är det någon som vill ut och köra någon gång? det verkar vara som alla vill sitta vid sh istället för att ut och köra!
Men vet någon här vem en på en svart street-fighter (yamaha tror jag), en slags reflex aktig jacka och vit hjälm är. Medlem här? Ser han alltid när jag är ute och kör, oftast många gånger samma dag. Vink glad är han också, en av få som alltid vinkar!
Är inte den personen en mc lärare på någon av körskolorna i Alingsås? Ser iaf en som liknar den beskrivelsen med mc elever ibland
Mhm... tror inte hen kan vara en elev då jag oftast ser h*n själv
Ett tips på vägar är vägarna runt ljurhalla och dom ställena! man kör mot Vårgåra och svänger in till höger precis innan första fartkameran! Där finns det fina vägar! Bara att köra runt och utforska! Det är mest kurviga 70vägar där ute!
Hastighetskontroll just nu på boråsvägen. Dom står i korsningen där man kan svänga in till stockslyckeområdet... så kör försiktigt!
Ett av farbror blås favvo-ställen i A-sås, fullgasrepa efter ICA-Maxi rondellen kan straffa sig.
Japp! Blev skjuten av lasern när jag gick över vägen.
-Det gick inte så fort, sa polisen!
Var det du som svängde ut på Boråsvägen från Östra Ängabo idag fredag vid 12:45? Blå-vit-röd Honda?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |