matte@honda
4-takt e fett
Padde skrev:Där fanns ju riktigt fina prylar till CBR på den sidan.
ja, riktigt fina.. förutom ensitscutsen som e större än de vanliga sätet haha. tyvärr har ja inte hittat nån återförsäljare i sverige än...
Padde skrev:Där fanns ju riktigt fina prylar till CBR på den sidan.
NSR_MAN skrev:har du tästat att köra på bakhjulet med den! den ser jävligt lätt ut!
jag kör strypt nsr och den e svår att få upp men sedan när man e på balansen blir det lättare.
vilken e lättast på bak hjulet
köpte nsr föratt den har mera effekt
matte@honda skrev:den e lätt... ja har inte kört på slangen... ja e rädd om mig själv och om min hoj. vill inte sluta som andra här *nämner inga namn*
matte@honda skrev:så kan man oxå säga...om man kör gamla plasthojar som man inte behöver va så rädd om
agneman skrev:Hellre avåkt än frånåkt .
*Foxen* skrev:Har provar att köra lite på slangen på min i sommras om sanningen ska fram.. min är dock helt original, men om man rullar lite lugnt, släpper kopplingen å rycker så nog fan åker man på bakan om man vill men har dock inte lärt mej att växla på bakhjulet en så de blir blå-varv efter en ganska kort bit om man ska hålla ut så långt som möjigt.. men man får väll se, mera träning till sommarn!
Förresten, vad har du gjort på din cbr mer exakt??
Vad hade du skaffat för godis till motorn? har funderat på att söka nå lämpligt trimm, men tror jag sparar min små slantar till en 600cc istället.. men, man vet ju aldrig om chansen kommer på nåt lämpligt så....
matte@honda skrev:hehe ja köpte Giannelli helsystem av Mohlins.. ger ett garanterat oslagbart avgasljud bland 125or
ökar effekten ganska mycke vid 6000 varv (och vidare för den delen).
EDIT: trimmet kostade ca 3000.. kommer inte ihåg exakt... men ja fick de i present av pappa . så ja ska nog köpa undertray till den snart.
*Foxen* skrev:hehe, det är nog tametusan det dära trimmet som jag var å kikade på nån internet sajt förut!
är trimmet värd pengarna? du hade inte gjort nåmer på hojjen? =]
matte@honda skrev:ja e jävligt nöjd me mitt rör. ja tycker defenitivt de e värt pengarna. o ja har inte gjort nåt mer på hojen...än =P ska ha ett öppet luftfilter liggandes nånstans i garaget.. har svårt o tro att ja ska hitta de igen du vet inget mer man kan hitta på som kan bli coolt?
förrästen, va tyckte du om undertrayen på ermax? http://www.ermaxuk.co.uk/pages/dbc.php?product=350&bikecode=126
*Foxen* skrev:Du får se till att hålla mej uppdaterad med dina projekt! njea, var så längesen jag tittade runt nu! hehe, innan jag ens hade fått hojjen så sat jag i photoshop å pillade på hur jag skulle stylea, men när jag betalat allt fanns konstigt nog inge pengar kvar... undertrayen ser fetnajs ut! tänkte göra så där på min fast med vinkelslipen... men vll inte förstöa original grejjerna känns det som... har iaf fått ett jobb nu, så man kan extra knäcka lite på sidan om plugget, så kanske lyxar man på med nåt...
matte@honda skrev:hehe de gjorde ja nog oxå... fast i paint... orginal skärm kostar runt 2000 så de e nog inte så kul o börja såga i den o sen såga fel.. ojsan
tur att man tjänar pengar på pratik i skolan. går energi sjöfart o gör praktig på en färja till tyskland. kan tjäna gott me kulor nu till sommaren hoppas de blir lite meck då... eller så blir de meck på farsans 600 ist..
*Foxen* skrev:förresten, på tal om annat *OT* visste du att jag fyller år 10dar före dej? du fyller iaf år i rätt månad!
*Foxen* skrev:Hur är orken egentligen i hojjen med det dära systemet? hur snabbt kör du i uppförs/nerförsbackar? är det svårt att komma upp i 133km/h eller drar den upp till den farten utan problem? *är så fruktansvärt trimmsugen nu!*
matte@honda skrev:asså. ja har inte testat alls mycke. fick de dagen innan julafton så.. ja testade imorse och de går lätt o komma upp i 120 sen tog vägen slut. 133 gjorde min me orginal system.
slänger upp en bild på hur ja gjorde me dom fula skruvarna under cutsen
matte@honda skrev:ja ljuger inte.. innerst inne så finns en liten cbr i ditt hjärta oxå
*Foxen* skrev:när du körde 133km/h med din, var det på en raka eller utför? när du vet mer exakt hur stor skillnaden blev med trimmsystemet en med original, kan du meddela mej då? om det bara skiljer t ex 10km/h så känns det inte som det är värt pengarna för min del iaf.. drevade du om hojjen när du slängde på trimmet?
matte@honda skrev:de va helt rakt. gammal dragracingbana ja har orginal drevning... behöver inte dreva om tror ja... de e roligare me bra ax än hög toppfart. får ju bara köra i 110 ändå
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |