Nash
KUNG Fotpinne! ;)
Han är inte komiker....
Jag va på plats 1 när första åkte av... Är du inte lite vänlig när du kallar tjejerna för tjejer... En stoppa in en prilla större än min näve i käften Hahhaa!
Men för o se det från deras sida, Kan tänka mig att dom är VÄLDIGT trötta på alla olyckor på just den vägen... Bara 3 idag liksom och skulle inte förvåna mig om dom varit där alla 3 ggr! Seriöst vi skulle behöva nån slags Saftey Car på Bulten som dom har i MotoGP! Så som det sett ut dom här månaderna håller inte! Så jag förstår dig men jag förstår poliserna mer tyvärr Tack för hjälpen idag by the way! Behövde eran hjälp!
Kvinnliga poliser kan vara riktigt trevliga, tjötade med 2st för nån helg sen, hade lätt halva inne.
Kvinnliga poliser kan vara riktigt trevliga, tjötade med 2st för nån helg sen, hade lätt halva inne.
Ärligt talat, blir polisen trött på att det är tredje olycken den dagen så ska de ha skrivbordstjänst. En kurs i empati och trevligt bemötande borde ALLA ha. Polisen ska föreställa de professionella. De ser misär och missöde varje dag. Detta borde i rimlightens grad öka deras förmåga att känna empati och hantera situationerna annorlunda jämfört med gemene man som bara hamnat på fel plats vid fel tidpunkt.
Tyvärr ser vi empatilösheten överallt i samhället. polisen och sjukvården är bara två ställen......................
Håller med. det finns trevliga också. hon som tog mitt körkort hade jag nog kunnat bjuda ut till en fika, vi började snacka motorcyklar o lite sånt(hon körde en ER6-n) medans hennes kolega (chill övre medelålders gubbe) skrev böterna.
Så KAN man tycka om det nu inte är självförvålat... Hur många av dom olyckorna idag tror du inte va självförvålat, Klart som FAN dom blir förbannade när dom ser misär och skadat folk varje dag ut o dag in på Bulten för att folk kör LÅÅÅÅNGT över laglig fart!?
!
Jag har bara träffat trevliga poliser..
Men ge dig nu för i helvete !
Kom för fan inte och säg att det är synd om dom.
Deras jobb, deras vardag.
Fixar du det inte, byt.
Har samma erfarenheter som TS. Man har ju stött på de kvinnliga delarna av poliskåren ett flertal gånger, lägenhetsbränder, festivaler, krogslagsmål osv, och mina empiriska studier visar att kvinnliga poliser är lika tykna och överlägsna som ridande poliser.
Inte ens när man står i bar överkropp, i träningsbyxor och utan strumpor i december utanför bostadsrätten som brunnit ner till grunden kan man få lite sympati från dessa jävla PMS-shemales. Istället får man första frågan "hur har du lyckats med detta?". Sen la hon armarna i kors som värsta Buford T. Justice från "Nu blåser vi snuten".
När jag var ung och blev stoppad av en polisa, till synes helt utan anledning, såg jag faktiskt min chans att jävlas tillbaka. Jag hissade ner rutan 3 centimeter och frågade efter hennes polis-ID. Jag fick hennes namn och ringde polisen för att kolla upp henne. Det kunde ju varit en som utgav sig för att vara en polisa också, med märkliga intentioner. Jag fick bekräftat (efter cirka 5 minuter), att hon faktiskt var en polisa med utbildning och allt. Efter det gav jag henne mitt körkort, varefter hon kollade upp mig i en halvtimme.
Tji fick jag...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |