el? fagans e världens minsta pub. :confused: snälla välj något annat än fagans, d e en gubbpub!

lilla torg, moosehead, gökboet, + minst 4 till, möllan, nyhavn, maskot. harrys, har dansgolv med så man slipper förflytta sig. ehh va finns d mer för ställen, centiliter o gram på stor torget. finns säkert 20 ställen till, snälla välj INTE fagans.

Självklart, så länge du håller dig i hörnet. :arsele
Bara skoja med dig. :hihi

Nog är Fagan's både mer centralt och även lite större. Tror dessutom att det kan vara mer annat folk där. Sen var det trots allt en önskan från någon att vi kunde hålla oss i närheten av Möllevångstorget.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
ursäkta att jag frågar men, större än vad? en toalett el? fagans e världens minsta pub. :confused: snälla välj något annat än fagans, d e en gubbpub!

lilla torg, moosehead, gökboet, + minst 4 till, möllan, nyhavn, maskot. harrys, har dansgolv med så man slipper förflytta sig. ehh va finns d mer för ställen, centiliter o gram på stor torget. finns säkert 20 ställen till, snälla välj INTE fagans.

Jag skrev att Fagan's är lite större. Det som det är lite större än är Pub 25. Dessutom finns det faktiskt dansgolv även på Fagan's.
Men jag är inte den som säger nej till något av haken på Lilla Torg. Var faktiskt på Moosehead i lördags och det var riktigt trevligt där ett tag.

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
Jag har aldrig någonsin satt min fot på PUB 25, men har ändå alltid uppfattat den som lite dekis... här haglar det fördomar! Men jag kan ha fel fel fel

Möllan är väl alltid trevligt :) och så är det lite rock´n roll farligt där.

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR

Står gamla ragget och serverar i baren månne? :hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...