Alla kvinnliga poliser är riktiga fittor

Status
Ej öppen för fler svar.

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Rätt så omoget att stå och kalla en person fitta rakt upp i ansiktet. Hade varit bättre om du sa att du tyckte hon var otrevlig, och att du inte tycker det är okej eftersom du inte har något med de andra att göra.

Hur det än är så har inte vi andra några positiva saker att förvänta oss av att några är otrevliga mot poliser. De har dessutom en arbetsuppgift som går ut på att skydda offer för olyckor från utomståendes nyfikenhet. Så om du inte är läkare eller sjuksköterska till yrket så kan jag förstå om de tyckte att de helst ville sköta situationen utan alltför många inblandade.

Det brukar vara nog rörigt med alla inblandade som det är, utan att för den skull veta hur det var just där, i den situationen du var i.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Alla grisbrudar måste alltid hävda sig för att visa att de minsam duger som poliser och kan vara lika tuffa som männen, tänk er att grisbrudarna är nåns kärring där hemma. Fy fan säger jag bara värre kan det inte bli.

Du skulle ha sjungit högt: Vad ska du göra med batongen kärringsnut i o ut :D

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2014 stormtrooper 1000
alla poliser är fittor

och kukhuvuden med för den delen.

jag har ALDRIG träffat på en trevlig polis någongång när jag blivit stoppad/varit först vid olycka/nykterhetskontroll/fartkontroll eller vad det nu kan vara.

oavsett hur 3vligt jag än har försökt bemöta polisen (gestapo sweden) så har dom alltid behandlat mig som skit och varit dryga och har en jäkla attityd.

jag vet att polisen behövs och gör säkert sammhällsnytta (jagar mopedister och knullar fjortistjejer i baksätet på polisbilen) men önskar ändå oftast att dom råkar vända pistolen fel någon dag och blåsa huvudet av sig själva.

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Kvinnliga poliser kan vara riktigt trevliga, tjötade med 2st för nån helg sen, hade lätt halva inne.

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Jag va på plats 1 när första åkte av... Är du inte lite vänlig när du kallar tjejerna för tjejer... En stoppa in en prilla större än min näve i käften :D Hahhaa!

Men för o se det från deras sida, Kan tänka mig att dom är VÄLDIGT trötta på alla olyckor på just den vägen... Bara 3 idag liksom och skulle inte förvåna mig om dom varit där alla 3 ggr! Seriöst vi skulle behöva nån slags Saftey Car på Bulten som dom har i MotoGP! Så som det sett ut dom här månaderna håller inte! Så jag förstår dig men jag förstår poliserna mer tyvärr :( Tack för hjälpen idag by the way! Behövde eran hjälp!

Ärligt talat, blir polisen trött på att det är tredje olycken den dagen så ska de ha skrivbordstjänst. En kurs i empati och trevligt bemötande borde ALLA ha. Polisen ska föreställa de professionella. De ser misär och missöde varje dag. Detta borde i rimlightens grad öka deras förmåga att känna empati och hantera situationerna annorlunda jämfört med gemene man som bara hamnat på fel plats vid fel tidpunkt.

Tyvärr ser vi empatilösheten överallt i samhället. polisen och sjukvården är bara två ställen......................

Smagatusk

Guest
Har samma erfarenheter som TS. Man har ju stött på de kvinnliga delarna av poliskåren ett flertal gånger, lägenhetsbränder, festivaler, krogslagsmål osv, och mina empiriska studier visar att kvinnliga poliser är lika tykna och överlägsna som ridande poliser.
Inte ens när man står i bar överkropp, i träningsbyxor och utan strumpor i december utanför bostadsrätten som brunnit ner till grunden kan man få lite sympati från dessa jävla PMS-shemales. Istället får man första frågan "hur har du lyckats med detta?". Sen la hon armarna i kors som värsta Buford T. Justice från "Nu blåser vi snuten".

När jag var ung och blev stoppad av en polisa, till synes helt utan anledning, såg jag faktiskt min chans att jävlas tillbaka. Jag hissade ner rutan 3 centimeter och frågade efter hennes polis-ID. Jag fick hennes namn och ringde polisen för att kolla upp henne. Det kunde ju varit en som utgav sig för att vara en polisa också, med märkliga intentioner. Jag fick bekräftat (efter cirka 5 minuter), att hon faktiskt var en polisa med utbildning och allt. Efter det gav jag henne mitt körkort, varefter hon kollade upp mig i en halvtimme.

Tji fick jag...

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Kvinnliga poliser kan vara riktigt trevliga, tjötade med 2st för nån helg sen, hade lätt halva inne.

Håller med. det finns trevliga också. hon som tog mitt körkort hade jag nog kunnat bjuda ut till en fika, vi började snacka motorcyklar o lite sånt(hon körde en ER6-n) medans hennes kolega (chill övre medelålders gubbe) skrev böterna.

bus

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Suzuki GS 850 -81
Hur som helst. Det finns nog både bra och dåliga sorters poliser precis som alla andra yrken.

När du ställs inför situationen som du beskriver att du inte har tillstånd att hjälpa till så är det bara att väga alternativen mot varandra. Utifrån vad som står tycker jag du gjorde rätt!

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Ärligt talat, blir polisen trött på att det är tredje olycken den dagen så ska de ha skrivbordstjänst. En kurs i empati och trevligt bemötande borde ALLA ha. Polisen ska föreställa de professionella. De ser misär och missöde varje dag. Detta borde i rimlightens grad öka deras förmåga att känna empati och hantera situationerna annorlunda jämfört med gemene man som bara hamnat på fel plats vid fel tidpunkt.

Tyvärr ser vi empatilösheten överallt i samhället. polisen och sjukvården är bara två ställen......................

Så KAN man tycka om det nu inte är självförvålat... Hur många av dom olyckorna idag tror du inte va självförvålat, Klart som FAN dom blir förbannade när dom ser misär och skadat folk varje dag ut o dag in på Bulten för att folk kör LÅÅÅÅNGT över laglig fart!?

Folk säger att man ska vända pistolen mot sig själva... Visst kanske inte så smidigt att komma till en olycksplats och försöka hävda sig själv men oandra sidan så är det inte så smidigt att behöva kalla ut polisen till SAMMA jävla kurva 3 ggr på 1 dag (vad jag vet) för att nån kört över sin förmåga!!! Dom har nog lika mycket rätt att lacka som vi har på dom just nu!

Zebba

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
CBR 900 Crf 250 450
Som sagt det klicka inte precis mellan dig och lagens kvinliga väktare. Hoppas att daten gick bättre.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Håller med. det finns trevliga också. hon som tog mitt körkort hade jag nog kunnat bjuda ut till en fika, vi började snacka motorcyklar o lite sånt(hon körde en ER6-n) medans hennes kolega (chill övre medelålders gubbe) skrev böterna.

Efter att en gubbe kört in i ett träd och vi lämnat lite info så tog hon min hjälm, gav mig sitt bälte som jag skulle ge till hennes kollega och körde iväg med min Daytona! Kom tillbaka och sa... Jo men den duger väl! Där har du SCOOORE! ;)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Så KAN man tycka om det nu inte är självförvålat... Hur många av dom olyckorna idag tror du inte va självförvålat, Klart som FAN dom blir förbannade när dom ser misär och skadat folk varje dag ut o dag in på Bulten för att folk kör LÅÅÅÅNGT över laglig fart!?
!

Men ge dig nu för i helvete !
Kom för fan inte och säg att det är synd om dom.
Deras jobb, deras vardag.
Fixar du det inte, byt.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Men ge dig nu för i helvete !
Kom för fan inte och säg att det är synd om dom.
Deras jobb, deras vardag.
Fixar du det inte, byt.

Är du allvarlig?
Jag har inte sagt att det är synd om nån! Jag FÖRSTÅR dom till 100%! Även fast det är ditt jobb så är dom väl fan ändå människor! Ser dom olyckor pga idioteri så är det ju klart som fan dom reagerar därefter också!? Det är väl fan ändå tur att dom tar ut sin ilska på att bara skälla och inte börja skjuta mot varenda fortkörare!!!

I dagen fall ska vi fan va glada att dom inte körde flygande besiktning på ALLA!

Hur kul tror du det är att sitta och få information om vad som hände under olyckan och det SKRIKER RPM's i skogen av folk som kör på TOK för fort, så krashar dom och OJ OJ OOOJ då ska Polisen komma och tycka synd om dom... Ge dig det är INTE deras jobb att känna sympati för folk, hade dom gjort det hade dom med ALL säkerhet skjutit sig själva för länge sen!!! Som Swedie skrev i sin tråd, Håller man folk på ett avstånd och inte kommer dom så personligt nära så blir det lättare att utföra sitt jobb! Försök förstå att dom också är MÄNNISKOR och KAN reagera FEL dom också ÄVEN fast dom är dom Heliga Poliserna!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Har samma erfarenheter som TS. Man har ju stött på de kvinnliga delarna av poliskåren ett flertal gånger, lägenhetsbränder, festivaler, krogslagsmål osv, och mina empiriska studier visar att kvinnliga poliser är lika tykna och överlägsna som ridande poliser.
Inte ens när man står i bar överkropp, i träningsbyxor och utan strumpor i december utanför bostadsrätten som brunnit ner till grunden kan man få lite sympati från dessa jävla PMS-shemales. Istället får man första frågan "hur har du lyckats med detta?". Sen la hon armarna i kors som värsta Buford T. Justice från "Nu blåser vi snuten".

När jag var ung och blev stoppad av en polisa, till synes helt utan anledning, såg jag faktiskt min chans att jävlas tillbaka. Jag hissade ner rutan 3 centimeter och frågade efter hennes polis-ID. Jag fick hennes namn och ringde polisen för att kolla upp henne. Det kunde ju varit en som utgav sig för att vara en polisa också, med märkliga intentioner. Jag fick bekräftat (efter cirka 5 minuter), att hon faktiskt var en polisa med utbildning och allt. Efter det gav jag henne mitt körkort, varefter hon kollade upp mig i en halvtimme.

Tji fick jag...

Hahahaha kanon ska göra likadant hädan efter........fy fan det var det bästa jag hört på länge:banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom