Q_Ball_Racing
Gasar hellre än bra
Men ge dig nu för i helvete !
Kom för fan inte och säg att det är synd om dom.
Deras jobb, deras vardag.
Fixar du det inte, byt.
word
Men ge dig nu för i helvete !
Kom för fan inte och säg att det är synd om dom.
Deras jobb, deras vardag.
Fixar du det inte, byt.
Rätt så omoget att stå och kalla en person fitta rakt upp i ansiktet. Hade varit bättre om du sa att du tyckte hon var otrevlig, och att du inte tycker det är okej eftersom du inte har något med de andra att göra.
Hur det än är så har inte vi andra några positiva saker att förvänta oss av att några är otrevliga mot poliser. De har dessutom en arbetsuppgift som går ut på att skydda offer för olyckor från utomståendes nyfikenhet. Så om du inte är läkare eller sjuksköterska till yrket så kan jag förstå om de tyckte att de helst ville sköta situationen utan alltför många inblandade.
Det brukar vara nog rörigt med alla inblandade som det är, utan att för den skull veta hur det var just där, i den situationen du var i.
Äh vadå, de limmade ju själva.Du blir aldrig en fin människa.
Är du allvarlig?
Jag har inte sagt att det är synd om nån! Jag FÖRSTÅR dom till 100%! Även fast det är ditt jobb så är dom väl fan ändå människor! Ser dom olyckor pga idioteri så är det ju klart som fan dom reagerar därefter också!? Det är väl fan ändå tur att dom tar ut sin ilska på att bara skälla och inte börja skjuta mot varenda fortkörare!!!
I dagen fall ska vi fan va glada att dom inte körde flygande besiktning på ALLA!
Hur kul tror du det är att sitta och få information om vad som hände under olyckan och det SKRIKER RPM's i skogen av folk som kör på TOK för fort, så krashar dom och OJ OJ OOOJ då ska Polisen komma och tycka synd om dom... Ge dig det är INTE deras jobb att känna sympati för folk, hade dom gjort det hade dom med ALL säkerhet skjutit sig själva för länge sen!!! Som Swedie skrev i sin tråd, Håller man folk på ett avstånd och inte kommer dom så personligt nära så blir det lättare att utföra sitt jobb! Försök förstå att dom också är MÄNNISKOR och KAN reagera FEL dom också ÄVEN fast dom är dom Heliga Poliserna!
Äh vadå, de limmade ju själva.
Är du allvarlig?
........
Ser dom olyckor pga idioteri så är det ju klart som fan dom reagerar därefter också!? Det är väl fan ändå tur att dom tar ut sin ilska på att bara skälla och inte börja skjuta mot varenda fortkörare!!!
.........
Hur menar du nu? Är man bland de första på plats och vill hjälpa till som han säger sig vara, är man väl sällan ett hinder?
Alla grisbrudar måste alltid hävda sig för att visa att de minsam duger som poliser och kan vara lika tuffa som männen, tänk er att grisbrudarna är nåns kärring där hemma. Fy fan säger jag bara värre kan det inte bli.
Du skulle ha sjungit högt: Vad ska du göra med batongen kärringsnut i o ut
Utan att veta säkert tolkade jag det som att han gick och skulle prata med kompisarna till den som skadat sig i andra situationen trots att det då redan fanns poliser på plats och killen fått hjälp.
Man kan på ett sätt förstå om poliserna blir kallade för fittor 5min senare helst inte vill ha han springandes runt en andra olycksplats och frågar ut kompisar till den skadade.
För poliser är det en realitet att inte alla som stannar på en olycksplats eller står invid den är där för att hjälpa. Finns en outgrundlig fascination hos vissa att vara på oycksplatser. För poliserna kan det ibland vara svårt att veta vilken kategori en person tillhör. Den hjälpande personen eller den nyfikne...
Men detta är ju en annan sak, än det det hela började med. Jag menar bara att det oftast inte är produktivt, eller moget för den delen, att kalla kvinnliga myndighetspersoner för fittor. Oavsett om de jobbar på skatteverket eller polisen.
Poliser borde köra efter samma motto som alla andra branscher "kunden har alltid rätt" inte grisen har alltid rätt.
Det här är nog det sjukaste jag någonsin kommer skriva under min tid på SH, men jag måste nog fan hålla med Nash.
Klart som fan räddningstjänsten lackar då 3 går av under samma tidpunkt på bulten.
Folk kör över sin förmåga och tror man är Rossi nu på slutet av säsongen. De man glömmer bort är att asfalten är kall och det ligger mycket skit på vägen.
Visst det är deras jobb. Men man måste ju tänka lite själv oxå nu när man kör och värmen är borta. Vill inte kommentera nått specifikt fall då jag själv inte sett nån gå av. Men generellt så går folk mer av i början o slutet på säsongen....
Hoppas de gick bra för allihop idag!!!
Och så gnäller folk över att det är dyrt att försäkra.........
Snackade men en kvinnlig polis inatt och hon var väldigt trevlig.
Jag förstår att de inte är trevliga mot alla människor de träffar på. Men sen är det tråkigt när någon råkar ut för en polis som har en dålig dag.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|