Alla kvinnliga poliser är riktiga fittor

Status
Ej öppen för fler svar.

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Så KAN man tycka om det nu inte är självförvålat... Hur många av dom olyckorna idag tror du inte va självförvålat, Klart som FAN dom blir förbannade när dom ser misär och skadat folk varje dag ut o dag in på Bulten för att folk kör LÅÅÅÅNGT över laglig fart!?

Folk säger att man ska vända pistolen mot sig själva... Visst kanske inte så smidigt att komma till en olycksplats och försöka hävda sig själv men oandra sidan så är det inte så smidigt att behöva kalla ut polisen till SAMMA jävla kurva 3 ggr på 1 dag (vad jag vet) för att nån kört över sin förmåga!!! Dom har nog lika mycket rätt att lacka som vi har på dom just nu!

blir du förbannad för att någon har åkt av så är du i fel yrke. att en motorcyklist gör en felbedömning och kör en runda i skogen händer. på en vältraffikerad väg händer det till och med ofta. inte fan skulle du vilja ligga där helt sönderslagan medans polisen eller vem det nu är som stannar börjar bråka om vem som ska göra vad eller har gjort vad. Ännu värre börja skälla på dig för att du är så jävla dum som kör av på vägen som nummer tre denna dag och pajar deras fikarast.

Skulle tro att du föredrar bra och adekvat hjälp av professionella som vet vad de gör och har erfarenhet av dylika situationer.

BigT

Guest
Jag träffade på ett affärsbiträde en gång, kvinna såklart, hon var jäkligt otrevlig, så nu tycker jag att ALLA kvinnliga affärsbiträden är otrevliga. Och förresten en gång stötte jag på en sjuksköterska, som var ganska otrevlig, så nu tycker att ALLA sjuksköterskor är otrevliga. Hmmmm, vid närmare eftertanke har jag ju träffat på flera otrevliga kvinnor i mitt liv, så jag tycker nog att ALLA kvinnor är otrevliga.

---

Trådskaparen: det är kanske dags att växa upp lite?! :wiggle

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR
dejta en knarkkrim böna från nacka 2007, -
när hon berätta efter en lunch att hon jagat en kille på hoj i 250 med en kolega så ruttna jag helt, jag stod inne på nacka snutstation när jag fick höra historien- då svara jag bara rätt ut: du e så jävla störd...

så va det färdigt med det ligget, lite trist för hon va jävla HET:tuttar
mhuaaa ...

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Ambulansen å polisen i Stockholm måste ju vara duktigt trötta på mc-åkare vid detta laget. Hur många klotar igentligen på Bulten varje dag? Polisen lär ju ha bättre saker för sig än att dra upp hojar ur diket. :rolleyes:

\Masonit

Last edited:

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR
Ambulansen å polisen i Stockholm måste ju vara duktigt trötta på mc-åkare vid detta laget. Hur många klotar igentligen på Bulten varje dag? Polisen lär ju ha bättre saker för sig än att dra upp hojar ur diket.

\Masonit

host det är inte polisen som drar upp utan bärgare:tummenupp

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
blir du förbannad för att någon har åkt av så är du i fel yrke. att en motorcyklist gör en felbedömning och kör en runda i skogen händer. på en vältraffikerad väg händer det till och med ofta. inte fan skulle du vilja ligga där helt sönderslagan medans polisen eller vem det nu är som stannar börjar bråka om vem som ska göra vad eller har gjort vad. Ännu värre börja skälla på dig för att du är så jävla dum som kör av på vägen som nummer tre denna dag och pajar deras fikarast.

Skulle tro att du föredrar bra och adekvat hjälp av professionella som vet vad de gör och har erfarenhet av dylika situationer.

Felbedömning... Har du sett hur folk körde idag på Bulten från SKÅNE!?, KONSTIGT OM MAN GÖR EN FELBEDÖMNING NÄR DET GÅR DUBBLA HASTIGHETSBEGRÄNSNINGEN!!!!!!!!!

Och sen var det INTE riktigt så Polisen sköte sitationen idag DÄRFÖR försvarar jag dom lite... Hade dom gjort som du skriver så är jag HELT på din sida!

Last edited:

MikkE

Guest
Folk säger att man ska vända pistolen mot sig själva... Visst kanske inte så smidigt att komma till en olycksplats och försöka hävda sig själv men oandra sidan så är det inte så smidigt att behöva kalla ut polisen till SAMMA jävla kurva 3 ggr på 1 dag (vad jag vet) för att nån kört över sin förmåga!!! Dom har nog lika mycket rätt att lacka som vi har på dom just nu!
Då kanske man inte ska vara polis? Inte tycker jag att det är kul att stå vid ett paternosterverk och plocka småsaker i en vecka men jag måste för att det är mitt jobb.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Då kanske man inte ska vara polis? Inte tycker jag att det är kul att stå vid ett paternosterverk och plocka småsaker i en vecka men jag måste för att det är mitt jobb.

Nä men om vi skulle säga att en skopa tar tag i din arm och sliter av den, Ska du bara titta på och säga... "Äsch, nu ska vi inte svära och försöka va sansade här istället"... NÄ!!! Då skriker man ut allt mamma sa åt en va fult och sen slår man sin friska näve i väggen!

Om Polisen är vid en olycka där personen kört för fort... Fine, Jobbigt men man biter ihop, 2 timmar senare får du ett anrop från SAMMA ställe du va på innan... En TILL olycka, Jippie... Man tar hand om honom och tycker det är väldigt onödigt att man kör så fort men man biter ihop..... 15 min senare så är det på stället du va på först!!! Kan du då tänka dig det här dagarna ut under hela hojsäsongen varje ÅR!!! Nångång brister det tillochmed för Poliser!

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
"Ni poliser är några riktiga fittor, nu drog jag också alla över en o samma kant sa jag."
Oavsett om du bara försökte tydliggöra att du inte kan representera alla som kör hoj, så tar poliserna det som att DU anser att de är fittor.

För det kan verka som att du insinuerar just det.

Ta mig inte fel, du har ju faktiskt rätt i att de inte ska dra alla över en kam, och förövrigt har jag aldrig hört om folk som ligger och blockerar för polisen?!
-Snarare är det väll så att det är svårt att se dem komma bakifrån ty dåliga backspeglar på sporthojar.

Last edited:

MikkE

Guest
Nä men om vi skulle säga att en skopa tar tag i din arm och sliter av den, Ska du bara titta på och säga... "Äsch, nu ska vi inte svära och va sansade"

NÄ!!! Då skriker man ut allt mamma sa åt en va fult och sen slår man sin friska näve i väggen!!! För att sen åka till sjukhus och få den lagad, springa tillbaka till väggen och slå på den IGEN!

Om Polisen är vid en olycka där han kört för fort... Fine, Jobbigt men man biter ihop, 2 timmar senare får du ett anrop från SAMMA ställe du va på innan... En TILL olycka, Jippie... Man tar hand om honom och tycker det är väldigt onödigt att man kör så fort men man biter ihop..... 15 min senare så är det på stället du va på först!!! VAFAN nångång brister tillochmed Poliser! Fatta hur frustrerande det skulle va om i ditt yrke där du plockar småsaker och varje gång du rensat upp skiten så kommer nog och dumpar ner MER skit! Tillslut spriker det, det förstår du väl själv också!?
Klart att jag skulle skrika om min arm slits av. Men det var inte det jag menade i mitt inlägg ovan. Är man polis i radiobil fördekommer det utrycklingar. Sedan ska det inte spela någon roll om det är till samma ställe upprepade gånger. Visst kan jag förstå att man kan bli lite irriterad över att samma typ av olycka upprepas men att inte arbeta proffitionellt mot andra när de inte, i detta fallet, hade någon aning om vad robert77 hade gjort innan de kom. Polisen har inte helt juste rykte över sig vilket jag tycker är synd dä de jag stött på har varit trevliga och då ska man väl inte förvärra det genom att vara en bitch? Samma sak med motorcyklister. Kör en skitfort går alla andra över samma kant; "Jävla motorcyklist".

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
@robert77

Det var min barndomskompis som gick av (som du tyckte såg blek ut).

Enligt ny rapport från sjukan så har han klarat sig med blotta förskräckelsen. Eventuellt att han har en spricka i foten eller brutit något i den. I övrigt helt okej :)

Det var väl totalt fyra avåkningar på bulten idag?.... :gnissla

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Jag körde om två kvinnliga poliser med min fd hoj (Blackbird). Hade hållt stumt fullt spjäll ett par km när jag passerade. Fattade inte att det var poliser förrän några km längre fram. De hade (mkt vänligt) klockat mig på 138 km/h. Jag kan säga att de måste ha mätt snitthastigheten ända ner till stillastående för att få det värdet. Frågar du mig så finns det minst 2 väldigt trevliga kvinnliga poliser i alla fall :)

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
@robert77

Det var min barndomskompis som gick av (som du tyckte såg blek ut).

Enligt ny rapport från sjukan så har han klarat sig med blotta förskräckelsen. Eventuellt att han har en spricka i foten eller brutit något i den. I övrigt helt okej :)

Det var väl totalt fyra avåkningar på bulten idag?.... :gnissla

6st nu!!!!!!!! :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
Nä men om vi skulle säga att en skopa tar tag i din arm och sliter av den, Ska du bara titta på och säga... "Äsch, nu ska vi inte svära och försöka va sansade här istället"... NÄ!!! Då skriker man ut allt mamma sa åt en va fult och sen slår man sin friska näve i väggen!

Om Polisen är vid en olycka där personen kört för fort... Fine, Jobbigt men man biter ihop, 2 timmar senare får du ett anrop från SAMMA ställe du va på innan... En TILL olycka, Jippie... Man tar hand om honom och tycker det är väldigt onödigt att man kör så fort men man biter ihop..... 15 min senare så är det på stället du va på först!!! Kan du då tänka dig det här dagarna ut under hela hojsäsongen varje ÅR!!! Nångång brister det tillochmed för Poliser!

Menar du att inte alla har rätt till samma "proffisionella" bemötande från polisen?
Vart tredje får ett taskigt o drygt bemötande för att polisen är så trött på att åka till samma ställe???

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Menar du att inte alla har rätt till samma "proffisionella" bemötande från polisen?
Vart tredje får ett taskigt o drygt bemötande för att polisen är så trött på att åka till samma ställe???

Skulle inte du tycka det va VÄLDIGT jobbigt om ditt yrke va att upprätthålla säkertheten och folk kör som FUCKING DÅRAR och när dom väl krashar så ska man va söt o gullig emot dom! Dont give me that bullshit! Visst, dom ska inte bete sig som idioter vilket ingen av poliserna gjorde idag men man kan inte heller förvänta sig att dom ska va gulligull när det ända man gör är att köra FÖR fort och göra deras dag till ett levande helvete dag ut o dag in! Sounds Fare?

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
Skulle inte du tycka det va VÄLDIGT jobbigt om ditt yrke va att upprätthålla säkertheten och folk kör som FUCKING DÅRAR och när dom väl krashar så ska man va söt o gullig emot dom! Dont give me that bullshit! Visst, dom ska inte bete sig som idioter vilket ingen av poliserna gjorde idag men man kan inte heller förvänta sig att dom ska va gulligull när det ända man gör är att köra FÖR fort och göra deras dag till ett levande helvete dag ut o dag in! Sounds Fare?

Klart man blir trött.. Vet ingen som förväntar sig nåt gulligull ingen som sagt det heller.
Bara rent artigt profisionellt beteende man borde kunna förvänta sig av en person med den myndighetsbefattningen

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE